Christijan Albers is een smerige en vuile rijder

Gestart door QMaverick, 17 februari 2007 - 18:08:18

« vorige - volgende »

KVDracer

Citaat van: 0634 op 22 juli 2007 - 12:41:54
Ik ben geen Albers fan, maar dit is echt overdreven. Zoveel fouten heeft hij helemaal niet gemaakt. Hij is gewoon niet snel genoeg. In Frankrijk een blunder, voor de rest niet meer fouten dan een ander. Dus die compilatie is echt niet lachwekkender dan een compilatie van Sato of Trulli, om er maar 2 te noemen.

Inderdaad, als je Sato in zijn beginjaren ziet, was Albers  nog een deftige piloot. Hoe dikwijls hebben we hier toen niet geeist dat zijn licentie ingetrokken zou worden.

Racerke007

Toch mooie dag voor zijn opvolger... ware klasse !!

Albers ?? Who the fuck is Albers  ;D



hmmm Sutl  :-[

janke

Om nou gelijk te zeggen wie Albers dan wel niet is vind ik kort door de bocht. Winkelhock had de dag van zijn leven, oké. Maar na de herstart was het snel over en uit voor Spyker. Iedereen vloog hem links en rechts voorbij. Bewijst nog maar eens waar Spyker hoort te staan, achteraan. Net als STR die waren gisteren ook weer geweldig bezig. Die Luizzi en Speed zijn toch niet F1 waardig. Dat Berger hier geen stappen onderneemt vind ik vreemd. Dat Lauda schreeuwt van dat ze Albers na het tank incident zijn superlicentie moeten ontnemen, mag dat wat mij betreft ook bij deze 2 gebeuren. Achter de SC airborne gaan is toch niet meer normaal.
Some things are too important to be left in the past.

Juan

Citaat van: janke op 23 juli 2007 - 13:09:19
Winkelhock had de dag van zijn leven, oké. Maar na de herstart was het snel over en uit voor Spyker. Iedereen vloog hem links en rechts voorbij. Bewijst nog maar eens waar Spyker hoort te staan, achteraan.
Spyker maakte gewoon een perfecte beslissing om Winkelhock direct op extreme regenbanden te leggen nog voor dat er één druppel gevallen was. Zonder die herstart had hij nog enkele ronden aan de leiding kunnen rijden, want hij had toch een redelijke voorsprong. Nu gaven de stewards gewoon het voordeel aan de anderen

CitaatNet als STR die waren gisteren ook weer geweldig bezig. Die Luizzi en Speed zijn toch niet F1 waardig. Dat Berger hier geen stappen onderneemt vind ik vreemd. Dat Lauda schreeuwt van dat ze Albers na het tank incident zijn superlicentie moeten ontnemen, mag dat wat mij betreft ook bij deze 2 gebeuren. Achter de SC airborne gaan is toch niet meer normaal.
Ik denk niet dat zij de enigen waren die er af gingen?
Juan

janke

Citaat van: Juan op 23 juli 2007 - 13:33:09
Citaat van: janke op 23 juli 2007 - 13:09:19
Winkelhock had de dag van zijn leven, oké. Maar na de herstart was het snel over en uit voor Spyker. Iedereen vloog hem links en rechts voorbij. Bewijst nog maar eens waar Spyker hoort te staan, achteraan.
Spyker maakte gewoon een perfecte beslissing om Winkelhock direct op extreme regenbanden te leggen nog voor dat er één druppel gevallen was. Zonder die herstart had hij nog enkele ronden aan de leiding kunnen rijden, want hij had toch een redelijke voorsprong. Nu gaven de stewards gewoon het voordeel aan de anderen

CitaatNet als STR die waren gisteren ook weer geweldig bezig. Die Luizzi en Speed zijn toch niet F1 waardig. Dat Berger hier geen stappen onderneemt vind ik vreemd. Dat Lauda schreeuwt van dat ze Albers na het tank incident zijn superlicentie moeten ontnemen, mag dat wat mij betreft ook bij deze 2 gebeuren. Achter de SC airborne gaan is toch niet meer normaal.
Ik denk niet dat zij de enigen waren die er af gingen?

Nee, er gingen er inderdaad meerdere af. Maar dat er een van STR  rakelings achter de SC gaat vliegen en zowat in de kraanwagen tot stilstand komt kan ik nou niet profesioneel noemen. Ik kan me vergissen maar volgens mij liet Winkelhock intermediates er onder zetten. De stewards gaven mijn inziens niemand een voordeel. Die beslissing kwam van de wedstrijdleiding.De rode vlag was terecht, het was gewoon te gevaarlijk om te racen in deze omstandigheden.  Heidfeld had enig voordeel, kon hij zijn spoorstang laten vervangen. Hamilton had die voordelen ook, eerst weer op de baan gezet en later mocht hij zijn ronde achterstand weer teniet doen. Al heeft hem dat niet veel geholpen,later ging die weer van de baan.Maar het schijnt dat de reglementen dit toelaat. Maar al met al een vermakelijke wedstrijd. Ik hoop op Spa ook want het kaartje is duur genoeg. En als je zo'n wedstrijd voorgeschoteld krijgt, is dat het geld helemaal waard. Maar dit soort races krijgen we helaas niet zovaak te zien.
Some things are too important to be left in the past.

janke

Sorry, Juan je hebt gelijk hij liet er inderdaad regenbanden onder zetten. Staat op de site van Winkelhock en Spyker.
Some things are too important to be left in the past.

Racerke007

CitaatIedereen vloog hem links en rechts voorbij
Idd maar op een opgedroogde baan kan je met die extreme wets niets maar dan ook niets doen!
Dat was niet enkel de spyker die slecht was ook de banden. Maar hij heeft zijn 5 minutes of fame gekregen.

Kort door de bocht om te vergelijken met Albers? Niet, echt: het is niet dat hij op kop reed maar dat hij constant reed tot zijn auto het begaf. Albers kon nooit constant tien of vijftien rondjes na elkaar rijden! (in een F1 welteverstaan: in DTM was hij gewoon de beste!)

Tim C

Citaat van: Racerke007 op 23 juli 2007 - 17:58:46
Kort door de bocht om te vergelijken met Albers? Niet, echt: het is niet dat hij op kop reed maar dat hij constant reed tot zijn auto het begaf.
Winkelhock reed vijftien rondjes mee, vijf daarvan voor de herstart. Moet jij mij eens uitleggen hoe jij met al jouw kennis, connecties en inzicht op tien ronden tijd kan beoordelen of iemand constanter rijdt dan iemand die meer dan twintig GP's op zijn naam heeft staan. Dat gaat nu toch wel net een beetje te ver. ::)

Ferrari 2010

Citaat van: Tim C op 23 juli 2007 - 18:03:36
Citaat van: Racerke007 op 23 juli 2007 - 17:58:46
Kort door de bocht om te vergelijken met Albers? Niet, echt: het is niet dat hij op kop reed maar dat hij constant reed tot zijn auto het begaf.
Winkelhock reed vijftien rondjes mee, vijf daarvan voor de herstart. Moet jij mij eens uitleggen hoe jij met al jouw kennis, connecties en inzicht op tien ronden tijd kan beoordelen of iemand constanter rijdt dan iemand die meer dan twintig GP's op zijn naam heeft staan. Dat gaat nu toch wel net een beetje te ver. ::)
Bij mijn weten heeft Albers geen enkele GP op zen naam staan.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Bij mijn weten heeft hij toch meer dan 2 seizoenen gereden?

Racerke007

Citaat van: Tim C op 23 juli 2007 - 18:03:36
Citaat van: Racerke007 op 23 juli 2007 - 17:58:46
Kort door de bocht om te vergelijken met Albers? Niet, echt: het is niet dat hij op kop reed maar dat hij constant reed tot zijn auto het begaf.
Winkelhock reed vijftien rondjes mee, vijf daarvan voor de herstart. Moet jij mij eens uitleggen hoe jij met al jouw kennis, connecties en inzicht op tien ronden tijd kan beoordelen of iemand constanter rijdt dan iemand die meer dan twintig GP's op zijn naam heeft staan. Dat gaat nu toch wel net een beetje te ver. ::)

De ronden die Winkelhock in de race reed waren goed. Zelfs heel goed, zeker als je bekijkt dat hij al twee dagen aan t sukkelen was met de wagen waar hij niet mee overweg kon.

Ferrari 2010

Citaat van: Tim C op 23 juli 2007 - 19:23:17
Bij mijn weten heeft hij toch meer dan 2 seizoenen gereden?
Maar heeft hij daarin dan ook maar 1 GP gewonnen? Voor mijn part staat een GP pas op je naam als je hem gewonnen hebt...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Citaat van: Racerke007 op 23 juli 2007 - 19:37:46
De ronden die Winkelhock in de race reed waren goed. Zelfs heel goed, zeker als je bekijkt dat hij al twee dagen aan t sukkelen was met de wagen waar hij niet mee overweg kon.
En dan maak je een punt om het daarna onmiddellijk weer zelf af te breken. ::)


Schumi, je begrijpt wat ik bedoel, dus waarom je er zo lastig over doet begrijp ik niet. ::)

scho0634

Tja, Spyker en Winkelhock konden natuurlijk ook wat gokken met de banden. Als je achteraan staat heb je immers niks te verliezen. Ferrari gaat die gok niet nemen. Winkelhock deed het verder prima, maar ik heb niks gezien wat Albers ook niet zou hebben gekund. Al maakte Winkelhock een goed weekend mee voor een debutant.

Overigens was het wel dramatisch om te zien dat de rest er werkelijk in no-time voorbij ging. Wel een beetje een afgang voor Spyker. Al begreep ik dat Winkelhock op de fullwets stond en de rest op de intermediates.

Racerke007

CitaatEn dan maak je een punt om het daarna onmiddellijk weer zelf af te breken.

Waarom ik nog op jou reageer Tim, ik weet het niet maar ik breek hem erna niet af.
De vrijdag en zaterdag komen voor zondag.
Vrijdag en zaterdag was hij aan het sukkelen.
Op zondag magische tacktische zet dankzij een telefoontje én mooi op de baan gehouden.
Nu goed? manman  >:(