GP van Australië

Gestart door danny834, 19 februari 2007 - 19:47:04

« vorige - volgende »

Wie wint de GP van Australië?

Raikkonen
22 (41.5%)
Alonso
4 (7.5%)
Fisichella
0 (0%)
Massa
26 (49.1%)
Heidfeld
0 (0%)
Button
0 (0%)
Kovalainen
1 (1.9%)

Totaal aantal stemmen: 48

McChouffe

Ik gok op Massa.

Blijkbaar wordt er nu toch een visueel onderscheid gemaakt tussen harde en zachte banden. Waar ik echter nog niet uit ben: moeten teams nu gedurende de race beide compounds opleggen?

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Tim C


janke

Massa en als Kimi de boel heel kan houden ook op het podium en naar ik hoop Heidfeld.
Some things are too important to be left in the past.

Ferrari 2010

We zijn van de laatste wintertests verlost, en mijn conclusie valt op Massa. Ik denk dat Kimi de wagen nog niet volledig perfect in de hand heeft.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

meatball

Citaat van: Schumi till infinity op 07 maart 2007 - 18:42:17
We zijn van de laatste wintertests verlost, en mijn conclusie valt op Massa. Ik denk dat Kimi de wagen nog niet volledig perfect in de hand heeft.
ik denk ook dat kimi veel stukken gaat rijden dat is nu eenmaal zijn stijl
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

The Iceman

Citaat van: meatball op 08 maart 2007 - 20:52:10
Citaat van: Schumi till infinity op 07 maart 2007 - 18:42:17
We zijn van de laatste wintertests verlost, en mijn conclusie valt op Massa. Ik denk dat Kimi de wagen nog niet volledig perfect in de hand heeft.
ik denk ook dat kimi veel stukken gaat rijden dat is nu eenmaal zijn stijl
De stijl van McLaren, niet die van Kimi. Als de Mac wat betrouwbaarder was geweest, was hij al lang wereldkampioen geworden.
Toch gok ik op een 'dubbel' voor Ferrari down under. Massa zal misschien de eerste races beter presteren dan de Fin,  aangezien hij het team beter kent, maar na enkele races zie ik Kimi toch het roer overnemen.
Ik kan er misschien helemaal naast zitten, maar ik zie in Massa geen toekomstig wereldkampioen !

Ferrari 2010

Citaat van: meatball op 08 maart 2007 - 20:52:10
Citaat van: Schumi till infinity op 07 maart 2007 - 18:42:17
We zijn van de laatste wintertests verlost, en mijn conclusie valt op Massa. Ik denk dat Kimi de wagen nog niet volledig perfect in de hand heeft.
ik denk ook dat kimi veel stukken gaat rijden dat is nu eenmaal zijn stijl
ook ook ook ??? Vermeld ik ergens in mijn post dat ik denk dat Kimi stukken gaat rijden? NEEN, ik denk dat hij nog even zal moeten winnen. Stukken rijden, buiten eventuele crashes, ligt aan een team, niet aan een rijder! Agressieve stijl of niet, de Ferrari zal er staan, eveneens met Kimi. McLaren heeft blijkbaar 5 jaar lang geen rekening gehouden met Kimi's rijstijl, ik ben er vrij overtuigd van dat Ferrari wel wat slimmer is dan dat.

Gelieve geen posts meer te quoten als jouw post er niets mee te maken heeft, jouw post houdt helemaal geen verband met de mijne, integendeel.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

meatball

ik zal niet meer quoten maar een zogezegde toekomstig wereldkampioen die een ferrari niet volledig in de hand heeft is zeker even erg als stukken rijden :D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

McChouffe

Citaat van: Tim C op 07 maart 2007 - 16:44:01
Ja. Ik dacht van wel.

Je hebt gelijk. De nieuwe (overbodige?) regels nog eens op een rijtje: http://planetf1.com/story/0,18954,3265_1966036,00.html.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ferrari 2010

Citaat van: meatball op 09 maart 2007 - 20:39:58
ik zal niet meer quoten maar een zogezegde toekomstig wereldkampioen die een ferrari niet volledig in de hand heeft is zeker even erg als stukken rijden :D
Ik denk dat het logisch is dat je na 5 jaar slechts met 1 team gereden te hebben, een tijdje moet wennen aan een nieuw team. Elk team bouwt zijn wagen op zijn manier, geen enkele is uiteindelijk dezelfde. Ik verwacht hetzelfde van Alonso, alleen heeft hij niet echt een sterke teamgenoot naast zich dus zal hij sowieso de beste in het team zijn ...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

meatball

Of alonso zijn teamgenoot niet goed is moeten we toch nog even afwachten.
Ik denk wel dat hij de beste van het team zal zijn maar toch niet iedere race.
Massa blijft voor mij de kandidaat nr 1 voor de titel,2 de jaar bij ferrari en vorig jaar toch niet slecht bezig.
Kimi zal in bepaalde races wel beter zijn maar in het ganse seizoen zie ik hem toch het onderspit delven tegenover Massa. :o
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

supersteven

mijn pronostiek:

1 felipe massa
2 fernando alonso
3 kimi raikkonen

de renaults vallen uit
let the sunshine shine in your heart

dj Peter

Citaat van: supersteven op 12 maart 2007 - 18:55:18
mijn pronostiek:

1 felipe massa
2 fernando alonso
3 kimi raikkonen

de renaults vallen uit
Hoe vaak zij de Renaults de voorbije twee jaar uitgevallen met pech?  Nog niet al te vaak denk ik. Misschien bedoel (of hoop) je dat ze uitvallen door een crash ? Ik zou eerder vrezen voor de betrouwbaarheid van de Mercedes-blokken achterin de McLarens, want daar zijn ze de laatste jaren wel berucht om geworden. Enfin soit, ook een Renault- of Ferrarimotor kan het begeven, dat hebben we op het einde van vorig seizoen wel gezien.

Jasper

Citaat van: supersteven op 12 maart 2007 - 18:55:18
mijn pronostiek:

1 felipe massa
2 fernando alonso
3 kimi raikkonen

Idem. Behoudens technische problemen wordt Kovalainen vierde, Heidfeld vijfde, Hamilton zesde.

meatball

Citaat van: Jasper op 12 maart 2007 - 20:22:07
Citaat van: supersteven op 12 maart 2007 - 18:55:18
mijn pronostiek:

1 felipe massa
2 fernando alonso
3 kimi raikkonen

Idem. Behoudens technische problemen wordt Kovalainen vierde, Heidfeld vijfde, Hamilton zesde.
Ik denk hetzelfde behalve nr 5 dat word kubica
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat