Fernando Alonso is een groot kampioen!

Gestart door scho0634, 20 februari 2007 - 19:43:47

« vorige - volgende »

bmwracing

Citaat van: tazpas op 13 juni 2007 - 09:31:40
Ik heb ook de indruk dat hij niet zo goed met druk om kan gaan. Bij Renault had hij geen druk van Fiscichella, hij was merkelijk beter. Dit jaar heeft hij al meer fouten laten zien dan in de rest van zijn F1 cariere. Het moet toch pijn doen dat een Rookie even snel met een Mclaren kan rijden dan een 2-voudig wereldkampioen? Ik hoop dat hij voor de rest van het jaar eens laat zien wat hij waard is.
de rookie is nog veel beter. :)

Jasper

Laten we om dat te achterhalen nog even afwachten hoe Lewis zal reageren als hij aan de leiding van het WK blijft, en als de verwachtingen in zijn thuisland maar ook in zijn team exponentieel gaan stijgen. ;)

Mikacouli

Citaat van: kenny op 13 juni 2007 - 08:45:23
Citaat van: bmwracing op 13 juni 2007 - 07:52:23
nogmaals een bewijs dat hij geen echte kampioen is.
met name hij vind dat lewis voorgetrokken is door mclaren  :).
gewoon zielig dat te horen maar hoe heeft hij zijn 2 kampioenschappen gewonnen?ja hoor door zelf alle steun te hebben van flavio.
nu mag hij dat ook eens ervaren door lewis meer aandacht te geven.

Ik vind het nog altijd straf hoe sommige mensen woord voor woord geloven wat er in de media geschreven wordt...
::)
Ben ik mee eens... Zoals Ron zelf zegt, meestal wordt iets wat een persoon zegt gewoon ferm uit de context getrokken zoals de journalisten het willen.
Zielige commentaren feitelijk. Als hij komend weekend wint zal het weer met geluk zijn, en zal het zijn omdat Lewis niet mocht winnen...  ::)

McChouffe

Citaat van: Mikacouli op 13 juni 2007 - 17:30:27
Citaat van: kenny op 13 juni 2007 - 08:45:23
Citaat van: bmwracing op 13 juni 2007 - 07:52:23
nogmaals een bewijs dat hij geen echte kampioen is.
met name hij vind dat lewis voorgetrokken is door mclaren  :).
gewoon zielig dat te horen maar hoe heeft hij zijn 2 kampioenschappen gewonnen?ja hoor door zelf alle steun te hebben van flavio.
nu mag hij dat ook eens ervaren door lewis meer aandacht te geven.

Ik vind het nog altijd straf hoe sommige mensen woord voor woord geloven wat er in de media geschreven wordt...
::)
Ben ik mee eens... Zoals Ron zelf zegt, meestal wordt iets wat een persoon zegt gewoon ferm uit de context getrokken zoals de journalisten het willen.
Zielige commentaren feitelijk. Als hij komend weekend wint zal het weer met geluk zijn, en zal het zijn omdat Lewis niet mocht winnen...  ::)

Ik snap Ron Dennis niet helemaal. Hij zegt dat ze uit de context getrokken zijn, maar ook dat ze waar zijn. Is dat niet een beetje contradictorisch?

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Mikacouli

Citaat van: McChouffe op 13 juni 2007 - 18:32:02
Citaat van: Mikacouli op 13 juni 2007 - 17:30:27
Citaat van: kenny op 13 juni 2007 - 08:45:23
Citaat van: bmwracing op 13 juni 2007 - 07:52:23
nogmaals een bewijs dat hij geen echte kampioen is.
met name hij vind dat lewis voorgetrokken is door mclaren  :).
gewoon zielig dat te horen maar hoe heeft hij zijn 2 kampioenschappen gewonnen?ja hoor door zelf alle steun te hebben van flavio.
nu mag hij dat ook eens ervaren door lewis meer aandacht te geven.

Ik vind het nog altijd straf hoe sommige mensen woord voor woord geloven wat er in de media geschreven wordt...
::)
Ben ik mee eens... Zoals Ron zelf zegt, meestal wordt iets wat een persoon zegt gewoon ferm uit de context getrokken zoals de journalisten het willen.
Zielige commentaren feitelijk. Als hij komend weekend wint zal het weer met geluk zijn, en zal het zijn omdat Lewis niet mocht winnen...  ::)

Ik snap Ron Dennis niet helemaal. Hij zegt dat ze uit de context getrokken zijn, maar ook dat ze waar zijn. Is dat niet een beetje contradictorisch?

Hmm, hij zegt eerder van, als hij het zou gezegd hebben heeft hij wel wat gelijk. Ah ik weet niet hoe hij het zei maar ik veronderstel dat de joernalisten er toch wel hun zin mee gedaan hebben...

FerrariMan

Misschien is de reactie van Dennis zelf ook wel uit de context getrokken...wie weet...

schumitje

Moest ik in de plaats zijn van alonso hang ik mijn helm aan de haak en zo vlug mogelijk

Jasper

Inderdaad, want 8 punten achterstaan met nog maar 11 races te gaan is een echte schande, zeker wanneer het komt door enkele ongelukkig getimede safety carperiodes!

Komaan zeg...

Mikacouli

Citaat van: schumitje op 15 juni 2007 - 10:48:14
Moest ik in de plaats zijn van alonso hang ik mijn helm aan de haak en zo vlug mogelijk
Volgt daar iets zinnigs op  ::)

scho0634

Citaat van: schumitje op 15 juni 2007 - 10:48:14
Moest ik in de plaats zijn van alonso hang ik mijn helm aan de haak en zo vlug mogelijk

Zeker. Als je 25 bent en pas 2 titels op zak hebt, kan je er echt niks van. ::)

Heb je misschien nog een onderbouwing van deze uitspraak, of dacht je; ik roep ook eens wat.


Jasper

Misschien moeten we niet te agressief zijn in onze reacties, dat schrikt de nieuwe gebruikers wat af. ;)

Hamilton MASTER

Citaat van: Jasper op 15 juni 2007 - 18:26:50
Misschien moeten we niet te agressief zijn in onze reacties, dat schrikt de nieuwe gebruikers wat af. ;)

Ik denk dat jouw Avatar op dit moment meer afschrikt ;)


Ik denk wel dat het moeilijk is in een team waar op dit moment 2 rijders heel erg goed aan het rijden zijn, om optimaal te functioneren.

Nu valt het nog mee maar stel dat dezelfde situatie zich stelt 3 races voor het einde, dan zullen we vuurwerk zien.
Mocht Hamilton dan nog 8 punten voorstaan dan denk ik dat ze beiden gaan proberen te forceren om voorbij elkaar te komen dat er vroeg of laat wel brokken zullen vallen.

Ik weet absoluut niet wie in dat geval de overhand zou hebben maar ik denk dat Hamilton in dat geval aan het langste eind zou trekken. Hij trekt zich van niets iets aan, rijdt complexloos en Alonso heeft als uittredend wereldkampioen veel te verliezen op dat vlak.



scho0634

Klopt. Alonso heeft alles te verliezen, Hamilton niet. Maar goed, als FA echt een grote meneer wil worden, pareert ie de aanval.

FerrariMan

Citaat van: Jasper op 15 juni 2007 - 18:26:50
Misschien moeten we niet te agressief zijn in onze reacties, dat schrikt de nieuwe gebruikers wat af. ;)
Je kan ook gewoon niet reageren op onzin.

Jasper

Kan je inderdaad doen, maar dan gaat er niet direct beterschap komen ook he. :)