Fernando Alonso is een groot kampioen!

Gestart door scho0634, 20 februari 2007 - 19:43:47

« vorige - volgende »

Jasper

Als je een Ferrari-fan bent, dan is je nickname gewoon misplaatst (wat hij hoe dan ook is :P). ;)

alonsolover

Ieder zijn eigen fan ;) wat de naam ook is

Racerke007

Citaat van: Schumi till infinity op 05 augustus 2007 - 13:38:53
Citaat van: Jasper op 04 augustus 2007 - 17:45:11
De pot verwijt de ketel, in wezen is er geen verschil tussen de nicknames "Schumi till infinity" en "Alonso 4ever". :P

Fout, ik ben Ferrari-fan en hij is Alonso fan ;)
Overigens probeer ik steeds alles te staven met feiten en geef ik ook fouten van het team toe ;) Ok, niet alle fouten, maar daarvoor ben ik fan, ik verdedig men team. Bijvoorbeeld het geval Monaco 2006, ik zeg tegenwoordig steeds, ALS het express was, dan was de straf terecht ;)

Er is idd geen verschil... met leuke  ::) discussies soms tot gevolg...  ;D

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 05 augustus 2007 - 16:24:27
Als je een Ferrari-fan bent, dan is je nickname gewoon misplaatst (wat hij hoe dan ook is :P). ;)
Dat weet ik, maar dat is dan ook een restant van in de Schumacher periode. Ik denk er al langer over om hem te wijzigen, maar ben nog niet om iets deftig gekomen. (Niet dat het huidige op zoveel trekt maar kom :P)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

bogief1

Na de recente problemen zou Alonso twijfelen om zijn contract uit te dienen.
Een terugkeer naar renault of een transfer naar BMW zou tot de mogelijkheden behoren

bron: formule1RACEREPORT
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

alonsolover

Ik denk niet dat hij zal verhuizen naar Bmw of Renault

red76

Citaat van: alonsolover op 06 augustus 2007 - 12:33:44
Ik denk niet dat hij zal verhuizen naar Bmw of Renault

Ik hoop in iedergeval niet naar Bmw, lijkt mij niks een nummer 1 binnen dat team. :)

Het lijkt mij ook een onwaarschijnlijk verhaal.

bmwracing

Citaat van: bogief1 op 06 augustus 2007 - 12:23:32
Na de recente problemen zou Alonso twijfelen om zijn contract uit te dienen.
Een terugkeer naar renault of een transfer naar BMW zou tot de mogelijkheden behoren

bron: formule1RACEREPORT
zoals ik zeg hij is tweevoudig kampioen maar hij heeft nooit een betere in een renstal gekregen en nu wordt hij afgetroefd.
dus geen waardige kampioen.

bogief1

Citaat van: bmwracing op 06 augustus 2007 - 13:01:17
Citaat van: bogief1 op 06 augustus 2007 - 12:23:32
Na de recente problemen zou Alonso twijfelen om zijn contract uit te dienen.
Een terugkeer naar renault of een transfer naar BMW zou tot de mogelijkheden behoren

bron: formule1RACEREPORT
zoals ik zeg hij is tweevoudig kampioen maar hij heeft nooit een betere in een renstal gekregen en nu wordt hij afgetroefd.
dus geen waardige kampioen.

Beetje rare verklaring gezien je foto.
Schumacher heeft ook nooit een betere in z'n renstal gekregen is die dan ook geen waardig kampioen  :)
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Ike Racing

Het enige goede dat ik van Alonso kan zeggen is dat hij kan rijden. Maar wat karakter betrefd, sorry, maar het wordt tijd dat hij eens volwassen wordt

Hamilton MASTER

Dan vraag ik me af wie ze bij BMW gaan laten vallen hoor.

Als Duits merk ga je Heidfeld zeker houden en Kubica is al heel het seizoen beter bezig dan Nick.

Alonso naar Renault zou ik ten zeerste betwijfelen aangezien de wagen op dit moment niet klaar is om mee te strijden met de topteams. Zelfs de subtop verliezen ze van BMW.

Maar mocht het zo zijn, zullen ze bij McLaren wel een sterke rijder binnenhalen en zal Hamilton de echte nummer 1 worden.



red76

Citaat van: Hamilton MASTER op 06 augustus 2007 - 16:51:26
Dan vraag ik me af wie ze bij BMW gaan laten vallen hoor.

Als Duits merk ga je Heidfeld zeker houden en Kubica is al heel het seizoen beter bezig dan Nick.


Daarom heeft  Heidfeld meer punten dan Kubica. ::)

De nieuwe toppers zijn Hamilton, Heidfeld en Kubica.(Heidfeld heeft zijn leeftijd niet mee....)

bmwracing

Citaat van: bogief1 op 06 augustus 2007 - 13:11:59
Citaat van: bmwracing op 06 augustus 2007 - 13:01:17
Citaat van: bogief1 op 06 augustus 2007 - 12:23:32
Na de recente problemen zou Alonso twijfelen om zijn contract uit te dienen.
Een terugkeer naar renault of een transfer naar BMW zou tot de mogelijkheden behoren

bron: formule1RACEREPORT
zoals ik zeg hij is tweevoudig kampioen maar hij heeft nooit een betere in een renstal gekregen en nu wordt hij afgetroefd.
dus geen waardige kampioen.

Beetje rare verklaring gezien je foto.
Schumacher heeft ook nooit een betere in z'n renstal gekregen is die dan ook geen waardig kampioen  :)
is waar maar hij heeft ferrari uit een diep  dal doen komen.en wie heeft het hem nagedaan?

Hamilton MASTER

Dan heeft Kubica precies meer indruk nagelaten op mij ;)

Heidfeld is inderdaad al out maar MS is ook lang doorgegaan :)



Jasper

Citaat van: bogief1 op 06 augustus 2007 - 12:23:32
Na de recente problemen zou Alonso twijfelen om zijn contract uit te dienen.
Een terugkeer naar renault of een transfer naar BMW zou tot de mogelijkheden behoren

bron: formule1RACEREPORT

Is dat dat blaadje dat voor de opvolging van Albers bij Spyker 5 mogelijke namen noemde, namelijk Rodríguez, Valles, Karthikeyan, Glock en Klien? Yep, dan MOET dit bericht over Alonso gewoon kloppen. :)