Nachtraces

Gestart door Jasper, 14 maart 2007 - 16:17:49

« vorige - volgende »

McChouffe

Citaat van: f1columns.nl op 03 april 2007 - 20:55:57
Maar ook een man die ik hoog inschat, Briatore, is ongeschikt.

Je breekt graag Schumacher en Ferrari af, maar Briatore schat je hoog in? Briatore, de man achter "Schumacher: controverse deel I". Briatore, de slechtste verliezer in de F1, die zelfs Ron Dennis op grote achterstand laat.
Begrijpe wie begrijpe kan...

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

f1columns.nl

inderdaad, die Briatore bedoel ik. Ik zal niet beweren dat hij een heilige is of dat hij vrijuit gaat in de Schumacher controverse. Ook hij is een Italiaan, dus potentiele maffia, maar toch heb ik meer met de persoon Briatore dan met Schumacher. De maffiose Briatore doet uitspraken die vaak idioot zijn, maar ingegeven worden door passie en dat trekt me wel aan. Stukje herkenning misschien...
Met sportieve groet,
webmaster @ f1columns.nl

Tim C

Briatore?

De man die twee teams naar de top bracht met toprijders en ze daarna zag/zal zien instorten?

f1columns.nl

inderdaad, die Briatore. die passionele maffiopse Italiaan die een team naar de top weet te brengen en weet te slopen. die man die de belichaming is van competitiegevoel.
Met sportieve groet,
webmaster @ f1columns.nl

McChouffe

Citaat van: f1columns.nl op 03 april 2007 - 21:45:51
Ook hij is een Italiaan, dus potentiele maffia

FerrariMan zal dat graag horen...

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

f1columns.nl

Citaat van: McChouffe op 03 april 2007 - 22:04:05
Citaat van: f1columns.nl op 03 april 2007 - 21:45:51
Ook hij is een Italiaan, dus potentiele maffia

FerrariMan zal dat graag horen...

Ik heb toch geen oordeel gegeven over Italianen of over Ferrari? Ik merk alleen op dat Vriatore Italiaan is en dus potentiele maffia. Net zo goed als Nederlanders potentiele klompendragers en kaaskoppen zijn. Niets miszegd toch?
Met sportieve groet,
webmaster @ f1columns.nl

McChouffe

Citaat van: f1columns.nl op 03 april 2007 - 22:07:51
Citaat van: McChouffe op 03 april 2007 - 22:04:05
Citaat van: f1columns.nl op 03 april 2007 - 21:45:51
Ook hij is een Italiaan, dus potentiele maffia

FerrariMan zal dat graag horen...

Ik heb toch geen oordeel gegeven over Italianen of over Ferrari? Ik merk alleen op dat Vriatore Italiaan is en dus potentiele maffia. Net zo goed als Nederlanders potentiele klompendragers en kaaskoppen zijn. Niets miszegd toch?

Er is toch best wel een verschil tussen het linken van een nationaliteit met de maffia of met klompen en kaas. Als je dat al niet begrijpt...
Bij deze ook mijn laatste offtopic bericht in deze post.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

f1columns.nl

goed, noem een andere hele erge eigenschap van de nederlanders. zunigheid of wat ook.
maar inderdaad. het ging om nachtraces hier.

wie heeft hier nog iets zinnigs over te melden?
is het positief om 'nachts te racen, of alleen maar gevaarlijk? wat zal het doen met de kijkcijfers? is het een sterke marketingtruc, of gewoon het zoveelste stompzinnige plan?
Volgens mij is het super gaaf en slim voor de publiciteit en kijkcijfers.
Met sportieve groet,
webmaster @ f1columns.nl

McChouffe

Die nachtrace zal, volgens mij, één keer doorgaan. Het hele idee zal daarna afgevoerd worden omdat het niet is wat men ervan verwachtte.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Doefie

Ik blijf er bij dat ik het niet zie zitten. Men klaagt nu al over te grote gevaren, en onder kunstlicht zie je bijvoorbeeld brokstukken minder goed liggen. De zichtbaarheid is minder zodat men de bochten minder goed kan inschatten , met als gevolg een overdosis zware crashes. Spektakel zal het wel opleveren, maar dan kan je opnieuw verwijzen naar de Amerikaanse kampioenschappen en dat wilt men in de Formule 1 niet, ofwel ? Bovendien, crashen aan 200 kilometer / uur omdat men de bocht en de afstand verkeerd inschat ? Het kan altijd, bewijze Alexander Yoong in Monaco; vijfmaal de vangrail in ... op klaarlichte dag dan nog.

McChouffe

Citaat van: Doefie op 04 april 2007 - 11:11:48
Ik blijf er bij dat ik het niet zie zitten. Men klaagt nu al over te grote gevaren, en onder kunstlicht zie je bijvoorbeeld brokstukken minder goed liggen. De zichtbaarheid is minder zodat men de bochten minder goed kan inschatten , met als gevolg een overdosis zware crashes. Spektakel zal het wel opleveren, maar dan kan je opnieuw verwijzen naar de Amerikaanse kampioenschappen en dat wilt men in de Formule 1 niet, ofwel ? Bovendien, crashen aan 200 kilometer / uur omdat men de bocht en de afstand verkeerd inschat ? Het kan altijd, bewijze Alexander Yoong in Monaco; vijfmaal de vangrail in ... op klaarlichte dag dan nog.

Ik ben het hier dan ook volledig mee eens.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

robbert

ik ook, het kan nog mooi zijn zo'n race maar het is te gevaarlijk. Nu zaten ze te zeveren over de veiligheid van de formule1, maar dat ze dan maar eens kijken hoe gevaarlijk zo'n nachtrace kan zijn. Ik sta nog liever vroeg op dan te zien dat er een dode is in de f1 door gezichtsgebrek

Tim C

Ik zie het best wel zitten. Het is best mogelijk om licht te voorzien dat in de buurt komt van de lichtsterkte van de zon.

Leuk, aangenaam en extra spektakel...

robbert

waren ze ook niet bezig over kostenbesparing? Wie gaat er die elektriciteit betalen om zoveel licht te maken.
En licht maken tot dat het aan de lichtsterkte komt van de zon  heeft ook niet veel zin hé, dan kan je gewoon racen als het licht is zoals nu

Tim C

Maar zonder het spektakel ;)

F1 is sport + spektakel...

Ik zie niet in waarom niet, uiteindelijk zijn het niet de teams die de rekening moeten betalen en het extra verbruik kan je ook afzetten tegen bvb boompjes planten...