GP Australië: Man van de race

Gestart door Supermariobros, 18 maart 2007 - 10:53:04

« vorige - volgende »

Wie was jouw man van de race?

Raikkonen
8 (18.6%)
Alonso
0 (0%)
Hamilton
32 (74.4%)
Heidfeld
1 (2.3%)
Massa
2 (4.7%)

Totaal aantal stemmen: 37

Ferrari 2010

Alonso heeft voor mij niets benoemswaardig gepresteert, hij heeft niet meer gedaan dan wat van hem verwacht kon worden. Hamilton daarentegen heeft een prima prestatie neergezet, zeker in de eerste 2 stint. Uiteraard reed ook Massa een fantastische race!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

dj Peter

Hamilton heeft een prima visitekaartje afgegeven vanmorgen en reed een dijk van een race! Echter als je start vanop de laatste plaats en 6e eindigd verdien je meer 'man van de race" te zijn dan wanneer je een de top start en derde eindigd. Nogmaals, het is  niet omdat je als rookie vooraan start en eindigd datg je de beste was,maar hij heeft het prima gedaan. Ik vind echter de prestatie van Massa indrukwekkender dus krijgt hij mijn stem.

Tim C

Ik ging net zeggen, Alonso was een race lang onzichtbaar?

Jasper

Iedereen was deze race onzichtbaar (behalve Massa en degenen die crashten). Tenzij ze een fout maakten. Wat Räikkönen en Hamilton ook deden. Alonso is van de rijders die geen fout maakten degene die het hoogst eindigde.

bogief1

Daar heb je een punt, maar alonso gaf wel zelf toe dat hij zonder die pitstop nooit voorbij Hamilton ging geraken.
Alonso de enige kampioen op het veld die met moeite voor z'n debuterende teamgenoot geraakt...
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

supersteven

hamilton.
van wanneer is het nog geleden dat een debutant er zo bovenuit stak in zijn eerste race
let the sunshine shine in your heart

scho0634

#21
Citaat van: bogief1 op 18 maart 2007 - 19:11:37
Daar heb je een punt, maar alonso gaf wel zelf toe dat hij zonder die pitstop nooit voorbij Hamilton ging geraken.
Alonso de enige kampioen op het veld die met moeite voor z'n debuterende teamgenoot geraakt...

Alonso reed zoals hij altijd rijd. Goed, snel en foutloos. Niets opmerkelijks. Hij heeft alleen ineens een hele goede teammaat die hem zelf ook verraste. Mooi, goed voor de sport. Helemaal een goeie die Hamilton. Kom goed over, praat in ieder geval een stukje vlotter dan Kimi ;).

Ik ben in iede geval benieuwd hoe Hamilton het in de komende races gaat doen. Villeneuve had ooit een nog beter debuut maar moest het uiteindelijk afleggen tegen de meer ervaren Hill. Maar ja, die twee hadden de beste auto van het veld en dat is de McLaren iig niet.

Het meest opvallende aan de prestaties van Alonso is feitelijk de prestatie van Renault....


Ferrari 2010

Citaat van: bogief1 op 18 maart 2007 - 19:11:37
Daar heb je een punt, maar alonso gaf wel zelf toe dat hij zonder die pitstop nooit voorbij Hamilton ging geraken.
Alonso de enige kampioen op het veld die met moeite voor z'n debuterende teamgenoot geraakt...
Dat zou ik zo niet zeggen. Je kent Alonso al langer als vandaag. Hij zal nooit onnodige risico's nemen. Hij wist gewoon dat hij er in de 2de stop over zou gaan, zo was zen pitstop strategie ook bepaalt. Ik denk eerlijk gezegd dat McLaren hiervoor gezorgd heeft. Ze hadden nooit verwacht dat Hamilton voor Alonso zou liggen in de eerste stint. Alonso volgt gewoon rustig Hamilton, in de 1ste stop krijgt hij wat meer benzine mee dan Hamilton, wanneer Hamilton reeds zen 2de stop heeft gemaakt rijdt Alonso enkele snelle rondjes gevolgt door een snelle pitstop en hup, hij is erover. Toch een hele simpele oplossing die ze ervoor gevonden hebben? Bovendien was in de laatste stint wel een beetje duidelijk dat Alonso sneller was dan Hamilton. Ok, dat laatste kan je nooit zeker weten aangezien er in de laatste laps gewoonlijk wel wat geslabakt wordt, maar dan nog...

Hamilton zette een sterke prestatie neer, Alonso deed wat je van hem kon verwachten.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

ivan_


meatball

hamilton zonder twijfel.
Ik vrees dat alonso daar nog niet klaar mee is.
Team van de race is toch ferrari :) :)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

QMaverick

Ik ben deze keer voor Hamilton gegaan, met Massa als tweede... Mooi debuut van Hamilton, mag leijen dat hij Alonso helemaal zoek gaat rijden dit seizoen...

QMaverick 350KM/H is not enough!

http://www.oskam1.nl

Bruno

Heb voor Hamilton gekozen maar dat is dan meer omdat ik hem al in zijn vorige klasses bezig gezien heb.
Maar Massa verdiend minstens evenveel krediet.

Diegenen die zeggen dat het met een wagen als die van Kimi een makkie was vergeten waarschijnlijk dat inhalen niet altijd zo eenvoudig is. Dan kon je evengoed zeggen dat het doodnormaal was dat Hamilton het met de Mac zo goed gedaan heeft.
Eerlijk is eerlijk -> Hamilton heeft eigenlijk enkel tijdens de start een fraai staaltje van stuurmanskunst laten zien.


 

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

masta

Citaat van: janke op 18 maart 2007 - 13:21:03
Hamilton, daar krijgt Alonso een zware kluif aan.

dat zal wel meevallen. Zodra Alonso was bevrijd van Hamilton tijdens de laatste stint, liep hij aan 0.8s per ronde uit, terwijl ze beide op soft stonden. Hamilton is waarschijnlijk wel de man van de wedstrijd, maar Alonso bedreigen zie ik hem dit siezoen nog niet doen. Misschien vanaf 2008 of later.

McChouffe

Citaat van: Jasper op 18 maart 2007 - 17:18:48
Alonso is van de rijders die geen fout maakten degene die het hoogst eindigde.

Alonso maakte een "fout" tijdens de start: hij liet Hamilton voorbij glippen.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Jasper

Noem je dat een fout? ??? Heidfeld sneed hem trouwens de pas af dus veel kon hij er niet aan doen. Highlights van de race, en dus ook de start: