Fernando Alonso is een groot kampioen!

Gestart door scho0634, 20 februari 2007 - 19:43:47

« vorige - volgende »

red76

Citaat van: Hamilton MASTER op 06 augustus 2007 - 17:28:44
Dan heeft Kubica precies meer indruk nagelaten op mij ;)

Heidfeld is inderdaad al out maar MS is ook lang doorgegaan :)

Bij mij ook, wat een klap was dat zeg. ;)

janke

Ik weet niet of dit al bij jullie bekend was. Maar plaats het even. Wat een zielig ventje die Alonso.

Alonso: "Of Hamilton gaat, of ik"

Fernando Alonso ziet het niet meer zitten bij McLaren.
Teamchef Ron Dennis is zich bewust van zijn gigantische blunder.
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­De relaxte sfeer bij McLaren is na de Grote Prijs van Hongarije ferm bekoeld. Fernando Alonso en Lewis Hamilton hebben de pest aan mekaar. "Het team kan kiezen: ofwel verlaat ik McLaren, ofwel vertrekt Hamilton", aldus een furieuze Alonso aan de Spaanse krant Marca.
Opgehouden
Alonso werd na de kwalificaties van de GP van Hongarije onterecht gestraft: de jury nam hem zijn welverdiende pole en een mogelijke overwinning af, en dat dankzij teambaas Ron Dennis die Alonso een tikkeltje langer in de pits hield om zo Hamilton geen snelle ronde meer te gunnen. Sinds afgelopen weekend praat Alonso ook niet meer met Hamilton. Dat verklaarde de populaire Brit vanochtend.

Renault
Op de vraag of Alonso zijn driejarig contract bij McLaren zal respecteren, antwoordde hij stoïcijns: "Dat weet ik nog niet." Nog volgens Marca hebben de vader en manager van Alonso, meteen na de GP van Hongarije, gesproken met Renault-baas Flavio Briatore. In een Renault werd Alonso twee keer wereldkampioen. Renault zou Alonso maar wat graag terugwillen. In het rijderskampioenschap is het pas zevende met Fisichella en achtste met Kovalainen. Bij de constructeurs staat Renault vierde. (hln)
Some things are too important to be left in the past.

McChouffe

Citaat van: janke op 06 augustus 2007 - 19:26:05
Ik weet niet of dit al bij jullie bekend was. Maar plaats het even. Wat een zielig ventje die Alonso.

Alonso: "Of Hamilton gaat, of ik"

Fernando Alonso ziet het niet meer zitten bij McLaren.
Teamchef Ron Dennis is zich bewust van zijn gigantische blunder.
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­De relaxte sfeer bij McLaren is na de Grote Prijs van Hongarije ferm bekoeld. Fernando Alonso en Lewis Hamilton hebben de pest aan mekaar. "Het team kan kiezen: ofwel verlaat ik McLaren, ofwel vertrekt Hamilton", aldus een furieuze Alonso aan de Spaanse krant Marca.
Opgehouden
Alonso werd na de kwalificaties van de GP van Hongarije onterecht gestraft: de jury nam hem zijn welverdiende pole en een mogelijke overwinning af, en dat dankzij teambaas Ron Dennis die Alonso een tikkeltje langer in de pits hield om zo Hamilton geen snelle ronde meer te gunnen. Sinds afgelopen weekend praat Alonso ook niet meer met Hamilton. Dat verklaarde de populaire Brit vanochtend.

Renault
Op de vraag of Alonso zijn driejarig contract bij McLaren zal respecteren, antwoordde hij stoïcijns: "Dat weet ik nog niet." Nog volgens Marca hebben de vader en manager van Alonso, meteen na de GP van Hongarije, gesproken met Renault-baas Flavio Briatore. In een Renault werd Alonso twee keer wereldkampioen. Renault zou Alonso maar wat graag terugwillen. In het rijderskampioenschap is het pas zevende met Fisichella en achtste met Kovalainen. Bij de constructeurs staat Renault vierde. (hln)

Fantastisch toch HLN ... als er iemand onterecht werd gestraft was het McLaren. Om nog maar te zwijgen over de rest van het bericht.
Vorig jaar werd er ook op tijd en stond gezegd dat Alonso bij Renault zou blijven. Van deze roddel geloof ik dan ook niks.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ferrari 2010

HLN is een krant die ik ken als 1 die altijd als eerste hot news wil hebben. Volgens mij is het sensatienieuws, het is op nog geen enkele deftige F1 site gepost. Overigens, als Alonso effectief McLaren voor de keuze zet, dan denk ik dat ze wel voor Hamilton kiezen. Die is veel jonger dan Alonso en heeft zeker en vast potentieel. Trouwens, als Alosno geen goede teammaat kan verdragen is het steeds een risico om een andere rijder naast hem te zetten, je weet nooit wat er van komt. Bovendien gaat MacLaren die miljoenen die ze reeds in Hamilton hebben gestoken in die 10 jaar tijd niet vergooien omdat een regerende wereldkampioen dat wil, als hij ze voor de keuze stelt zal hij kunnen opstappen. Hij gelooft dat hij de man binnen het team is, maar hij zit er ferm naast.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Flauwekul bericht. Marca plaatst louter sensatieberichten.

Na de race, in de uitrijdronde, stak Alonso nog complimentues zijn duim op naar Hamilton. En dan bij het uitstappen van de auto bedenkt hij blijkbaar dat hij toch maar niet meer met hem wil praten. Gewoon onzin.

Al schijnt Alonso wel oren te hebben naar een terugkeer naar Renault, en schijnt Dennis geen van beide coureurs tegen te willen houden indien een van hen zou willen vertrekken.

McChouffe

Citaat van: 0634 op 06 augustus 2007 - 20:11:30
en schijnt Dennis geen van beide coureurs tegen te willen houden indien een van hen zou willen vertrekken.

Iets zegt mij toch dat Dennis Alonso gemakkelijker zou laten gaan dan Hamilton.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

dj Peter

Alonso is een héél slecht verliezer... of nee: "LOSER" past eigenlijk beter.

scho0634

Poeh, ik wou dat ik zo'n loser was. 2 Wereldtitels en 16 miljoen per jaar.

Wat een loser die gast ...

scho0634

Citaat van: McChouffe op 06 augustus 2007 - 20:22:41
Citaat van: 0634 op 06 augustus 2007 - 20:11:30
en schijnt Dennis geen van beide coureurs tegen te willen houden indien een van hen zou willen vertrekken.

Iets zegt mij toch dat Dennis Alonso gemakkelijker zou laten gaan dan Hamilton.

Weet ik niet. Als ik lees wat Hamilton zoal tegen Dennis zou hebben gezegd volgens FerrariMan in het GP van Hongarije topic, begin ik daarover te twijfelen. En dan ook nog het feit dat Dennis Alonso publiekelijk steunde na de kwali-stunt....

McChouffe

Citaat van: 0634 op 06 augustus 2007 - 20:37:24
Citaat van: McChouffe op 06 augustus 2007 - 20:22:41
Citaat van: 0634 op 06 augustus 2007 - 20:11:30
en schijnt Dennis geen van beide coureurs tegen te willen houden indien een van hen zou willen vertrekken.

Iets zegt mij toch dat Dennis Alonso gemakkelijker zou laten gaan dan Hamilton.

Weet ik niet. Als ik lees wat Hamilton zoal tegen Dennis zou hebben gezegd volgens FerrariMan in het GP van Hongarije topic, begin ik daarover te twijfelen. En dan ook nog het feit dat Dennis Alonso publiekelijk steunde na de kwali-stunt....

En wat heeft Dennis enkele dagen eerder gezegd over "gekochte" piloten en Hamilton ...
De relatie met Hamilton heeft een deuk gekregen, maar in tegenstelling tot wat de media ons wil doen geloven denk ik niet dat er blijvende schade is. Desnoods zal papa Hamilton wel eens met zijn zoon praten (voor zover hij dat nog niet gedaan heeft). En van Autosport: "Hamilton said he had apologised for a row with Dennis on the radio during qualifying and had also spoken to team members.".

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

meatball

#235
Citaat van: bogief1 op 06 augustus 2007 - 13:11:59
Citaat van: bmwracing op 06 augustus 2007 - 13:01:17
Citaat van: bogief1 op 06 augustus 2007 - 12:23:32
Na de recente problemen zou Alonso twijfelen om zijn contract uit te dienen.
Een terugkeer naar renault of een transfer naar BMW zou tot de mogelijkheden behoren

bron: formule1RACEREPORT
zoals ik zeg hij is tweevoudig kampioen maar hij heeft nooit een betere in een renstal gekregen en nu wordt hij afgetroefd.
dus geen waardige kampioen.
[/quote
Beetje rare verklaring gezien je foto.
Schumacher heeft ook nooit een betere in z'n renstal gekregen is die dan ook geen waardig kampioen  :)
Omdat er geen beter was :)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Raicouli

Voor het eerst in het seizoen weet ik nu wie ik liever kampioen zie worden. In het begin kon het me niet veel schelen als het maar een mac was  :).
Maar nu kies ik dus overduidelijk voor ALONSO. Die Hamilton zijn ego groeit sneller dan zijn rijderscapaciteiten. Hij moest gewoon luisteren en team orders volgen.
En dan nadien zo uitvallen tegen Ron is ronduit respectloos.

After the practice shenanigans there was a furious row between the Brit and Dennis over the team radio, with Hamilton blasting: "Don't ever f****** do that to me again." Dennis hit back, shouting: "Don't ever f****** speak to me like that." But Hamilton responded: "Go f****** swivel."

Reigning world champion Alonso admitted today: "It is the first time Hamilton, or any driver, speaks like that to his boss. I have never seen it.
Mijn volledige steun gaat dus naar alonso.Ik weet niet waarom er velen hier dat niet zien dat dit niet door de beugel kan.
Hoop nu echt dat Alonso zijn derde neemt.
F1REM G3g

meatball

Citaat van: Raicouli op 06 augustus 2007 - 20:53:15
Voor het eerst in het seizoen weet ik nu wie ik liever kampioen zie worden. In het begin kon het me niet veel schelen als het maar een mac was  :).
Maar nu kies ik dus overduidelijk voor ALONSO. Die Hamilton zijn ego groeit sneller dan zijn rijderscapaciteiten. Hij moest gewoon luisteren en team orders volgen.
En dan nadien zo uitvallen tegen Ron is ronduit respectloos.

After the practice shenanigans there was a furious row between the Brit and Dennis over the team radio, with Hamilton blasting: "Don't ever f****** do that to me again." Dennis hit back, shouting: "Don't ever f****** speak to me like that." But Hamilton responded: "Go f****** swivel."

Reigning world champion Alonso admitted today: "It is the first time Hamilton, or any driver, speaks like that to his boss. I have never seen it.
Mijn volledige steun gaat dus naar alonso.Ik weet niet waarom er velen hier dat niet zien dat dit niet door de beugel kan.
Hoop nu echt dat Alonso zijn derde neemt.
Waarom zou het,moet echt iedereen dan naar de arogante Dennis luisteren?
Een echte kampioen is nu eenmaal een moeilijke mens,denk je nu echt dat Senna en Prost elkaar er vroeger afreden op bevel van de big chief ?
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

janke

Citaat van: 0634 op 06 augustus 2007 - 20:11:30
Flauwekul bericht. Marca plaatst louter sensatieberichten.

Na de race, in de uitrijdronde, stak Alonso nog complimentues zijn duim op naar Hamilton. En dan bij het uitstappen van de auto bedenkt hij blijkbaar dat hij toch maar niet meer met hem wil praten. Gewoon onzin.

Al schijnt Alonso wel oren te hebben naar een terugkeer naar Renault, en schijnt Dennis geen van beide coureurs tegen te willen houden indien een van hen zou willen vertrekken.
Ik ken dit niet ben een Nederlander, maar aan de reacties te lezen is dit dus net zo iets als bij ons de Telegraaf. Daarom heb ik dit ook geplaatst, maar er zal best wel iets van waar zijn. Maar dat wachten we maar af. Maar dat veranderd geenszins mijn mening over Alonso. Hij doet me denken aan Nelson Piquet, net als Alonso een groot coureur. Maar voor de rest? Voelde zich ook verheven boven alles en iedereen. Toen Mansell begon te scoren bij Williams werd het ook haat en nijdt tussen die 2. Laat een stuk of wat F1 liefhebbers een top 5 maken van de beste wereldkampioenen, dan zul je Alonso en Piquet niet vaak tegenkomen. Hoe zou dat komen?
Some things are too important to be left in the past.

Tim C

Citaat van: Raicouli op 06 augustus 2007 - 20:53:15
Mijn volledige steun gaat dus naar alonso.Ik weet niet waarom er velen hier dat niet zien dat dit niet door de beugel kan.
Hoop nu echt dat Alonso zijn derde neemt.
Teammaat kloten, ok?

Kwaad zijn omdat je teammaat je kloot, niet ok?

::)