Christijan Albers is een smerige en vuile rijder

Gestart door QMaverick, 17 februari 2007 - 18:08:18

« vorige - volgende »

janke

Die zet van Spyker was pas magisch en tactisch?? geweest als ze Sutil die banden hadden gegeven en niet een debutant. Wie het ook is.
Some things are too important to be left in the past.

Racerke007


janke

Dit is wel een hele goede onderbouwing van je. ???
Some things are too important to be left in the past.

Racerke007

Citaat van: janke op 24 juli 2007 - 09:49:11
Dit is wel een hele goede onderbouwing van je. ???

Sutl behoort nu eenmaal tot één van de drie piloten met deze reputatie.
Ok, Sato was dat vroeger ook maar nu niet meer.
Dus Sutl moet zich eerst bewijzen voor mij.

meatball

Citaat van: janke op 24 juli 2007 - 02:36:27
Die zet van Spyker was pas magisch en tactisch?? geweest als ze Sutil die banden hadden gegeven en niet een debutant. Wie het ook is.
Die zet van Spyker was gewoon een wanhoopsdaad die toevallig goed is uitgedraaid,denkt er nu echt iemand dat de betere strategen van de f1 bij Spyker zitten ;D ;D ;D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Racerke007

Citaatde betere strategen van de f1 bij Spyker

Zullen we nooit weten, met een auto die min 1 seconde trager is per ronde, rijders die eraf donderen en de mechaniek die het begeeft zal nooit duidelijk worden wat deze mensen in hun mars hebben. Alvast was dit een zet in lastige omstandigheden die verdorie goed uitdraaide, vooral voor de sponsors. Hier zullen de Hollanders wel geld uit weten te putten... .

alonsolover

Je zag mooi dat een Spyker niet meekon met de McClarens en de Ferrari's,
Het was gewoon toeval dat Winkelhoeck op de eerste plaats stond om te starten na de herstart omdat ze een telefoontje
gekregen hadden dat het een beetje verder regende ,
Als hij nu eens met sliks had gestart dan was hij ZEKER ook van het plein gevlogen

meatball

Citaat van: alonsolover op 29 juli 2007 - 12:40:35
Je zag mooi dat een Spyker niet meekon met de McClarens en de Ferrari's,
Het was gewoon toeval dat Winkelhoeck op de eerste plaats stond om te starten na de herstart omdat ze een telefoontje
gekregen hadden dat het een beetje verder regende ,
Als hij nu eens met sliks had gestart dan was hij ZEKER ook van het plein gevlogen
Niet mee kunnen is wel zeer zwak uitgedrukt,of hij er echter af was gevlogen zullen we nooit weten.
Mijn menig blijft dat je met een Spyker niets kan bewijzen,het verschil is echt te groot.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Volgens mij hadden ze wel een excuus; ik dacht dat Winkelhock op natte banden stond en de rest op intermediates. Maar dat weet ik niet zeker meer.

meatball

Citaat van: 0634 op 29 juli 2007 - 15:03:37
Volgens mij hadden ze wel een excuus; ik dacht dat Winkelhock op natte banden stond en de rest op intermediates. Maar dat weet ik niet zeker meer.
Op natte banden???? :D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Ja, alles was nat, de banden ook :D

Maarreh, ik bedoelde regenbanden, full wets.

Racerke007

Citaat van: 0634 op 29 juli 2007 - 15:03:37
Volgens mij hadden ze wel een excuus; ik dacht dat Winkelhock op natte banden stond en de rest op intermediates. Maar dat weet ik niet zeker meer.

Dat klopt! Full wet wets had hij erop liggen...  ;)

Citaat van: Racerke007 op 23 juli 2007 - 17:58:46
CitaatIedereen vloog hem links en rechts voorbij
Idd maar op een opgedroogde baan kan je met die extreme wets niets maar dan ook niets doen!
Dat was niet enkel de spyker die slecht was ook de banden. Maar hij heeft zijn 5 minutes of fame gekregen.

alonsolover

Maar voor de eerste keer dat Winkelhock in een f1 auto zat vond ik het wel een hele goede stunt ;)

Karre

even terugkomen op het citaat van Villeneuve: "Albers is een smerige en vuile rijder!"

reacties hierop waren dat we Villeneuve maar moeten laten zeggen en dat hij als rijder vlug zal vergeten worden en zijn bekendheid enkel en alleen heeft te danken aan zijn vader "Gilles".Feit: Zijn vader opende voor hem veel deuren waardoor hij veel vlugger doorstroomde naar de F1 dan andere piloten.
Maar je kan niet zeggen dat Jacques een piloot is die vlug zal worden vergeten. In z'n debut jaar scheelde het niets of hij was wereldkampioen. Het jaar derop was het wel bingo, al scheelde het weer niet veel (Schumi reed in op z'n zijkant, maar schoof zo zelf de baan af.). En als je wat rondkijkt op het forum wordt er gezegd dat er dezer dagen weinig piloten zijn met ballen aan hun lijf die van tijd tot tijd nog eens hun arrogantie tonen. Op gebied van arrogantie is Jacques wel een topper vind ik. Montoya kwam dicht in de buurt, maar kwam nets iets te kort vond ik. Het was (is) een goed piloot die zijn carrière in 8eruit heeft doorlopen. En geef toe, zo'n uitspraken zorgen voor wat extra spanning en dus wat meer stof voor ons om over te discussieren!

Racerke007

Jacques en Juan-Pablo zijn idd goede piloten!
Bekijk de race van vorig wekend op dat 'Michelin-circuit' in de States maar even:  :o :o