GP van China

Gestart door Tim C, 01 oktober 2007 - 14:31:36

« vorige - volgende »

scho0634

#90
Citaat van: Jasper op 08 oktober 2007 - 00:30:04
Citaat van: Juan op 07 oktober 2007 - 17:50:07
Citaat van: meatball op 07 oktober 2007 - 13:18:46
Als Hamilton 2 ronden eerder was binnengekomen zou je niet over de eerste ronden spreken en was hij wk.
Hij had al enkele ronden problemen, het was gewoon wachten tot één van de banden het ging begeven.

Citaat
Nu beweren dat jij het na enkele ronden al wist is na de race natuurlijk heel gemakkelijk.
Kijk, Hamilton bleef op 100% rijden, zowel toen het nat was als toen het opdroogde. Door al die risico's eiste hij al die ronden het uiterste van zijn banden. Mooi om je voorsprong uit te breiden, maar dodelijk voor je banden. De andere rijders wisten perfect wanneer ze moesten gaan pushen, Hamilton niet. Zo simpel was het en duidelijk ook nog...

Conclusie: dit is allemaal de fout van McLaren, want het is de race-ingenieur die over de radio zegt wanneer een rijder moet pushen en wanneer hij behoudend moet rijden. Er is echt maar één schuldige hier, en dat is het McLaren-team. Hamilton kwam niet sneller dan anders de pits ingereden trouwens. "Overdreven snelheid" was het dus niet. Hij had trager moeten rijden omdat zijn achterbanden weg waren, maar dat kon hij niet zien en blijkbaar heeft het team hem dat ook niet gezegd.


Hij had natuurlijk wel kunnen verwachten dat de pitingang natter was dan de racebaan.

En hij wist natuurlijk zelf inmiddels ook wel zonder te kijken dat zijn banden niet best meer waren.

fawlty

waar blijven de punten weeral van het managerspel? :-[
Ja sluw is die Hamilton

Jasper

In Tims Grote Puntenpot. ;)

Gods Gift

Citaat van: Juan op 07 oktober 2007 - 17:51:55
Citaat van: Hamilton MASTER op 07 oktober 2007 - 15:25:24
Het kan hoor maar het lijkt me vreemd :)

Vooral dat bij beide wagens dezelfde band net prima wit bleef.
Ach het is logischer dan dat ze een soft vooraan rechts zouden plaatsen en de rest mediums...
Of ze zouden een grappenmaker moeten hebben die beide pitstops deed :)
Die rechtervoorband was van de zachte soort, de rest de harde. En dit is perfect mogelijk en toegelaten. Eerder dit jaar al vaker gezien dat ze vooraan en achteraan verschillende types gebruiken. Zoals het vandaag gebeurde, was echter de eerste keer...

;D :D Grapje toch ?
When I want your opinion, I'll remove the duct tape.