Fernando Alonso is een groot kampioen!

Gestart door scho0634, 20 februari 2007 - 19:43:47

« vorige - volgende »

supersteven

en de seizoenafsluiter in 97
Coulthard moest Hakkinen voorbijlaten of ontslag
let the sunshine shine in your heart

scho0634

Citaat van: Tim C op 15 april 2007 - 11:40:16
Vraag dat maar eens aan David Coulthard ;)

Beetje een kort geheugen? Denken we bvb terug aan de seizoensopener van 98 ;)

Voor McLaren heiliger dan de paus begon te doen waren het zeker geen heilige boontjes...

Zijn zeker niet heiliger dan de paus. Helemaal mee eens
Dit was echter een afspraak tussen beide coureurs. Degene die de 1e bocht als eerst haalde mocht winnen. Volgens beide rijders was het geen teamorder.

.
Citaat van: supersteven op 15 april 2007 - 11:53:40
en de seizoenafsluiter in 97
Coulthard moest Hakkinen voorbijlaten of ontslag

Klopt helemaal. En het ging niet om de titel. Ik denk dat ze Mika eindelijk zijn winst gunde. Al weet ik niet of DC anders zou zijn ontslagen!


Tim C

Coulthard lijkt in ieder geval niet echt meer "tevreden" te zijn over de "afspraken" die er gemaakt zijn... ;)


Of hoe een rood kleurpotlood voor sommigen groen is, wanneer je het uit een andere hoek bekijkt ;)

scho0634

Ah ja, we zullen zien. Het is niet om McLaren in bescherming te nemen. Het is niet mijn favo team of zo.

Maar ik heb gewoon het idee dat Hamilton (voorlopig) zijn eigen gang mag gaan. Misschien ben ik te naief, we zullen het snel weten.

Tim C

Op zijn "probleem" tijdens de tweede stop in Australië na dan ;)

dj Peter

Alonso's race in Bahrein was géén kampioen waardig. In de eerste stint moest ie niks anders doen dan Raikkonen ophouden (en hem zo van de tweede plaats houden op het podium) en in de tweede stint laat ie zich als een rookie pakken door Heidfeld

scho0634

Citaat van: SaffierFM op 15 april 2007 - 15:45:46
Alonso's race in Bahrein was géén kampioen waardig. In de eerste stint moest ie niks anders doen dan Raikkonen ophouden (en hem zo van de tweede plaats houden op het podium) en in de tweede stint laat ie zich als een rookie pakken door Heidfeld

Nou dat is wel wat ocerdreven natuurlijk. Hij reed als een krant. Had op de een of andere manier geen snelheid.

Maar die actie van Heidfeld was gewoon een prima actie. Kan moeilijk zeggen dat FA zich als een rookie liet foppen. Heeft zich verdedigt zo goed en zo kwaad als het kon, maar Quick Nick was sneller en had een goed actie in huis. Maar hij was wel erg traag, ja. Een slechte race. Beetje zoals Amerika vorig jaar, toen kwam hij ook niet vooruit.

Citaat van: Tim C op 15 april 2007 - 12:44:25
Op zijn "probleem" tijdens de tweede stop in Australië na dan ;)

Ik geloof toch echt dat dat gewoon gebeurde zonder opzet ;).

Tim C

In dat soort toeval geloof ik niet ;)

Onze grote kampioen deed weer één van zijn grote uitspraken dit weekend:
Ik ga niet 10 punten pakken in Maleisië om ze daarna weg te smijten in Bahrein.
Lees: Ik ga weer leuk op m'n krent zitten, niets laten zien, zolang ik maar een paar punten pak.

Groots, heel groots...

bogief1

Citaat van: Tim C op 15 april 2007 - 18:06:28
In dat soort toeval geloof ik niet ;)

Onze grote kampioen deed weer één van zijn grote uitspraken dit weekend:
Ik ga niet 10 punten pakken in Maleisië om ze daarna weg te smijten in Bahrein.
Lees: Ik ga weer leuk op m'n krent zitten, niets laten zien, zolang ik maar een paar punten pak.

Groots, heel groots...

Ik zie ze ook liever vechten voor het maximale, maar als je zo je titels kan bij elkaar rijden, waarom dan risico's pakken en ze verspelen
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

meatball

Citaat van: bogief1 op 15 april 2007 - 19:15:20
Citaat van: Tim C op 15 april 2007 - 18:06:28
In dat soort toeval geloof ik niet ;)

Onze grote kampioen deed weer één van zijn grote uitspraken dit weekend:
Ik ga niet 10 punten pakken in Maleisië om ze daarna weg te smijten in Bahrein.
Lees: Ik ga weer leuk op m'n krent zitten, niets laten zien, zolang ik maar een paar punten pak.

Groots, heel groots...

Ik zie ze ook liever vechten voor het maximale, maar als je zo je titels kan bij elkaar rijden, waarom dan risico's pakken en ze verspelen
Omdat je door te vechten voor elke plaats en elk puntje je op het einde van het seizoen,
met een gerust hart kan zeggen dat je er alles voor hebt gedaan.
Door te liggen tellen vanaf de eerste race wordt je geen kampioen,er kan nog zo veel gebeuren dus racen moet je doen. >:(
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Jasper

Citaat van: Tim C op 15 april 2007 - 18:06:28
In dat soort toeval geloof ik niet ;)

Onze grote kampioen deed weer één van zijn grote uitspraken dit weekend:
Ik ga niet 10 punten pakken in Maleisië om ze daarna weg te smijten in Bahrein.
Lees: Ik ga weer leuk op m'n krent zitten, niets laten zien, zolang ik maar een paar punten pak.

Groots, heel groots...

Als hij zegt "ik moet niet winnen in Monaco", dan ben ik het ermee eens dat dat een F1-rijder onwaardig is. Maar hier heeft hij helemaal niet gezegd dat hij tevreden zou zijn met een paar punten, volgens mij lees je er iets te veel in. Volgens mij wil het zelfs juist zeggen dat hij opnieuw voor de overwinning ging.

meatball

Citaat van: Jasper op 16 april 2007 - 21:06:58
Citaat van: Tim C op 15 april 2007 - 18:06:28
In dat soort toeval geloof ik niet ;)

Onze grote kampioen deed weer één van zijn grote uitspraken dit weekend:
Ik ga niet 10 punten pakken in Maleisië om ze daarna weg te smijten in Bahrein.
Lees: Ik ga weer leuk op m'n krent zitten, niets laten zien, zolang ik maar een paar punten pak.

Groots, heel groots...

Als hij zegt "ik moet niet winnen in Monaco", dan ben ik het ermee eens dat dat een F1-rijder onwaardig is. Maar hier heeft hij helemaal niet gezegd dat hij tevreden zou zijn met een paar punten, volgens mij lees je er iets te veel in. Volgens mij wil het zelfs juist zeggen dat hij opnieuw voor de overwinning ging.
Is dan toch niet echt goed gelukt ;)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Jasper

Feit, en dat heeft hij zelf ook toegegeven na de race. ;)

AyrtonSenna


AyrtonSenna

dnek aan honda ze rijden zeer slechte tijdenze hebben mooie auto