Fernando Alonso is een groot kampioen!

Gestart door scho0634, 20 februari 2007 - 19:43:47

« vorige - volgende »

meatball

Citaat van: alonsolover op 24 juli 2007 - 19:48:14
Citaat van: 0634 op 24 juli 2007 - 18:27:44
Citaat van: Racerke007 op 24 juli 2007 - 09:59:09
Tja, meningen kunnen verschillen: in mijn ogen was dat erover.

Welnee, Massa verdedigde zich stevig, en Alonso aanvallen waren ook pittig. Als dat al niet meer kan, wat is racen dan nog waard? Eindelijk weer eens een pittig gevecht om de leiding. Zo moet het elke keer zijn.

Citaat van: bogief1 op 24 juli 2007 - 12:16:19
Als hij rijd met de gedachte om puntjes te rijden en niet aanvallen is het ook niet goed...

Dat is me ook al opgevallen, ja. Ondanks dat hij het snelste rondging in de regen zijn er hier zelfs mensen die vinden dat hij het rustig aandeed. Ik snap niet hoe die conclusie getrokken kan worden.

Citaat van: alonsolover op 24 juli 2007 - 15:35:46
Alonso is een goed kampioen ik zie hem mooi Lewis Hamilton voorbijgaan in de WK stand ,
In monaco kon je mooi zien dat hij kan weg rijden van zijn teamgenoot,
lewis is een goede rijder dat weet ik zelfs ook maar als hij langs achteren start zoals eergisteren
presteerd hij toch niet zo goed denk ik .

Schrijf Lewis nog maar niet af. Hij had een moeilijk weekend, maar dat hebben ze allemaal wel eens.

Alonso heeft ook eens op de 10 de plaats moeten starten na problemen met zijn versnellingsbak en toch nam hij 2 punten mee ,
en Lewis start ook van de 10 e plaats en neemt geen een punt mee
Dat waren heel andere omstandigheden,Alonso is er zelf al achter dat Hamilton beter is,dat bewijzen zijn belagelijke reactie's,nu jij nog
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

bogief1

Belachelijk of niet. Hij is toch maar mooi 2-voudig kampioen geworden, notabene in het shumi-tijdperk.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

meatball

Citaat van: bogief1 op 24 juli 2007 - 20:00:51
Belachelijk of niet. Hij is toch maar mooi 2-voudig kampioen geworden, notabene in het shumi-tijdperk.
schumi ;D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Racerke007

CitaatAlonso is er zelf al achter dat Hamilton beter is,dat bewijzen zijn belagelijke reactie's

Dat is emotie na het ineenvallen van de puzzel en een lange spannende race.
Laat ons de komende maanden maar even beoordelen wie beter is.

Eén ding had Alonso gezegd: 'wanneer Lewis problemen heeft moet ik maximaal scoren'
Dat doet hij, een tweede keer zal lastig zijn doordat het niet altijd regent en tja hij ze in de regen de baas kan maar Ferrari heeft nog steeds de betere auto!

scho0634

Citaat van: alonsolover op 24 juli 2007 - 19:48:14
Alonso heeft ook eens op de 10 de plaats moeten starten na problemen met zijn versnellingsbak en toch nam hij 2 punten mee ,
en Lewis start ook van de 10 e plaats en neemt geen een punt mee

Ja, zo ken ik er nog een paar... ???

Citaat van: meatball op 24 juli 2007 - 19:52:13
Dat waren heel andere omstandigheden,Alonso is er zelf al achter dat Hamilton beter is,dat bewijzen zijn belagelijke reactie's,nu jij nog

Welke belachelijke reacties bewijzen dat?


janke

Citaat van: Racerke007 op 24 juli 2007 - 20:52:16
CitaatAlonso is er zelf al achter dat Hamilton beter is,dat bewijzen zijn belagelijke reactie's

Dat is emotie na het ineenvallen van de puzzel en een lange spannende race.
Laat ons de komende maanden maar even beoordelen wie beter is.


Dat doet hij, een tweede keer zal lastig zijn doordat het niet altijd regent en tja hij ze in de regen de baas kan maar Ferrari heeft nog steeds de betere auto!

Als je naar de stand kijkt bij de rijders en constructeurs, nu toch na 10 wedstrijden even niet, lijkt me. Misschien de betere auto, zou kunnen, maar dan halen ze dat betere er nu niet uit. En McLaren wel. Maar ik schrijf Ferrari voor dit seizoen zeker niet af.
Some things are too important to be left in the past.

scho0634

Vreemd genoeg heb ik, op de 2 NoordAmerikaanse races na, ook het hele jaar al het idee dat Ferrari ietsjes sneller is dan McLaren. Afgelopen weekend was de regen spelbreker voor Ferrari. Monaco is meer een circuit voor McLaren (dat verwacht ik ook in Hongarije).

Voor de rest lijkt de Ferrari iets minder betrouwbaar (m.n. Kimi) en vallen de Macs tot dusverre helemaal niet uit. Misschien dat ook de rijders een klein beetje verschil maken. Ik weet het niet, maar toch heb ik het idee dat op meeste (droge) circuits de Ferrari 2 of 3 tienden per ronde sneller zijn. MAar totnutoe krijgen ze het toch nog niet voor elkaar.

dj Peter

De Mac's zijn in vergelijking met de twee voorgaande seizoenen opvallend betrouwbaar. Zou daar dan toch Ferrari-technologie inzitten?  :P

scho0634


dj Peter

Vorig jaar kwam Fernandje nog bléten en zeggen dat Formule 1 geen sport meer is, nadat hij een straf had opgelopen.
Wat zou hij nu vinden van "Stepneygate" ?     ::)

robbert

hahaha, ja das waar, was ik al vergeten. Nu gaat hij zwijgen hoor

janke

Citaat van: robbert op 27 juli 2007 - 11:39:34
hahaha, ja das waar, was ik al vergeten. Nu gaat hij zwijgen hoor
Zwijgen?.Heeft hij al wat over deze zaak gezegd dan, en Hamilton, Kimi en Massa ook? De 4 coureurs  zullen wel met hele andere zaken(lees kampioenschap) bezig zijn. Die bemoeien zich niet met bedrijfsvoering. Ze worden betaald om zo snel mogelijk een circuit af te rossen en te winnen. Niemand van de top bij McLaren en Ferrari zit op hun mening te wachten lijkt me. Daarom zullen we van de coureurs ook geen mening of wat ook horen, denk ik.
Some things are too important to be left in the past.

Racerke007

CitaatZe worden betaald om zo snel mogelijk een circuit af te rossen en te winnen.

100% gelijk, waarom zouden ze hun hier ook in mengen: het is gene Tour ...  ;D

Karre

Ik ben altijd Ferrari fan geweest, maar heel die zaak rond doorgespeelde documenten wordt wat uitgebuit door Ferrari, althans dat gevoel heb ik.
Akkoord, Mclaren is al dan niet beter geworden van die info. Maar zou het kampioenschap niet naar de knoppen gaan als de Fia Mclaren had gestrafd en al hun punten had afgesnoept? dan zou het wel een beetje heel makkelijk worden voor Ferrari niet. Ik zeg: vergeet die zever en racen!

Racerke007

CitaatMclaren is al dan niet beter geworden van die info

Als ze beter zijn geworden door die info moeten ze bestraft worden.
Als ze er niets mee gedaan hebben laat ons dan verder genieten van een zalig seizoen!!

Maar soit, terug ontopic hier nu: dit topic is voor Fernando. Om hem op te hemelen en af te kraken.
Allesinds ben ik benieuwd wat hij in Hongarije zal laten zien...