GP van Australië

Gestart door danny834, 19 februari 2007 - 19:47:04

« vorige - volgende »

Wie wint de GP van Australië?

Raikkonen
22 (41.5%)
Alonso
4 (7.5%)
Fisichella
0 (0%)
Massa
26 (49.1%)
Heidfeld
0 (0%)
Button
0 (0%)
Kovalainen
1 (1.9%)

Totaal aantal stemmen: 48

Tim C

De "verslaggeving" van een bepaalde club over dit onderwerp is weer van absolute topkwaliteit. Niet te geloven dat je zoiets durft online te smijten... ::)

QMaverick

Iedere keer hetzelfde gezeik van die Ron Dennis, als Ferrari wint zal het wel met een illegale auto zijn...

In ieder geval moet er altijd twijfel gezaaid worden of dat "de anderen" iets doen wat niet door de beugel kan... Als of er bij McLaren nooit iets gedaan wordt wat op of net over het randje van de regels is.

Waarom is het nooit dat Ron Dennis toegeeft dat McLaren dan gewoon een te langzame auto heeft neergezet...
QMaverick 350KM/H is not enough!

http://www.oskam1.nl

FerrariMan

Citaat van: Tim C op 20 maart 2007 - 11:49:37
De "verslaggeving" van een bepaalde club over dit onderwerp is weer van absolute topkwaliteit. Niet te geloven dat je zoiets durft online te smijten... ::)
Ik zie niks raar...of zie ik mis?

Alan Blues

Citaat van: QMaverick op 20 maart 2007 - 11:52:03
Waarom is het nooit dat Ron Dennis toegeeft dat McLaren dan gewoon een te langzame auto heeft neergezet...

Als je op 2 en 3 eindigt, heb je niet echt een langzame wagen. Je kan de McLarens wel 'langzamer dan de Ferrari van Kimi' noemen... :)

Tim C

#139
Citaat van: FerrariMan op 20 maart 2007 - 12:29:18
Citaat van: Tim C op 20 maart 2007 - 11:49:37
De "verslaggeving" van een bepaalde club over dit onderwerp is weer van absolute topkwaliteit. Niet te geloven dat je zoiets durft online te smijten... ::)
Ik zie niks raar...of zie ik mis?
Legaliteit Ferrari F2007 in vraag gesteld.
...hun F1-bolides zodat het - op illegale wijze - kan bewegen...
=>Momenteel is het onderdeel niet illegaal en werd het de legaliteit nog niet in vraag gesteld, er is zelfs nog niet om verduidelijking gevraagd
=>Ron Dennis heeft Ferrari niet vernoemd, verder gaat het waarschijnlijk ook nog ondermeer om BMW-Sauber maar ze laten wel uitschijnen dat dit het geval is.

Het is een prachtig sensationeel artikel, maar op dit moment nog fel overdreven...

QMaverick

Citaat van: Alan Blues op 20 maart 2007 - 13:40:51
Citaat van: QMaverick op 20 maart 2007 - 11:52:03
Waarom is het nooit dat Ron Dennis toegeeft dat McLaren dan gewoon een te langzame auto heeft neergezet...

Als je op 2 en 3 eindigt, heb je niet echt een langzame wagen. Je kan de McLarens wel 'langzamer dan de Ferrari van Kimi' noemen... :)

dan is die wagen toch (net) TE langzaam?
QMaverick 350KM/H is not enough!

http://www.oskam1.nl

Alan Blues

Citaat van: QMaverick op 20 maart 2007 - 16:57:33
Citaat van: Alan Blues op 20 maart 2007 - 13:40:51
Citaat van: QMaverick op 20 maart 2007 - 11:52:03
Waarom is het nooit dat Ron Dennis toegeeft dat McLaren dan gewoon een te langzame auto heeft neergezet...

Als je op 2 en 3 eindigt, heb je niet echt een langzame wagen. Je kan de McLarens wel 'langzamer dan de Ferrari van Kimi' noemen... :)

dan is die wagen toch (net) TE langzaam?

Inderdaad, té langzaam voor de Ferrari van Kimi. :)

bogief1

Ik vind het maar normaal dat Dennis vragen stelt bij iets dat misschien illegaal is.
Hij vraagt duidelijkheid aan de FIA, niets meer of minder toch?
Zo weet hij ook wat hij MAG doen.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Jasper

Citaat van: FerrariMan op 20 maart 2007 - 09:36:07
Massa heeft eigenlijk een vrij sterke race achter de rug. 1 stop en met zo'n lading een halve race op zachte banden rijden.

Die gaat zich volgende race zeker willen tonen.

Waarom zit je eigenlijk zo door te bomen over die éénstopstrategie? Als Ferrari Massa op 1 stop zet, dan is dat toch omdat dit de beste strategie is?

Tim C

Omdat er die prachtige regel is waarbij rijders de twee bandentypes moeten gebruiken. Massa startte op de optie band die volgens de consensus waardeloos was. Remember Rubens zijn "YES YES YES" toen hem gevraagd werd of hij op de medium wou blijven staan. Daarom dat de meesten die pas gebruikten eens de race "gereden was".

Jasper

Ferrari is niet dom en rekent de invloed van de banden óók mee als ze de beste strategie berekenen, denk ik dan?

Tim C

Daar gaat het niet om, het gaat er om dat hij op de optieband lange tijd meekon met de rest, zelfs enkele voorbij ging, terwijl die om te beginnen minder aan boord hadden en op de betere band stonden.

FerrariMan

Citaat van: Jasper op 20 maart 2007 - 18:16:22
Citaat van: FerrariMan op 20 maart 2007 - 09:36:07
Massa heeft eigenlijk een vrij sterke race achter de rug. 1 stop en met zo'n lading een halve race op zachte banden rijden.

Die gaat zich volgende race zeker willen tonen.

Waarom zit je eigenlijk zo door te bomen over die éénstopstrategie? Als Ferrari Massa op 1 stop zet, dan is dat toch omdat dit de beste strategie is?
Je bent niet verplicht van te lezen wat ik schrijf, laat staan te begrijpen. Volgende keer scroll je dan maar even door brombeer.

meatball

Iedereen zal toch toegeven dat Massa een toprace heeft gereden,als er iemand anders een kans had om de race te winnen was hij het 8)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Citaat van: meatball op 20 maart 2007 - 20:50:39
Iedereen zal toch toegeven dat Massa een toprace heeft gereden,als er iemand anders een kans had om de race te winnen was hij het 8)

Tja, toprace. Ik weet niet. Gewoon wat ik van hem op voorhand zou verwachten. Van achteraf naar de punten is in een topauto te doen.