GP van Australië

Gestart door danny834, 19 februari 2007 - 19:47:04

« vorige - volgende »

Wie wint de GP van Australië?

Raikkonen
22 (41.5%)
Alonso
4 (7.5%)
Fisichella
0 (0%)
Massa
26 (49.1%)
Heidfeld
0 (0%)
Button
0 (0%)
Kovalainen
1 (1.9%)

Totaal aantal stemmen: 48

McChouffe

#105
Citaat van: Tim C op 17 maart 2007 - 19:08:45
Reed er iemand op die banden is mijn vraag.

http://www.f1-live.com/f1/en/headlines/news/detail/070317090200.shtml

Er werd blijkbaar gebruik gemaakt van zowel de medium als soft-versie.

Ik heb net verschillende foto's bekeken en kan nergens met zekerheid zeggen of een band nu medium of soft is. Belachelijke regel ook ...

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

McChouffe


His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Doefie

Zuivere hattrick van Räikkönen.

Tim C

#108
Mooie race van Kimi en Hamilton. Als die dat kan volhouden :o

Ook een mooie prestatie van Felipe en dan was er nog de gerechtigheid die geschiede bij Super Aguri. Sutil lijkt wel het kneusje van de bende te worden, samen met Kovalainen. Wat een rotrace heeft die niet gereden?

Wat was het weer om te janken op de VRT. Bij tijden halve waarheden en verkeerde interpretaties, soms gewoonweg feitelijk onjuist, van die clichés waarvan het zelfs al cliché is om te zeggen dat het clichés zijn,  en oei oei oei, ai ai ai.

McChouffe

De eerste overwinning van Ferrari is binnen ... en dat er nog veel mogen volgen! Het blijft toch een beetje vreemd zo zonder Schumacher.
Grappig: Kimi die eerst van de champagne drinkt alvorens ermee te spuiten  :)
Het lijkt alsof Ferrari er momenteel het beste voorstaat. McLaren staat echter niet ver achter, en ik verwacht dat ze verschil zeker tussen dit en enkele races kunnen wegwerken.

Wat een knappe prestatie van Hamilton, die voor mij zeker de man van de race was. Eerste GP en het grootste deel van de race blijft hij voor Alonso. Ik hoop dat hij dat kan volhouden.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

meatball

Ik denk zelfs dat men er bij mclaren door spitstop wat te veranderen voor heeft gezorgd dat alonso voor hamilton kwam  ;)
wat natuurlijk belangrijk is voor het w.k.
Begrijpelijk ook want alonso is natuurlijk hun troef voor de titel terwijl dat van hamilton nog niet mag verwacht worden 8)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Saaie race. Maar toch leuk dat het weer begonnen is.

Wat een aanwinst zeg, die Hamilton. De man van de wedstrijd. Alonso moest alle zeilen bijzetten om 2e te worden.

Wat viel nog meer op: Kimi natuurlijk prima race, maar van kop af winnen kan hij ook wel. Moeilijk weekend voor Massa. Renault is wel ver teruggevallen, zo zonder FA. Maar ja, Kovolaienen moeten we ff de tijd geven. BMW is lekker bezig. Coulthard was wel erg dom bezig :-[.

Opvallend: Het jongste podium ooit in de F1 vandaag :D! De jeugd heeft de toekomst.

Supermariobros

Ik had op een leukere openingsrace gehoopt, we zijn er tenminste weer aan begonnen.  :)

Fantastische prestatie van Hamilton, indrukwekkend gewoon! Heeft meteen laten zien dat hij in de F1 thuis hoort, Kovalainen daarentegen kan meteen op een grasmachine beginnen.  ;D Ferrari is momenteel nog te sterk, bij McLaren hebben ze dus nog werk. Beide McLarens hebben alvast de race uitgereden, hopelijk blijft het zo.

Op naar Maleisië!

Schumi nr1

De race was inderdaad niet zo spectaculair. Maar we hebben toch mooie dingen gezien. Hamilton heeft een grote indruk gemaakt, knap derde in zijn debuutrace.

FerrariMan

#114
Citaat van: McChouffe op 18 maart 2007 - 08:45:07McLaren staat echter niet ver achter,
Momenteel lijkt me net wel dat McLaren vrij ver achterop zit tov Ferrari. Kimi reed op een bepaald moment een gat van 20 seconden. De seconde verschil in snelste rondes zegt het allemaal.

Benieuwd of ze dit kunnen behouden.

Verder, Flavio heeft blijkbaar enorme kritiek voor Kova, nooit geweten dat een teambaas zo in het openbaar op een piloot loopt te kakken. Nuja, laat hem maar mekkeren.

Sterke race van Kimi, op dat foutje na. Ook onder de indruk van Massa die op 1 stop nog bijna P5 wist in te nemen. Spijtig dat we geen race tussen beide Ferrari piloten hebben kunnen zien. Dan stond er alvast een McLaren piloot minder op het podium.

Ik ben er ook van overtuigd dat Hamilton Alonso enorm gaat doen zweten dit seizoen.

robbert

volgens mijn mening hebben we toch heel wat inhaalacties gezien. Normaal volgens de meeste gingen we juist bijna geen inhaalacties zien, mss komt het nu door die bandenregel

Tim C

Zoals Flavio zelf zei, als hij zegt dat het goed was is hij een idioot. Het was gewoon rotslecht...

Ik vind dat we even pover zitten op het vlak van inhalen als vorig jaar. En die bandenregel, kijk naar het einde van de eerste stint van Massa om te zien hoe goed die het inhalen in de hand werkt...

Hamilton MASTER

De commentaar bij de VRT was inderdaad weer om te huilen.

3 tot 4 keer totaal vergissen van naam,
zeggen dat Fisico 5de blijft en Massa 6de terwijl ze nog 1 ronde moeten rijden  ::)

Het enige wat zij kunnen doen is gegevens aflezen en hopen dat iemand ze interessant vind.
Het feit dat Toyota verschrikkelijke winter-tests heeft gedaan is ook zeker 3x herhaald geweest.


Voor de rest een heel hoopvolle eerste GP met veel teams die net onder het niveau van McLaren en Ferrari staan. (BWM Sauber, Renault, Toyota, mss zelfs Super Aguri)
Ook chapeau voor Alonso die durft toegeven dat hij Hamilton niet kon bedreigen in het eerste deel van de race en dat hij enkel door die 2de pitstop voorbij Hamilton kon gaan.

Ik had even gehoopt dat de safety car zou moeten uitrukken bij het incident tussen Wurz en Coulthard als ik me niet vergis. Dan had de strijd voorin helemaal kunnen losbarsten.
Niet dat ik het Kimi niet gun, maar het zou de wedstrijd wat spankracht kunnen gegeven hebben.



FerrariMan

Heeft Kovalainen je al zo ontgoocheld dat je je naam hebt aangepast Master?  ;)

phil69

Als dat geen demonstratie is van Raikkonen dan weet ik het niet meer.
De hele winter outsider met tijden trager dan Massa en dan Bang, Pole en race.
plots stond ie daar weer

kga nog niet voorbarig zijn, laten we Massa en Alonso zeker nog niet afschrijven.
McLaren ziet er goed uit , een nieuw elan in hun team met de komst van Alonso en ook Hamilton.
Massa overrwoekerd als favoriet, maar zo constant is hij nu ook nog niet geweest gedurende een volledig seizoen.
Men baseerd zich eigenlijk teveel op zijn laatste races van vorig jaar, maar hij moet het nog altijd waarmaken.

Demonstratie van Raikkonen dus en ik vrees dat ie het daar niet bij laat,  hij staat bekend als killer.
En Alonso ook, nu nog die Mac helemaal goed krijgen en let op met Alonso met zn 2de plekken.
Verder helemaal niks, niks of niemand die eraan te pas komt, Renault Tayota Honda, bwm ook niet