Wie wordt wereldkampioen?

Gestart door Supermariobros, 08 maart 2007 - 10:53:41

« vorige - volgende »

Wie wordt wereldkampioen?

Massa
19 (23.2%)
Raikkonen
30 (36.6%)
Alonso
14 (17.1%)
Hamilton
18 (22%)
Kubica
0 (0%)
Button
1 (1.2%)
Fisichella
0 (0%)
Kovalainen
0 (0%)
Iemand anders, wie?
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 74

dj Peter

Kimi eindigt het seizoen met net zoveel punten als Hamilton, maar wordt kampioen omdat hij meer zeges haalt.   ;)

scho0634

Niets is onmogelijk en het is zeker nog niet gelopen. Maar alle eerlijkheid en realiteit leert dat het voor Kimi bijna ondoenlijk is om 20 punten in te lopen op de Macs. Die zijn dit jaar nl behoorlijk betrouwbaar en laten dus niet zo snel beide 10 punten liggen in 1 race. De Ferrari lijkt wat dat betreft ietsjes minder betrouwbaar en het zal voor Kimi een heidens karwei worden om alle races vanaf nu te finishen, laat staan winnen. Massa wordt soweiso never nooit kampioen.

robbert

Daarom ik ook denk dat dat zeker niet kan, alle races nog winnen

FerrariMan

Citaat van: Racerke007 op 12 augustus 2007 - 02:28:40
Wacht maar ... na volgende koers gaat Jean zich op één rijder concentreren.
De andere mag buffer spelen ... .
Het worden zware weken maar het is zéker nog geen uitgemaakte zaak!!
Om voor iemand buffer te spelen moet je natuurlijk wel in de buurt van die persoon zitten.

Tot op heden hangen de Ferrari's vrijwel altijd op degelijke afstand van elkaar.

Het is gemakkelijk om te roepen dat er een eerste en tweede piloot zal komen maar daar hebben ze momenteel toch niks aan.

Racerke007

CitaatTot op heden hangen de Ferrari's vrijwel altijd op degelijke afstand van elkaar.
Enkel in Hongarije was dat een groooot gat. Dus hopelijk voor het WK van Ferrari  kan Felipe terug wat vertrouwen opdoen en Kimi volgen.

FerrariMan

Citaat van: Racerke007 op 12 augustus 2007 - 15:04:22
CitaatTot op heden hangen de Ferrari's vrijwel altijd op degelijke afstand van elkaar.
Enkel in Hongarije was dat een groooot gat.
Dan heb jij dit seizoen niet goed opgelet.

Hamilton MASTER




meatball

Citaat van: Hamilton MASTER op 12 augustus 2007 - 19:41:50
Wie stemde op Button ?  ;D
Ik vrees dat die persoon dat nooit gaat bekent maken,ernaast zitten is mogelijk,maar zover :D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

McChouffe


His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Magic Senna

Ik zet mijn geld op Hamilton om wereldkampioen te worden, als hij zo constant blijft rijden is de titel voor hem.

alonsolover

Het zal bijna ommogelijk zijn om Ferrari een titel te geven dit jaar,
Als Mclaren zo blijft verder rijden is de titel zeker voor hen,
en ik denk dat het zo al is ;)

dj Peter

McLaren kampioen met een illegale auto ?    ::)

Tim C

Nu begin je al dingen erbij te fantaseren ook? ::)

robbert

hahaha ;D maar ik vrees ook dat Mclaren de beide titels zal nemen hoor. Hopelijk hebben ze nog pech en kan Ferrari daarvan profiteren