GP van Australië

Gestart door danny834, 19 februari 2007 - 19:47:04

« vorige - volgende »

Wie wint de GP van Australië?

Raikkonen
22 (41.5%)
Alonso
4 (7.5%)
Fisichella
0 (0%)
Massa
26 (49.1%)
Heidfeld
0 (0%)
Button
0 (0%)
Kovalainen
1 (1.9%)

Totaal aantal stemmen: 48

FerrariMan

Well done Ferrari, de betrouwbaarheid blijft opspelen wanneer het niet mag.

Dat zijn nu al drie opéénvolgende races...japan, brazil en nu australië.

Ik zie beide Ferrari's niet winnen vannacht, de betrouwbaarheid is er echt nog niet.

Chapeau voor Hamilton, die zie ik erg graag rijden.

McChouffe

#91
Citaat van: FerrariMan op 17 maart 2007 - 11:41:35
Well done Ferrari, de betrouwbaarheid blijft opspelen wanneer het niet mag.

Uit de reactie van Massa kan ik eerder afleiden dat het zijn eigen fout was en hij gewoon te hard over de curbes is gegaan.

Ik dacht het ergens gelezen te hebben, maar vind het niet meer terug.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

scho0634

Mooie startopstelling! Belooft wat voor vannacht. Weinig slaap, maar ach. Geen haar op mijn hoofd die dit wil missen.

Idd knap van Hamilton. De McLaren lijkt behoorlijk competatief. Net als de BMW. En da's mooi.

Tim C

Welke reactie van Massa?

Hamilton MASTER

Ik vind dat Kimi veel van zijn "Ice"-imago kwijt is door zijn fel rode pakje bij Ferrari.

Hij lijkt niet meer zo koel als de vorige jaren. Wel mooie prestatie van de fin, al hoop ik op een overwinning voor McLaren.



Ferrari 2010

Was toch ff balen toen ik die Ferrari vanacht ineens traag zag rondrijden. Hopelijk houdt Kimi's wagen het morgen uit, ik denk dat er wel een mooi resultaat inzit voor de Fin. Vooral Hamilton heeft me verrast, die reed n vergelijking met FA toch best strakke tijden!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Inderdaad, heel puike prestatie van Hamilton. Kovalainen stelt eigenlijk een beetje teleur, ik had veel meer van hem verwacht zeker omdat hij eigenlijk geen rookie is. Zeker niet in vergelijking met Hamilton...

janke

Komt de betrouwbaarheid goed, dan moet met BMW rekening worden gehouden.
Some things are too important to be left in the past.

dj Peter

Ga er vooral nooit van uit dat de auto niet stuk kan gaan, en dat geldt zelfs voor een BMW!

Die Kovalainen heb ik amper gezien tijdens de kwalificatie, ik dacht dat die man zo geweldig was ?  Hamilton daarentegen...petje af hoor!


bogief1

Ik vind het straf van super aguri, ze staan 10e en 11e met een 1-jarige oude wagen. Dat de rest daar maar lessen uit trekt.
Super Aguri heeft veel potentieel, hadden ze vorig jaar al getoond, daarmee vind ik het wel jammer dat ze zelf geen wagen bouwen.
Maar het is toch een goeie prestatie van die Jappen.

En Hamilton -> in druk wek kend, die kan ne grote worden. Het is net of die voelt geen stress  :o
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

The Iceman

Citaat van: bogief1 op 17 maart 2007 - 18:08:39
En Hamilton -> in druk wek kend, die kan ne grote worden. Het is net of die voelt geen stress  :o
Zal hij van zijn voorganger bij McLaren overgeërfd hebben zeker !  ;)

meatball

Dit word een leuke race,dat hoop ik tenminste.
De tijden zijn ook redelijk aan elkaar gewaagd alleen even de strategie afwachten,want daar kan met de nieuwe regels vanalles gebeuren 8)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Jasper

Ja, die bandenregels, ze hebben er toch echt een cirque van gemaakt hoor. Ik hoop dat het nog een beetje serieus blijft met de strategie.

bogief1

Citaat van: Jasper op 17 maart 2007 - 18:25:49
Ja, die bandenregels, ze hebben er toch echt een cirque van gemaakt hoor. Ik hoop dat het nog een beetje serieus blijft met de strategie.

Die witte vlek valt me niet op zu als ze rijden. Moet de zijkant van de band dan niet wit kleuren?
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Tim C

Reed er iemand op die banden is mijn vraag.