GP van Australië

Gestart door danny834, 19 februari 2007 - 19:47:04

« vorige - volgende »

Wie wint de GP van Australië?

Raikkonen
22 (41.5%)
Alonso
4 (7.5%)
Fisichella
0 (0%)
Massa
26 (49.1%)
Heidfeld
0 (0%)
Button
0 (0%)
Kovalainen
1 (1.9%)

Totaal aantal stemmen: 48

danny834

Stem svp

Supermariobros

Je bent er wel heel vroeg bij hoor, de Australische Grand Prix wordt pas op 18 maart gereden.  ;)

danny834

Ik ben gewoon benieuwd wat de mensen vinden na de testritten enz.(maar die zeggen natuurlijk niets)

scho0634

Raikonnen moet nog wennen aan de Ferrari, McLaren komt pas opzetten vanaf race 5 of 6, Renault ook. Dus Massa wint!

En anders toch een ander :D

FerrariMan


The REAL BUTTON Freak

Ik denk Massa, hoewel ik Button ook wel zie winnen.

Ferrari 2010

Wow, we zijn er wel erg vroeg bij dit jaar, tis nog een maand te gaan! Hier spreek ik me nog niet over uit, je kan nog totaal niet weten welk team er over een maand het beste zal staan :-\ Wacht tot na de tests in Sakhir, dan doe ik pas een voorspelling.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

dj Peter

Als Massa nog de vorm heeft zoals op het einde van vorig seizoen dan wint ie.

Alan Blues

Alfonso gaat winnen!!! Leve McLaren!!! :)

phil69

#9
Maar wie zijn schuld word het nu?

We zijn ons zwart schaap kwijt  :(

Is er een ander rijder met een grote kin? :)

Ferrari 2010

Citaat van: Phil69 op 21 februari 2007 - 18:25:29
Maar wie zijn schuld word het nu?

We zijn ons zwart schaap kwijt  :(

Is er een ander rijder met een grote kin? :)
Tis allemaal de schuld van Alonso & McLaren!  :D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

dj Peter

Coulthard wordt wereldkampioen!   :D :D

masta

Citaat van: Alan Blues op 21 februari 2007 - 11:11:43
Alfonso gaat winnen!!! Leve McLaren!!! :)
Alonso gaat winnen. Maar niet noodzakelijk reeds in Melbourne. Massa zou in de eerste seizoenshelft de favoriet moeten zijn. Benieuwd wie het van hem overneemt omstreeks Barcelona. Alonso of Kimi? Vroeger was het simpel... Schumacher. Geen kenner die ontkent dat hij de beste was, en bovendien in de beste wagen, onafgebroken van 2000 tot 2006. Dit seizoen is het heel andere koekoek. Voorlopig is het koffiedik kijken en uitkijken naar Richard Barnes' eerste column van het jaar. 'k Zou het megastraf vinden als Alonso (en vooral McLaren) in al 2007 de titel pakt. Eén voorspelling waar ik mijn hand nu al voor in't vuur steek: 2008? Alonso.

masta

Citaat van: SaffierFM op 21 februari 2007 - 22:15:30
Coulthard wordt wereldkampioen!   :D :D
LOL

Button speelt het strategisch totaal anders. "Dit wordt totaal niet mijn jaar", zegt hij nu al 6 winters na elkaar. Dan vond ik DC's pep talk tijdens die koude en stille winters toch opbeurender en vermakelijker.

Mikacouli

http://www.f1-live.com/f1/en/headlines/news/detail/070226132952.shtml

Mja, ik gok ook op Alonso... Ook al zeggen wintertests niet veel, toch blijkt McLaren constant snel te zijn, en vooral betrouwbaar. Ook Ferrari en vooral Massa zal in de eerste seizoenshelft sterk zijn. Ik denk dat Kimi in de tweede helft wel wat zal komen opzetten.
Enfin, we zien het allemaal binnen een goej 2 weken. :)