Nachtraces

Gestart door Jasper, 14 maart 2007 - 16:17:49

« vorige - volgende »

Doefie

Het is geweldig naar de kop aan het stijgen volgens mij. Een trouwe klant op de kalender gaan afschrijven als die geen nachtrace gaan willen organiseren ::)

bogief1

Is pure chantage. Ik kan me voorstellen dat er veel mensen zijn die niet kijken naar de F1.
Als die dan om 21u begint dan is het snel na middernacht tegen dat de kalmte terug keert en de Australiƫrs beginnen ook de maandag met hun werkweek dacht ik.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Ferrari 2010

Ik zou wel eens willen zien wat ze gaan doen als het daar opeens hee mistig wordt :P Gedaan met racen dan, want wie gat er nu in een lichtmuur racen?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Citaat van: Schumi till infinity op 20 mei 2007 - 21:42:38
Ik zou wel eens willen zien wat ze gaan doen als het daar opeens hee mistig wordt :P Gedaan met racen dan, want wie gat er nu in een lichtmuur racen?
Ik wil nu niets zeggen, maar dat is nu ook al het geval ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Tim C op 20 mei 2007 - 22:32:47
Citaat van: Schumi till infinity op 20 mei 2007 - 21:42:38
Ik zou wel eens willen zien wat ze gaan doen als het daar opeens hee mistig wordt :P Gedaan met racen dan, want wie gat er nu in een lichtmuur racen?
Ik wil nu niets zeggen, maar dat is nu ook al het geval ;)
Je bedoelt dat het nu ook mistig kan zijn? Dat kan inderdaad, zoals op Spa enkele jaren geleden, maar de kans dat het om 2 uur 'smiddags nog mistig is, is toch kleiner dan 'savonds of 'snachts...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Als we nu al gaan moeten rekening houden met wanneer er statistisch gezien de meeste kans is op X dan zijn we wel al ver gekomen... ;)

Jasper

Dat het 's avonds gemakkelijk mistig wordt, is gewoon een heel logische en gemakkelijke vaststelling die ieder klein kind kan maken. Niet dat het tijdens een Australische (na)zomer echt een factor is om veel rekening mee te houden, denk ik.

Tim C

Iedereen grijpt naar het eerste wat hij tegenkomt om toch maar aan te wijzen dat nachtraces zo goed als onmogelijk zijn omdat X ervoor zorgt dat het veelst te gevaarlijk wordt.

Dit soort races zijn in andere delen van de wereld "dagelijkse" kost...

Trouwens die "nachtrace" van Melbourne zou waarschijnlijk ergens in februari plaatsvinden wanneer het 's avonds nog gewoon licht is...

scho0634

Citaat van: Tim C op 23 mei 2007 - 16:36:55
Iedereen grijpt naar het eerste wat hij tegenkomt om toch maar aan te wijzen dat nachtraces zo goed als onmogelijk zijn omdat X ervoor zorgt dat het veelst te gevaarlijk wordt.

Dit soort races zijn in andere delen van de wereld "dagelijkse" kost...

Trouwens die "nachtrace" van Melbourne zou waarschijnlijk ergens in februari plaatsvinden wanneer het 's avonds nog gewoon licht is...

Ja maar Tim, het wordt toch een nachtrace en geen avondrace dacht ik?

Tim C

Oooh, is dat het probleem? Een vertaalmisverstandje?

Er wordt niet 's nachts geracet, er wordt 's avonds geracet...

Een voorbeeld: In Melbourne zouden ze rond zeven, acht uur aan de race beginnen. Als dat in hun zomer gebeurt zouden ze perfect in daglicht kunnen racen.

Het gaat dus niet over in het midden van de nacht racen, ik dacht dat dit vrij duidelijk was...

Robin Hamilton

Nachtraces, niets mis maar, maar niet te veel, hooguit 2 per seizoen, in Singapore had ik gehoord dat ze dat wouden doen. Als er nog 1 komt zou ik voor nederland kiezen, of op de grens, dat een deel duitsland, deel Twente, vind ik wel een cool idee.