Welk team heeft de beste papieren?

Gestart door danny834, 19 februari 2007 - 13:10:44

« vorige - volgende »

dj Peter

Het zou me verwonderen moest McLaren nu plots over een auto beschikken die niet stuk gaat. Pas op, het zou  kunnen hoor maar ik vrees toch dat ze geregeld problemen gaan hebben zoals dat al jaren is. En het gerucht dat Kimi te wild met de Silberpfeilen omging is toch flauwe kul ? Het zijnrace-auto's en geen vrijetijdsvoertuigen.
De McLarens zijn de laatste jaren bijzonder snel,maar niet gedurende de hele race want betrouwbaarheid is al een tijdje en zwak punt.

En aangezien de wereldkampioen vertrokken is bij Renault zie ik ze écht niet strijden om de titel dit jaar. Sommigen beweren dat Kovalainen zal strijden om de titel.Laat me niet lachen.Hij mag dan al jaren testpiloot zijn bij Renault en de auto goed kennen, een wedstrijd racen is nog iets anders

Massa heeft op dit moment de beste papieren om het kampioenschap te leiden, maar ik denk dat Kimi hem na een paar races wel snel zal bijbenen.

janke

Ik denk ook Massa, maar de outsider wordt dit jaar BMW.
Some things are too important to be left in the past.

dj Peter

Als we de tijden van de wintertests mogen geloven gaat BMW aansluiting vinden met Ferrari,McLaren en Renault. Ik hoop het voor hen,maar zoals gewoonlijk zijn wintertesten niet representatief voor het verdere verloop van het seizoen.

janke

Nee zeker niet, maar wel een indicatie dat Ferrari, McLaren en BMW in de basis  een goed chassis hebben gebouwd.
Some things are too important to be left in the past.

scho0634

Citaat van: SaffierFM op 07 maart 2007 - 09:41:11
Het zou me verwonderen moest McLaren nu plots over een auto beschikken die niet stuk gaat. Pas op, het zou  kunnen hoor maar ik vrees toch dat ze geregeld problemen gaan hebben zoals dat al jaren is. En het gerucht dat Kimi te wild met de Silberpfeilen omging is toch flauwe kul ? Het zijnrace-auto's en geen vrijetijdsvoertuigen.
De McLarens zijn de laatste jaren bijzonder snel,maar niet gedurende de hele race want betrouwbaarheid is al een tijdje en zwak punt.

En aangezien de wereldkampioen vertrokken is bij Renault zie ik ze écht niet strijden om de titel dit jaar. Sommigen beweren dat Kovalainen zal strijden om de titel.Laat me niet lachen.Hij mag dan al jaren testpiloot zijn bij Renault en de auto goed kennen, een wedstrijd racen is nog iets anders

Massa heeft op dit moment de beste papieren om het kampioenschap te leiden, maar ik denk dat Kimi hem na een paar races wel snel zal bijbenen.

Tja, van begin tot eind ben ik het met deze post eens. Wel verwacht ik toch wel een mannetje of 6 die dit jaar minimaal een GP-tje winnen.

meatball

Citaat van: 0634 op 07 maart 2007 - 21:38:42
Citaat van: SaffierFM op 07 maart 2007 - 09:41:11
Het zou me verwonderen moest McLaren nu plots over een auto beschikken die niet stuk gaat. Pas op, het zou  kunnen hoor maar ik vrees toch dat ze geregeld problemen gaan hebben zoals dat al jaren is. En het gerucht dat Kimi te wild met de Silberpfeilen omging is toch flauwe kul ? Het zijnrace-auto's en geen vrijetijdsvoertuigen.
De McLarens zijn de laatste jaren bijzonder snel,maar niet gedurende de hele race want betrouwbaarheid is al een tijdje en zwak punt.

En aangezien de wereldkampioen vertrokken is bij Renault zie ik ze écht niet strijden om de titel dit jaar. Sommigen beweren dat Kovalainen zal strijden om de titel.Laat me niet lachen.Hij mag dan al jaren testpiloot zijn bij Renault en de auto goed kennen, een wedstrijd racen is nog iets anders

Massa heeft op dit moment de beste papieren om het kampioenschap te leiden, maar ik denk dat Kimi hem na een paar races wel snel zal bijbenen.

Tja, van begin tot eind ben ik het met deze post eens. Wel verwacht ik toch wel een mannetje of 6 die dit jaar minimaal een GP-tje winnen.
ik hoop het dat zou wel eens mogen een seizoen met veel verschillende winnaars en een onverwachte kampioen
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

meatball

op dit moment ziet het er zeer goed uit voor ferrari ;D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

dj Peter

Citaat van: meatball op 16 maart 2007 - 21:39:06
op dit moment ziet het er zeer goed uit voor ferrari ;D
...als de betrouwbaarheid hen niet in de steek laat! (ref. Massa, kwalificatie Melbourne)

meatball

ik verwacht dat het met die betrouwbaarheid wel goed zit,massa was hoop ik gewoon pech ???
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

McChouffe

Citaat van: meatball op 17 maart 2007 - 18:24:13
ik verwacht dat het met die betrouwbaarheid wel goed zit,massa was hoop ik gewoon pech ???

http://www.pitpass.com/fes_php/pitpass_news_item.php?fes_art_id=30789

Volgens Baldisserri is dit de tweede versnellingsbak van Massa met exact hetzelfde probleem. Het zouden wel eens 2 Ferrari's aan de kant kunnen zijn in Melbourne...

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Tim C

Daarom die motorwissel waarschijnlijk, omwille van het andere type versnellingsbak?

meatball

Citaat van: McChouffe op 17 maart 2007 - 21:55:59
Citaat van: meatball op 17 maart 2007 - 18:24:13
ik verwacht dat het met die betrouwbaarheid wel goed zit,massa was hoop ik gewoon pech ???

http://www.pitpass.com/fes_php/pitpass_news_item.php?fes_art_id=30789

Volgens Baldisserri is dit de tweede versnellingsbak van Massa met exact hetzelfde probleem. Het zouden wel eens 2 Ferrari's aan de kant kunnen zijn in Melbourne...
het valt precies toch nogal mee  ;)
ik blijf toch in iedergeval bij mijn stelling de ferrari er het beste voorstaat
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Hamilton MASTER

Ferrari staat er inderdaad beter voor dan al de rest.

Maar valt toch op dat Mercedes en BMW heel hard hebben gewerkt tijdens de wintermaanden.
Honda valt alsnog tegen, en als je dan de irritatie hoort van Rubens over het feit dat Jenson hem blokkeert... De sfeer zat er al dik in...



Jaguar

Ferrari :) lijkt me duidelijk...
Zelf hoop ik dat BMW voor wat spektakel kan zorgen...
Hamilton gun ik ook nog wel wat races, maar Alonso >:(

meatball

Ondanks wat gezever over de bodemplaat heeft ferrari weer de beste papieren dit raceweekend 8)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat