Wie wordt wereldkampioen?

Gestart door Supermariobros, 08 maart 2007 - 10:53:41

« vorige - volgende »

Wie wordt wereldkampioen?

Massa
19 (23.2%)
Raikkonen
30 (36.6%)
Alonso
14 (17.1%)
Hamilton
18 (22%)
Kubica
0 (0%)
Button
1 (1.2%)
Fisichella
0 (0%)
Kovalainen
0 (0%)
Iemand anders, wie?
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 74

scho0634

Nou ik weet het nog zo net niet. Ik heb toch wel heel veel bewondering voor rookie Hamilton. Nog steeds cool in de auto. Weinig fouten, en zijn snelheid is overal goed. En ik vlak Kimi nog niet helemaal uit, al wordt het nu wel lastig.

janke

Dan zal Alonso het wel worden.
Some things are too important to be left in the past.

amp

ik denk dat Alonso het zal halen met zijn ervaring, maar ik hoop op Hamilton.

Mochten de beide McLaren's elkaar van de sokken rijden in de volgende race, gok ik op Raïkkonen.

janke

Hoe vaak hebben forummers het er al niet over gehad,  in de eerste bocht elkaar van de"sokken"rijden.
Some things are too important to be left in the past.

Supermariobros

Ik hoop Hamilton, maar met de ervaring die hij heeft zal het Alonso worden denk ik.

alonsolover

Ik hoop Alonso 3 keer titel na mekaar zou toch mooi zijn,
Maar we kunnen dat maar zien na de race van Japan loopt Hamilton met de overwinning of Alonso??
of word het een ferrari?

Ferrari 2010

Zou heel mooi zijn, wel hopen dat hij zen verdomde belofte dan houdt en het afbolt :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

hehe, ik ben benieuwd of hij zijn belofte houd. Ik kan me niet voorstellen dat iemand op zijn 26e met zo'n staat van dienst al met pensioen zal gaan. Hoewel Bjorn Borg het ook deed. Maar of je hem nou mag of niet, ergens zal het zonde zijn van het talent om al zo vroeg te stoppen.

dj Peter

Ach, er rijden wel meer talenten rond in de F1 hoor..  ik hoop maar dat ie nooit bij Ferrari terechtkomt. :)

scho0634

Schijnt hij niet te willen. Hij zei enige tijd terug dat hij de politieke taferelen bij Ferrari haat en dat hij daarom nooit daar zou willen rijden. Beetje vreemde uitspraak voor iemand die bij McLaren rijd, trouwens ;)

Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 19 september 2007 - 23:00:27
Schijnt hij niet te willen. Hij zei enige tijd terug dat hij de politieke taferelen bij Ferrari haat en dat hij daarom nooit daar zou willen rijden. Beetje vreemde uitspraak voor iemand die bij McLaren rijd, trouwens ;)
Maakt me niet uit of die uitspraak vreemd is, zolang hij zich er maar aan houdt :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

alonsolover

we zullen zien als hij in Japan een trapje hoger staat dan hamilton op het podium en is het wel heel spannend ;)

meatball

Wat verwachten jullie,mag Alonso wk worden van Mclaren?
1 De twee rijders van Mclaren staan er ongeveer even goed voor
2 Alonso rijdt volgend jaar bijna zeker niet meer voor het team
3 Dennis praat niet meer met Alonso
4 Hamilton is de lieveling in het team en blijft
5 Het trekt natuurlijk veel aandacht, en aandacht is geld, als iemand bij zijn eertse jaar f1 wk word.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Ferrari 2010

Citaat van: alonsolover op 20 september 2007 - 19:55:57
we zullen zien als hij in Japan een trapje hoger staat dan hamilton op het podium en is het wel heel spannend ;)
Hij is in dit geval over Alonso veronderstel ik? Om het echt spannend te maken hebben we iets nodig à la
1) Kimi
...
9 of hoger) Alonsi en Hamilton
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Citaat van: meatball op 21 september 2007 - 18:54:472 Alonso rijdt volgend jaar bijna zeker niet meer voor het team

Daar heb ik een ander gedacht over, maar goed...