F1 Kijken (Trainingen/Kwali/Race) Opties ?

Gestart door DS, 14 maart 2007 - 13:24:14

« vorige - volgende »

DS

Hallo mensen,

Eindelijk eindelijk is het bijna zover ! Het circus is weer in de stad  :P
Ook eindelijk weer terug op RTL5(7), nu zend RTL7 geen trainingen uit, wie doet dat wel ?

CanalDigitaal ?
Of zijn er ook andere opties ? Eurosport ?

Indien CanalDigitaal, vroegah had ik altijd zo'n leuk Canal+ decodertje. Weet iemand of er nog steeds zoiets bestaat op dit moment ?
Ik hoor het graag!

cookie

vrije trainingen live te volgen op eurosport frankrijk en premiere duitsland (alle 2 betaalzenders). Het duitse DSF zend alle vrijdagtrainingen live uit maar niet die van de races 's morgens, die zenden ze 's middags en 's avonds uit. RTL duitsland zend de laatste vrije training uit, meestal niet live maar vlak voor de kwali.

vanaf september worden rtl en dsf ook betaalzenders helaas.


scho0634

Ik als Nederlander heb er geen verstand van, maar zijn er geen Belgische zenders die het uitzenden?

Zijn er trouwens nog meer mensen die terug verlangen naar de BBC met de geweldige Murray Walker? Was toch de beste omroep om F1 te volgen, vond ik.

McChouffe

Citaat van: 0634 op 16 maart 2007 - 20:50:57
Ik als Nederlander heb er geen verstand van, maar zijn er geen Belgische zenders die het uitzenden?

RTBF zendt kwali en race live uit (in het Frans) en Canvas de race (in het Vlaamsch).

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Jasper

Citaat van: 0634 op 16 maart 2007 - 20:50:57
Ik als Nederlander heb er geen verstand van, maar zijn er geen Belgische zenders die het uitzenden?

Zijn er trouwens nog meer mensen die terug verlangen naar de BBC met de geweldige Murray Walker? Was toch de beste omroep om F1 te volgen, vond ik.

De race wordt in Belgiƫ wel uitgezonden, maar meestal niet met het beste commentaar. Kwalificatie komt hier (=in Vlaanderen) zelden of nooit op het scherm en de trainingen uiteraard al helemaal niet.

ivan_

Citaat van: Jasper op 16 maart 2007 - 20:58:50
Citaat van: 0634 op 16 maart 2007 - 20:50:57
Ik als Nederlander heb er geen verstand van, maar zijn er geen Belgische zenders die het uitzenden?

Zijn er trouwens nog meer mensen die terug verlangen naar de BBC met de geweldige Murray Walker? Was toch de beste omroep om F1 te volgen, vond ik.

De race wordt in Belgiƫ wel uitgezonden, maar meestal niet met het beste commentaar. Kwalificatie komt hier (=in Vlaanderen) zelden of nooit op het scherm en de trainingen uiteraard al helemaal niet.
de vlaamse commentaar is meestal met stefaan lammens van de vrt, ik vindt hem soms wel grappig wat hij soms uitkraamt als er bv een crash is...oeps,  how how ai, oei wat gebeurt hier allemaal!!!!

Jasper

Schumachers motor ontploft, Suzuka, Japan, 2006.

VRT: "'t Is toch niet waar zeker."
La Deux: *gegil en bijna ongecontroleerd geroep*

Op zo'n momenten verkies ik toch het tweede hoor. :)

Tim C

Voor de mensen die deze nacht liever nog een oog dicht doen, om twintig na elf geeft La Deux een herhaling van de kwalificatie.

ivan_

Citaat van: Jasper op 16 maart 2007 - 21:08:31
Schumachers motor ontploft, Suzuka, Japan, 2006.

VRT: "'t Is toch niet waar zeker."
La Deux: *gegil en bijna ongecontroleerd geroep*

Op zo'n momenten verkies ik toch het tweede hoor. :)
persoonlijk had ik liever peter baert van kanaal 2 gehad samen met de een paar jaar geleden overledene filip verellen.....

Tim C


ivan_

#10



:D :D :o :o

Jasper

Citaat van: Tim C op 16 maart 2007 - 21:45:07
Is dat daar een motorprobleem?  ;D

"Hier kan je de tractiecontrole goed horen werken!!"

Niet als jij zo blijft roepen hoor...

The Iceman

DSF, gewoon te ontvangen op een analoge satellietontvanger, zond vrijdag om 13:00 een twee uur durende samenvatting uit van de vrije trainingen. Blijkbaar zenden ze de vrije trainingen 'live' uit als het F1 circus naar Europa komt.
Laatste vrije training op zaterdag werd uitgezonden door RTL Duitsland, gevolgd door de kwalificatie. Kwalificatie werd volgens mij ook uitgezonden op RTBF La Une.
En de race, Sporza zeker. Hopelijk geeft Gert Vermersch van het Nieuwsblad mee co-commentaar, want Jeffrey van Hooydonck, die bakt er niet veel van.

meatball

Ik ben gewoon al blij dat ik de race kan zien en dat gezever tussenin daar trek ik mij niet te veel van aan ik let zelf wel op wat er gebeurt ;)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

McChouffe

RTBF zendt de race uit op La Une.
18/03/07 03:30 Sport
Grand Prix de F1 d'Australie (Direct)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.