Wie wordt wereldkampioen?

Gestart door Supermariobros, 08 maart 2007 - 10:53:41

« vorige - volgende »

Wie wordt wereldkampioen?

Massa
19 (23.2%)
Raikkonen
30 (36.6%)
Alonso
14 (17.1%)
Hamilton
18 (22%)
Kubica
0 (0%)
Button
1 (1.2%)
Fisichella
0 (0%)
Kovalainen
0 (0%)
Iemand anders, wie?
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 74

meatball

Citaat van: Robin Hamilton op 30 mei 2007 - 17:24:52
hahaha, raikonen staat eerste, ahahaha, echt nooit. hij doet het net zo slecht hahaha, hij blaast al zijn motoren op net zoals bij mclaren vorig jarig:P Raikonen, in z'n dromen. Hamilton wordt het, beste ever
Beste ever?  ;D Hoe lang volg jij de f1 al?
Een week of zo,Schumacher is veruit de beste ooit en daar gaat Hamilton echt niets aan veranderen :P
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Wie de beste is is een eindeloze discussie. Hoe Hamilton over een jaar of 15 in het rijtje past zullen we voorlopig nog ff moeten afwachten. De beste ever is hij iig nog lang niet.

schumitje


meatball

Citaat van: schumitje op 01 juni 2007 - 10:50:04
ik ga voor massa  :)
Ik voor het seizoen begon ook,maar nu begin ik er helaas anders over te denken het word ,tot mijn spijt,Hamilton vrees ik.
De Mclaren is op dit moment sneller dan Ferrari,en Hamilton is beter dan Alonso,dus er is maar een conclusie :'(
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

KVDracer

Citaat van: meatball op 18 juni 2007 - 20:19:12
Citaat van: schumitje op 01 juni 2007 - 10:50:04
ik ga voor massa  :)
Ik voor het seizoen begon ook,maar nu begin ik er helaas anders over te denken het word ,tot mijn spijt,Hamilton vrees ik.
De Mclaren is op dit moment sneller dan Ferrari,en Hamilton is beter dan Alonso,dus er is maar een conclusie :'(

Voor dit seizoen hoopte ik op Raikkonen, zodat hij McLaren eens een poepje kon doen ruiken, maar het wordt precies andersom. Als het dan toch een McLaren wordt, liever Hamilton dan bleiter Alonso.

meatball

Citaat van: KVDracer op 18 juni 2007 - 20:20:33
Citaat van: meatball op 18 juni 2007 - 20:19:12
Citaat van: schumitje op 01 juni 2007 - 10:50:04
ik ga voor massa  :)
Ik voor het seizoen begon ook,maar nu begin ik er helaas anders over te denken het word ,tot mijn spijt,Hamilton vrees ik.
De Mclaren is op dit moment sneller dan Ferrari,en Hamilton is beter dan Alonso,dus er is maar een conclusie :'(

Voor dit seizoen hoopte ik op Raikkonen, zodat hij McLaren eens een poepje kon doen ruiken, maar het wordt precies andersom. Als het dan toch een McLaren wordt, liever Hamilton dan bleiter Alonso.
Voor mij ook,maar het liefst toch Massa 8)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

McChouffe

Ondanks dat het momenteel zeer goed gaat voor Hamilton, denk ik toch dat Alonso het gaat halen.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Jasper

Er is nog één onbepaalde factor: hoe reageert Hamilton op tegenslag? Deze factor zal beslissend zijn voor het WK, tenzij dat Hamilton gewoon geen tegenslag heeft natuurlijk. :P Maar zolang we die factor niet kennen, kan ik nog niet kiezen tussen Hamilton en Alonso.

McChouffe

Citaat van: Jasper op 18 juni 2007 - 21:50:25
Er is nog één onbepaalde factor: hoe reageert Hamilton op tegenslag? Deze factor zal beslissend zijn voor het WK, tenzij dat Hamilton gewoon geen tegenslag heeft natuurlijk. :P Maar zolang we die factor niet kennen, kan ik nog niet kiezen tussen Hamilton en Alonso.

Ik denk (let op: persoonlijke mening) dat die jongen goed met tegenslag kan omgaan. Alonso is in mijn ogen nu niet direct de piloot die goed met tegenslag kan omgaan en graag mislukkingen afschuift op lichtbakken of op voorkeursbehandelingen.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Jasper

Hamilton heeft al zowat alles gewonnen in zijn carrière. Dat zal niet blijven duren en ik ben echt benieuwd naar de reactie. Nu blijft hij in persconferenties en zo meestal wel koel dus waarschijnlijk zit het wel goed, maar je weet maar nooit...

vidal

Dat zal toch Hamilton worden vrees ik :'(

robbert

ja ik denk ook Hamilton maar ik hoop dat het massa zal zijn. Maar als het toch een mclaren moet zijn dan gun ik het meest Hamilton dan Alonso hoor

meatball

Voor Massa word het in elk geval hoogtijd om voor de Mclarens te gaan eindigen,voorlopig heb ik nog goede hoop :)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

alonsolover

we zitten nog niet aan de helft van het seizoen en we zitten hier al over de wereldkampioen te praten het kan ook zijn in de volgende GP dat hamilton uitvalt en plots op de 2 de plaats komt en massa op de eerste maar ik blijf hopen op alonso hij is een heel goede rijder ik denk dat hij gewoon meer gas moet geven dan zullen we het ng zien ;)