Welk team heeft de beste papieren?

Gestart door danny834, 19 februari 2007 - 13:10:44

« vorige - volgende »

Mikacouli

Citaat van: meatball op 06 april 2007 - 21:19:13
Ondanks wat gezever over de bodemplaat heeft ferrari weer de beste papieren dit raceweekend 8)
Denk je daar nog steeds hetzelfde over?;)

Tim C

Ja, maar wat ze ermee gedaan hebben is ronduit amateuristisch te noemen...

meatball

Citaat van: Tim C op 08 april 2007 - 11:33:02
Ja, maar wat ze ermee gedaan hebben is ronduit amateuristisch te noemen...
inderdaad de beste papieren, maar niet meer zoals de laatste jaren, de beste piloot :-[
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

f1columns.nl

zoals ik eerder al schreef: Ferrari zal iets zwakker zijn in Maleisië vanwege de bodemplaatperikelen, McLaren zal het wel winnen.
sorry heren, maar ik be niet alleen een criticus en columnist, ik ben ook analyticus en had t wel bij t rechte eind...  :)
Met sportieve groet,
webmaster @ f1columns.nl

Tim C

We zullen zaterdag zien hoe zwak die bodemplaataffaire hen heeft gemaakt, dit weekend waren er teveel blunders langs de ferrari kant om nu al victorie te kraaien ;)

meatball

Citaat van: f1columns.nl op 10 april 2007 - 21:56:04
zoals ik eerder al schreef: Ferrari zal iets zwakker zijn in Maleisië vanwege de bodemplaatperikelen, McLaren zal het wel winnen.
sorry heren, maar ik be niet alleen een criticus en columnist, ik ben ook analyticus en had t wel bij t rechte eind...  :)
het heeft niets met je bodemplaat te maken wel met wie er aan het stuur zit.
En daar is ferrari zwaar achteruit gegaan en ik vrees dat ze gaan wegzakken naarmate het seizoen vorderd
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

f1columns.nl

Citaat van: meatball op 10 april 2007 - 22:00:18
Citaat van: f1columns.nl op 10 april 2007 - 21:56:04
zoals ik eerder al schreef: Ferrari zal iets zwakker zijn in Maleisië vanwege de bodemplaatperikelen, McLaren zal het wel winnen.
sorry heren, maar ik be niet alleen een criticus en columnist, ik ben ook analyticus en had t wel bij t rechte eind...  :)
het heeft niets met je bodemplaat te maken wel met wie er aan het stuur zit.
En daar is ferrari zwaar achteruit gegaan en ik vrees dat ze gaan wegzakken naarmate het seizoen vorderd

ik denk ook dat ze gaan afzakken, maar de bodemplaat affaire heeft in zekere zin wel invloed. vooral op de voorbereiding en concentratie van het team. het tumult heeft geen goed gedaan! maar ik denk dat het wel degelijk iets in snelheid uitmaakt ook dat Ferrari iets heeft moeten veranderen aan de bodem, zodat de scherpere FIA testen geen probleem opleveren.
Met sportieve groet,
webmaster @ f1columns.nl

AyrtonSenna

En wat te denken van hamilton?samen met alonso en raik 22 pntn

scho0634

Citaat van: AyrtonSenna op 16 april 2007 - 21:58:34
En wat te denken van hamilton?samen met alonso en raik 22 pntn

Hamilton = Briljant tot dusver :)

McChouffe

Het past misschien niet echt in dit topic, maar soit.
Wie heeft er eigenlijk die kalender voor dit jaar verzonnen? Eerste race, drie weken niks, twee races met een week tussen, een maand niks. Wie bedenkt er zoiets?

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

ivan_

Citaat van: McChouffe op 17 april 2007 - 23:23:29
Het past misschien niet echt in dit topic, maar soit.
Wie heeft er eigenlijk die kalender voor dit jaar verzonnen? Eerste race, drie weken niks, twee races met een week tussen, een maand niks. Wie bedenkt er zoiets?
jammer dat we weer een maand moeten wachten.  :(

Doefie

Citaat van: McChouffe op 17 april 2007 - 23:23:29
Het past misschien niet echt in dit topic, maar soit.
Wie heeft er eigenlijk die kalender voor dit jaar verzonnen? Eerste race, drie weken niks, twee races met een week tussen, een maand niks. Wie bedenkt er zoiets?

De Grand Prix van San Marino die gepland was, kalender vastgelegd, San Marino geschrapt... vandaar een maand in plaats van 2x 2 weken. ;)