De nieuwe livery van Honda

Gestart door dj Peter, 24 februari 2007 - 23:17:36

« vorige - volgende »

dj Peter

Dit zou de nieuwe Honda-lay out worden voor de wagen van 2007.
Het stelt de wereldkaart voor en vertoont weinig of geen sponsornamen.
Ieder zijn mening daarover, maar ik vind het prachtig en origineel!



Tim C

Het maakt pijnlijk duidelijk dat ze er niet in geslaagd zijn om sponsors aan te trekken...

McChouffe

Origineel is het wel ... maar voor de rest gewoon lelijk.
Benieuwd of dit trouwens de echte livery is of een Photoshop.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ferrari 2010

#3
Zoals McChouffe al zei: origineel maar lelijk. En als het geen photoshop is, maakt dit inderdaad pijnlijk duidelijk dat ze geen sposors hebben kunnen aantrekken. Maar ik geloof hier niet veel van, waar zijn dan alle sposors van verleden jaar naartoe? En degene die in deze wintertest er nog op staan? En hij trekt ook niet hard op de wagen waarmee ze momenteel aan het testen zijn, terwijl dat wel de dnieuwe wagen is maar zonder nieuwe livery, niet? Hij trekt veel meer op de oude wagen:

oude wagen


nieuwe nieuwe wagen

Conclusie: Tis niet meer dan een droom van een bepaalde persoon, want zelfs de website myearthdream.com bestaat niet ::)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

ivan_

ik vindt hem niet mooi, ik kan nooit geloven dat Honda er zo gaat staan in Melbourne met weinig of geen sponsers......

Supermariobros

Ik wacht af tot morgen, maar als dit de livery is waarmee ze het hele seizoen gaan rijden vind ik het het afschuwelijk.
Maar nogmaals, pas morgen zien we de definitieve livery.

KVDracer

Het is wel origineel, maar ik denk als ze met deze livery aan de start gaan komen dat het zal zijn aan de hand van een grote sponsor. Ze zullen nu nog geen sponsors, of toch geen nieuwe, erop zetten, maar ze zullen wachten tot morgen. Want ik denk wel dat ze sponsors zullen gevonden hebben, als je hoort hoe die Japanners elkaar steunen en het Japanse gevoel overal overheerst denk ik niet dat ze met lege handen zullen staan. Stel je voor Honda, dat juist ondeer de topteams behoort, vinden geen sponsors, Toyota dat juist boven de achterhoede zit, die vinden wel sponsors.

Tim C

Het is weldegelijk de nieuwe Honda livery, die myearthdream.com bevestigt het. Op de site staat er nu een kort artikel over...

Sinister -D-

dan vraag ik me toch echt af waar jij die site kan vinden.........

Tim C

Een simpele whois zegt je wie de eigenaar is...

Sinister -D-


Tim C

Een domeinnaam (myearthdream.com) heeft een eigenaar, niet elke domeinnaam heeft een website er aanvast hangen.

19 Entertainment is eigenaar van myearthdream.com en werkt voor Honda, morgen wanneer de wagen gelanceerd is zetten ze de website bij wijze van spreke aan.

Sinister -D-

En Simon Fuller (oud manager van de Spice Girls) is weer eigenaar van 19 ent. Volgens mij een grote reclame stunt.

http://www.geocities.com/fanmclarenfan/hondara107hiuf3.jpg
Hier is trouwens een grote afbeelding. Volgens mij is het dikke photoshop. Kijk naar het Honda en Bridgestone logo voorop. Ergens zit er iets fout, vooral die wat onder de neus zit, dus niet op de stuts. De Honda stikker zit nogal uit het midden, zou ik een slordig foutje vinden van de plakker, enfin daar kon ik nog mee leven. De gaten op de schoorstenen, lijken naderhand wel zwart gemaakt te zijn. De gaten voor de hijskraan hetzelfde, naderhand gemaakt. En dan nog de neus, das helemaal niet die van de RA107.

Ferrari 2010

Citaat van: Tim C op 25 februari 2007 - 13:44:14
Een simpele whois zegt je wie de eigenaar is...
Mja, kwilde het daarstraks ff zien aan de whois, maar kwas vergeten hoe het, whois dus, weer noemde. Dusja, dan komde ook ni ver :P Nu met die website is het al weeral wat geloofwaardiger. Misschien dat ze zo van plan zijn elke race kleine sponsors aan te trekken ofzo :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

De foto komt nochtans van de perssite van Honda. Hij werd er "per ongeluk" even opgezet...