Wie wordt wereldkampioen?

Gestart door Supermariobros, 08 maart 2007 - 10:53:41

« vorige - volgende »

Wie wordt wereldkampioen?

Massa
19 (23.2%)
Raikkonen
30 (36.6%)
Alonso
14 (17.1%)
Hamilton
18 (22%)
Kubica
0 (0%)
Button
1 (1.2%)
Fisichella
0 (0%)
Kovalainen
0 (0%)
Iemand anders, wie?
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 74

scho0634

Citaat van: robbert op 10 september 2007 - 19:30:24
Citaat van: Racerke007 op 10 september 2007 - 13:59:01
Citaat van: Racerke007 op 26 juli 2007 - 20:29:25
Kimi.

Daar blijf ik bij.

Ik vraag me af hoe jij daarbij blijft? Dat is toch niet meer realistisch? Pas op ik ben ook Ferrari fan en ik hoop ook dat het een Ferrari wordt, maar ik moet toegeven dat het niet meer zal lukken voor de Tifosi :(

Wacht donderdag maar af. Daarna kan een titel van Kimi wel eens heeel dichtbij zijn .....

meatball

Citaat van: 0634 op 10 september 2007 - 19:56:05
Citaat van: robbert op 10 september 2007 - 19:30:24
Citaat van: Racerke007 op 10 september 2007 - 13:59:01
Citaat van: Racerke007 op 26 juli 2007 - 20:29:25
Kimi.

Daar blijf ik bij.

Ik vraag me af hoe jij daarbij blijft? Dat is toch niet meer realistisch? Pas op ik ben ook Ferrari fan en ik hoop ook dat het een Ferrari wordt, maar ik moet toegeven dat het niet meer zal lukken voor de Tifosi :(

Wacht donderdag maar af. Daarna kan een titel van Kimi wel eens heeel dichtbij zijn .....
Ik ben ook Ferrarifan maar op deze manier hoeft het voor mij niet,de beste van het jaar moet wk worden en dat is Kimmi belange niet.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Citaat van: meatball op 10 september 2007 - 20:46:57
Citaat van: 0634 op 10 september 2007 - 19:56:05
Citaat van: robbert op 10 september 2007 - 19:30:24
Citaat van: Racerke007 op 10 september 2007 - 13:59:01
Citaat van: Racerke007 op 26 juli 2007 - 20:29:25
Kimi.

Daar blijf ik bij.

Ik vraag me af hoe jij daarbij blijft? Dat is toch niet meer realistisch? Pas op ik ben ook Ferrari fan en ik hoop ook dat het een Ferrari wordt, maar ik moet toegeven dat het niet meer zal lukken voor de Tifosi :(

Wacht donderdag maar af. Daarna kan een titel van Kimi wel eens heeel dichtbij zijn .....
Ik ben ook Ferrarifan maar op deze manier hoeft het voor mij niet,de beste van het jaar moet wk worden en dat is Kimmi belange niet.

Ik ben geen ferrari fan ;), maar wat mij betreft hoeft het zo ook niet.

Maar ja, als McLaren heeft vals gespeeld is een titel voor een van hun rijders ook niet echt eerlijk. Lastig.

Racerke007

Citaat van: robbert op 10 september 2007 - 19:30:24
Citaat van: Racerke007 op 10 september 2007 - 13:59:01
Citaat van: Racerke007 op 26 juli 2007 - 20:29:25
Kimi.

Daar blijf ik bij.

Ik vraag me af hoe jij daarbij blijft? Dat is toch niet meer realistisch? Pas op ik ben ook Ferrari fan en ik hoop ook dat het een Ferrari wordt, maar ik moet toegeven dat het niet meer zal lukken voor de Tifosi :(
Gewoon een gevoel

Citaat van: 0634 op 10 september 2007 - 19:56:05
Wacht donderdag maar af. Daarna kan een titel van Kimi wel eens heeel dichtbij zijn .....
[/quote]
Zelfs nog zonder de spionagezaak zie ik het nog gebeuren... ALS Spa lukt natuurlijk.
De tanks van Mclaren gaan heus eens sputteren en dan zal niet Felipe maar Kimi daar gebruik van maken.

robbert

Moest Mclaren nu niet uitgesloten worden, dan zie ik ze dan nog niet uitvallen hoor. Je moet weten dat ze nog altijd dan met de gegevens van Ferrari rijden hé. En ik vermoed dat ik weet hoe het komt dat Ferrari niet betrouwbaar is. Ze willen ietsje beter doen dan Mclaren en aangezien Mclaren nu met de prestaties rijd van Ferrari, kan Ferrari niet beter en zo forceren de rooien de wagens en hebben ze daardoor pech. Wacht maar af, als Mclaren niet meer meedoet dan zullen de Ferrari's geen mechanische pech meer krijgen

Racerke007

CitaatJe moet weten dat ze nog altijd dan met de gegevens van Ferrari rijden hé.
En welke, gedateerde ::), gegevens mogen dat dan wel zijn?
Zoals je weet ben ik voorstander 'onschuldig tot het tegendeel bewezen is'-principe ... vandaar is dit geen argument voor mij.

Citaataangezien Mclaren nu met de prestaties rijd van Ferrari
;D :D ;D

CitaatZe willen ietsje beter doen dan Mclaren en aangezien Mclaren nu met de prestaties rijd van Ferrari, kan Ferrari niet beter en zo forceren de rooien de wagens en hebben ze daardoor pech.
Dat is zo! Sommige mensen haten 'rekenaars' maar de BMW's, Williamsen, Renaults, ... allemaal rekenen ze in het midden en aan het einde van de race en cruisen ze verder wanneer er geen concurent achter hun hangt. Zo spaar je het materiaal meer. Dat van dat rekenen ... vergeet maar dat ik dat gezegd heb: kwestie dat de Alonsohaters nog steeds een argunment hebben  ;)

Jasper

Citaat van: robbert op 10 september 2007 - 23:21:17
Moest Mclaren nu niet uitgesloten worden, dan zie ik ze dan nog niet uitvallen hoor. Je moet weten dat ze nog altijd dan met de gegevens van Ferrari rijden hé. En ik vermoed dat ik weet hoe het komt dat Ferrari niet betrouwbaar is. Ze willen ietsje beter doen dan Mclaren en aangezien Mclaren nu met de prestaties rijd van Ferrari, kan Ferrari niet beter en zo forceren de rooien de wagens en hebben ze daardoor pech. Wacht maar af, als Mclaren niet meer meedoet dan zullen de Ferrari's geen mechanische pech meer krijgen

Sorry, maar dit vind ik dus absolute onzin. :) Ik zou kunnen uitleggen waarom, maar ik denk dat het zo ook wel duidelijk is.

janke

Some things are too important to be left in the past.

Racerke007

Citaataangezien Mclaren nu met de prestaties rijd van Ferrari
Ehmmmm ... wanneer heeft Ferrari ooit deze prestatie kunnen neerzetten??

Jasper

Hetgeen momenteel het grote verschil maakt is dit: het is op zich heel goed mogelijk om 18 punten goed te maken op 4 races. Als je dus louter naar Hamilton en Räikkönen kijkt, dan is het voor Kimi in theorie nog te doen om voor Hamilton te geraken.

Het probleem zit hem erin dat Raikkönen slechts derde staat in het klassement. De kans dat beide McLarens hun voorsprong van respectievelijk 18 en 16 punten verliezen,  schat ik zeker niet hoger dan 5% of zo. 0 uitvalbeurten in 26 races (2 per coureur), dan gaan ze nu echt niet plots 4 uitvalbeurten doen op 8 races. Helemaal niet omdat ze een veilige voorsprong hebben en Ferrari dus mag winnen als McLaren er maar net achter finisht.

Als we de vrag stellen "wie wordt wereldkampioen?", dan moeten we het zoeken tussen Hamilton en Alonso en niet bij de Ferrari-rijders.

scho0634

Citaat van: robbert op 10 september 2007 - 23:21:17
Moest Mclaren nu niet uitgesloten worden, dan zie ik ze dan nog niet uitvallen hoor. Je moet weten dat ze nog altijd dan met de gegevens van Ferrari rijden hé. En ik vermoed dat ik weet hoe het komt dat Ferrari niet betrouwbaar is. Ze willen ietsje beter doen dan Mclaren en aangezien Mclaren nu met de prestaties rijd van Ferrari, kan Ferrari niet beter en zo forceren de rooien de wagens en hebben ze daardoor pech. Wacht maar af, als Mclaren niet meer meedoet dan zullen de Ferrari's geen mechanische pech meer krijgen

Is wel een beetje simpel gedacht, volgens mij.

janke

Na 13 sept. kunnen we met z'n allen gaan praten over wie wordt er WK-winnaar.Niemand weet wat er op tafel komt en wat er aan boete wordt gegeven. Dat weten we pas naar de uitspraak. Dus ik wacht nog even. Doe niet mee aan blind gokken. 8)
Some things are too important to be left in the past.

Racerke007

Mijn huidige gok is afgaand op hoe het er nu voorstaat...

meatball

When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Jasper

Alonso heeft inderdaad het momentum. Hij heeft zich volgens mij een beetje vastgebeten in de strijd, ik denk dat hij rijdt met de tanden op elkaar geklemd en dan is hij blijkbaar ook gewoon net iets beter dan Lewis. Jammer genoeg.