Nachtraces

Gestart door Jasper, 14 maart 2007 - 16:17:49

« vorige - volgende »

meatball

Het is en blijft een dom idee,de kijkers die je hier wint zal je daar verliezen,gewoon een nuloperatie >:(
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Tim C

Daar zitten ze dan knal in Prime Time, waarom denk je dat de GP van Brazilië sinds kort de laatste GP van het jaar is ;)

meatball

Citaat van: Tim C op 04 april 2007 - 19:31:19
Daar zitten ze dan knal in Prime Time, waarom denk je dat de GP van Brazilië sinds kort de laatste GP van het jaar is ;)
Ik heb mij mischien verkeerd uitgedrukt,ik bedoelde met daar niet direkt de plaats van de race maar ergens anders waardan ook.
Het zal altijd ergens op een ongelukkig uur uitgezonden worden en daar verliezen ze kijkers
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

f1columns.nl

Citaat van: robbert op 04 april 2007 - 13:48:24
waren ze ook niet bezig over kostenbesparing? Wie gaat er die elektriciteit betalen om zoveel licht te maken.
En licht maken tot dat het aan de lichtsterkte komt van de zon  heeft ook niet veel zin hé, dan kan je gewoon racen als het licht is zoals nu

Hier ben k het stellig mee oneens. De kosten voor de energie worden door de organisator gedragen, dus dat zal Ecclestone een zorg zijn. De lichtsterkte is inderdaad wel zo te krijgen dat er nagenoeg hetzelfde zicht is als overdag. Het grote verschil is dan nog wel dat er een andere sfeer zal heersen rondom de race. Licht is van meer invloed dan alleen op het zicht. Het zal een hele andere uitstraling hebben als iedereen in het duister naar de race gaat.
Wat maakt Le Mans zo speciaal? Toch zeker dat er 's nachts gewoon doorgereden wordt? Wat is de charme van 24 uur lang racen? Met name de nacht toch?
Met sportieve groet,
webmaster @ f1columns.nl

f1columns.nl

Citaat van: meatball op 04 april 2007 - 20:19:10
Citaat van: Tim C op 04 april 2007 - 19:31:19
Daar zitten ze dan knal in Prime Time, waarom denk je dat de GP van Brazilië sinds kort de laatste GP van het jaar is ;)
Ik heb mij mischien verkeerd uitgedrukt,ik bedoelde met daar niet direkt de plaats van de race maar ergens anders waardan ook.
Het zal altijd ergens op een ongelukkig uur uitgezonden worden en daar verliezen ze kijkers

Volgens mij gaat F1 kijkers winnen met nachtraces, puur vanwege de senatie van een nachtrace. Ergen zal het idd op een rottijd zijn, maar dat is nu ook en houd niemand tegen toch te kijken. Puur vanwege de extra spanning en sensatie van een race in het donker zal het veel losmaken. Dat blijkt nu al, hier op het forum. Er wordt al tijden over gedebatteerd en er is niet eens wat zeker! Iedereen hier op het forum zal ook gaan kijken en dat wil Ecclestonde, dat er over gepraat en geschreven wordt en dat hij er extra aan verdient.

Voorlopig heeft hij dus het gelijk aan zijn kant.
Met sportieve groet,
webmaster @ f1columns.nl

meatball

Citaat van: f1columns.nl op 04 april 2007 - 20:26:01
Citaat van: meatball op 04 april 2007 - 20:19:10
Citaat van: Tim C op 04 april 2007 - 19:31:19
Daar zitten ze dan knal in Prime Time, waarom denk je dat de GP van Brazilië sinds kort de laatste GP van het jaar is ;)
Ik heb mij mischien verkeerd uitgedrukt,ik bedoelde met daar niet direkt de plaats van de race maar ergens anders waardan ook.
Het zal altijd ergens op een ongelukkig uur uitgezonden worden en daar verliezen ze kijkers

Volgens mij gaat F1 kijkers winnen met nachtraces, puur vanwege de senatie van een nachtrace. Ergen zal het idd op een rottijd zijn, maar dat is nu ook en houd niemand tegen toch te kijken. Puur vanwege de extra spanning en sensatie van een race in het donker zal het veel losmaken. Dat blijkt nu al, hier op het forum. Er wordt al tijden over gedebatteerd en er is niet eens wat zeker! Iedereen hier op het forum zal ook gaan kijken en dat wil Ecclestonde, dat er over gepraat en geschreven wordt en dat hij er extra aan verdient.

Voorlopig heeft hij dus het gelijk aan zijn kant.

op dit forum kijkt iedereen naar elke race waneer dan ook, dus dat is geen argument
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Tim C

Ja, maar niet iedereen zit op dit forum ;)

Als je races in Europa kan uitzenden dan maakt dat een paar (veel)  miljoen kijkers verschil, dat geef ik je op een papiertje...

f1columns.nl

Ik bedoelde het forum als zijnde representatief voor de gemiddelde F1 kijker. Echt iedereen zal een nachtrace willen zien, of ze nou positief of negatief zijn over het idee. Iedereen wil meemaken wat er gebeurd als je 22 snelheidsmaniakken in het donker loslaat!
Met sportieve groet,
webmaster @ f1columns.nl

Tim C

En was het maar donker...

Ik snap echt het punt niet, dit is al zo gewoon in de VS in alle klassen. Gaan ze nu met z'n allen beweren dat het niet mogelijk is, teveel kost en onveilig...

f1columns.nl

Citaat van: Tim C op 04 april 2007 - 20:57:22
En was het maar donker...

Ik snap echt het punt niet, dit is al zo gewoon in de VS in alle klassen. Gaan ze nu met z'n allen beweren dat het niet mogelijk is, teveel kost en onveilig...

Tm, wij tweeen zijn de enigen die het licht gezien hebben in de duisternis...  ;)

Met sportieve groet,
webmaster @ f1columns.nl

meatball

Citaat van: Tim C op 04 april 2007 - 20:57:22
En was het maar donker...

Ik snap echt het punt niet, dit is al zo gewoon in de VS in alle klassen. Gaan ze nu met z'n allen beweren dat het niet mogelijk is, teveel kost en onveilig...
In de vs denken ze ook dat hamburgers gezond zijn en stemmen ze voor een totale idioot omdat hij net als zij denkt dat de vs het middelpunt van de wereld zijn.
Het meeste wat uit de vs komt is pure bullshit,dus dat moeten we al zeker niet achterna doen.
Van mij mogen nachtrace s maar ik zie echt niet in welke meerwaarde dat brengt behalve nog meer geld voor die hoogbejaarde geldwolf
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Tim C

Beetje een domme opmerking over de VS... ::)

De meerwaarde van dit is spektakel en een redelijk uitzenduur in de thuisbasis want draai het of keer het zoals je wil mensen kijken naar de F1 voor het spektakel en de F1 is echt thuis in Europa...

meatball

Citaat van: Tim C op 04 april 2007 - 22:02:15
Beetje een domme opmerking over de VS... ::)

De meerwaarde van dit is spektakel en een redelijk uitzenduur in de thuisbasis want draai het of keer het zoals je wil mensen kijken naar de F1 voor het spektakel en de F1 is echt thuis in Europa...
Over dat laatste denk ecclestone duidelijk anders
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Tim C

Band met nachtraces is?

meatball

When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat