Christijan Albers is een smerige en vuile rijder

Gestart door QMaverick, 17 februari 2007 - 18:08:18

« vorige - volgende »

Racerke007

Het wordt een tof weekend, er mag een nieuwe rijder ten tonele komen bij een veldvullend team. God wat hou ik toch van alle 20 de auto's !!  ::) ;D
Hoogst onwaarschijnlijk dat ie Adrian onder druk kan zetten maar je weet maar nooit ... .

De andere opvolgers voor staan al in de rij te wachten om later te mogen testen en het stuurtje overnemen. Zalig: jonge wolven met nieuw speelgoed.
Zo worden ook de achterste gelederen terug interessant om te volgen. De fratsen van Albers die zullen onze groentjes wel niet maken.
Eindelijk kan Spyker serieus genomen worden en zal hun F1-trein beginnen te lopen.

Kan Albers toch één ding doen: zeggen dat die auto zo goed is door hem.
Als dat zo zou zijn dan mag hij in één rechte lijn terug naar zijn Nederlandje vertrekken voordat hij een andere carriere in België gaat beginnen: heb ik niet echt veel zin in

janke

 
Eindelijk kan Spyker serieus genomen worden en zal hun F1-trein beginnen te lopen.
[/quote]

;D
Some things are too important to be left in the past.

meatball

Ik denk dat hun F1 trein recht naar de afgrond denderd ;D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Tja, zelf denk ik dat de F1 ook achterhoede teams nodig heeft. Dus als zo'n team in de problemen komt is ook dat weer slecht voor de sport.

meatball

Citaat van: 0634 op 19 juli 2007 - 20:34:46
Tja, zelf denk ik dat de F1 ook achterhoede teams nodig heeft. Dus als zo'n team in de problemen komt is ook dat weer slecht voor de sport.
Zelf heb ik ook wel simpatie voor de mindere teams,zoals vroeger Minardi,maar Spyker heeft wat mij betreft niets toe te voegen aan de f1.
Ik denk zelfs dat in dat team rijden geen enkel vooruitzicht geeft op een verdere toekomst in de f1,ik hoop voor Sutil dat ik fout ben.
Maar als je op geen enkel moment iets kan laten zien van je talent, omdat de wagen 2 klasse minder is dan de middenmoot wat leverd dat dan op.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

janke

#155
Niks aan de hand, Spyker stopt en daar komt Pro-Drive voor terug? Aantal auto's op de grid blijft hetzelfde. En als ze gaan kopen van McLaren, hebben we toch meer strijd voorin? Dat maakt de competitie toch alleen maar mooier en spannender. Lijkt me beter als achterin proberen je maatje te snel af te zijn. Dat is toch niet interresant om te zien? Deze week staat een heel verhaal over Spyker in HP/De Tijd.  De bouw van de Zagato is uitgesteld. En niet omdat er stagnatie is met de onderdelen voorzienig, maar in geld. En die stagnatie hebben ze ook in de sponsoring. Er komt gewoon niet genoeg geld binnen. Vraag: Zou er nog iemand zijn die Spyker wil overnemen. Dat zou misschien wel de enige optie zijn, denk ik. Maar wie heeft daar nu nog zin in?
Some things are too important to be left in the past.

scho0634

Citaat van: meatball op 19 juli 2007 - 21:10:17
Citaat van: 0634 op 19 juli 2007 - 20:34:46
Tja, zelf denk ik dat de F1 ook achterhoede teams nodig heeft. Dus als zo'n team in de problemen komt is ook dat weer slecht voor de sport.
Zelf heb ik ook wel simpatie voor de mindere teams,zoals vroeger Minardi,maar Spyker heeft wat mij betreft niets toe te voegen aan de f1.
Ik denk zelfs dat in dat team rijden geen enkel vooruitzicht geeft op een verdere toekomst in de f1,ik hoop voor Sutil dat ik fout ben.
Maar als je op geen enkel moment iets kan laten zien van je talent, omdat de wagen 2 klasse minder is dan de middenmoot wat leverd dat dan op.

Och, zoals Tim al zei zijn er toch coureurs geweest die zich in dat soort auto's hebben kunnen onderscheiden. M.n. Alonso heeft na zijn Minardi tijd toch wel bewezen een meerwaarde in de F1 te zijn (of je hem nou mag of niet ;)).

Even voor alle Belgen: Christian Albers is in NL ook niet bijster populair. De meeste reacties die ik hier in NL hoor over het feit dat hij eruit is geknikkerd, zijn toch in de trant van "lekker puh, van die kwal zijn we ook weer af". Persoonlijk had ik ook al niet veel met Jos Verstappen, maar die was hier wel behoorlijk populair. Wat dat betreft krijgt Robert Doornbos in NL meer mensen achter zich. Hij presenteerd zich in ieder geval een stuk beter. Is goed gebekt, zeikt niet zoveel over alles en iedereen en is gewoon een vrolijke gozer (mag ik als Amsterdammer eigenlijk niet zeggen over een Rotterdammer ;)). Ook nog eentje die in de ChampCars momenteel aan de leiding gaat en daarmee bewijst dat hij echt wel kan rijden. Al zie ik ook voor hem niet zo snel een carriere in de F1 in het verschiet. Nederland is gewoon (helaas >:() geen echt autosportland en dus is het moeilijk voor dat soort jongens om, met een grote sponsor achter zich, de F1 in te komen.

Racerke007

CitaatSpyker wil overnemen. Dat zou misschien wel de enige optie zijn, denk ik.

Omdat ze Albers buiten gooien wil nog niet zeggen dat het team ook binnen de maand het loodje legt!!
OK, de demo tijdens de DTM in Zandvoort gaat niet door, vreemd dat ze Guido die niet laten doen maar soit.
Spyker gaat nu niet ineens volledig bankroet hoor. Spykercars is anders dan spykerf1 !!

janke

Ik zeg ook niet binnen één maand. En Albers staat daar helemaal los van.
Some things are too important to be left in the past.

meatball

Citaat van: 0634 op 19 juli 2007 - 21:22:43
Citaat van: meatball op 19 juli 2007 - 21:10:17
Citaat van: 0634 op 19 juli 2007 - 20:34:46
Tja, zelf denk ik dat de F1 ook achterhoede teams nodig heeft. Dus als zo'n team in de problemen komt is ook dat weer slecht voor de sport.
Zelf heb ik ook wel simpatie voor de mindere teams,zoals vroeger Minardi,maar Spyker heeft wat mij betreft niets toe te voegen aan de f1.
Ik denk zelfs dat in dat team rijden geen enkel vooruitzicht geeft op een verdere toekomst in de f1,ik hoop voor Sutil dat ik fout ben.
Maar als je op geen enkel moment iets kan laten zien van je talent, omdat de wagen 2 klasse minder is dan de middenmoot wat leverd dat dan op.

Och, zoals Tim al zei zijn er toch coureurs geweest die zich in dat soort auto's hebben kunnen onderscheiden. M.n. Alonso heeft na zijn Minardi tijd toch wel bewezen een meerwaarde in de F1 te zijn (of je hem nou mag of niet ;)).

Even voor alle Belgen: Christian Albers is in NL ook niet bijster populair. De meeste reacties die ik hier in NL hoor over het feit dat hij eruit is geknikkerd, zijn toch in de trant van "lekker puh, van die kwal zijn we ook weer af". Persoonlijk had ik ook al niet veel met Jos Verstappen, maar die was hier wel behoorlijk populair. Wat dat betreft krijgt Robert Doornbos in NL meer mensen achter zich. Hij presenteerd zich in ieder geval een stuk beter. Is goed gebekt, zeikt niet zoveel over alles en iedereen en is gewoon een vrolijke gozer (mag ik als Amsterdammer eigenlijk niet zeggen over een Rotterdammer ;)). Ook nog eentje die in de ChampCars momenteel aan de leiding gaat en daarmee bewijst dat hij echt wel kan rijden. Al zie ik ook voor hem niet zo snel een carriere in de F1 in het verschiet. Nederland is gewoon (helaas >:() geen echt autosportland en dus is het moeilijk voor dat soort jongens om, met een grote sponsor achter zich, de F1 in te komen.
Jos Verstappen was ook niet mijn idool,maar hij heeft regelmatig bewezen snel te zijn,vooral in de regen en bij de starts.
Albers had een even grote mond maar bewees helemaal niets
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Citaat van: meatball op 20 juli 2007 - 20:31:03
Citaat van: 0634 op 19 juli 2007 - 21:22:43
Citaat van: meatball op 19 juli 2007 - 21:10:17
Citaat van: 0634 op 19 juli 2007 - 20:34:46
Tja, zelf denk ik dat de F1 ook achterhoede teams nodig heeft. Dus als zo'n team in de problemen komt is ook dat weer slecht voor de sport.
Zelf heb ik ook wel simpatie voor de mindere teams,zoals vroeger Minardi,maar Spyker heeft wat mij betreft niets toe te voegen aan de f1.
Ik denk zelfs dat in dat team rijden geen enkel vooruitzicht geeft op een verdere toekomst in de f1,ik hoop voor Sutil dat ik fout ben.
Maar als je op geen enkel moment iets kan laten zien van je talent, omdat de wagen 2 klasse minder is dan de middenmoot wat leverd dat dan op.

Och, zoals Tim al zei zijn er toch coureurs geweest die zich in dat soort auto's hebben kunnen onderscheiden. M.n. Alonso heeft na zijn Minardi tijd toch wel bewezen een meerwaarde in de F1 te zijn (of je hem nou mag of niet ;)).

Even voor alle Belgen: Christian Albers is in NL ook niet bijster populair. De meeste reacties die ik hier in NL hoor over het feit dat hij eruit is geknikkerd, zijn toch in de trant van "lekker puh, van die kwal zijn we ook weer af". Persoonlijk had ik ook al niet veel met Jos Verstappen, maar die was hier wel behoorlijk populair. Wat dat betreft krijgt Robert Doornbos in NL meer mensen achter zich. Hij presenteerd zich in ieder geval een stuk beter. Is goed gebekt, zeikt niet zoveel over alles en iedereen en is gewoon een vrolijke gozer (mag ik als Amsterdammer eigenlijk niet zeggen over een Rotterdammer ;)). Ook nog eentje die in de ChampCars momenteel aan de leiding gaat en daarmee bewijst dat hij echt wel kan rijden. Al zie ik ook voor hem niet zo snel een carriere in de F1 in het verschiet. Nederland is gewoon (helaas >:() geen echt autosportland en dus is het moeilijk voor dat soort jongens om, met een grote sponsor achter zich, de F1 in te komen.
Jos Verstappen was ook niet mijn idool,maar hij heeft regelmatig bewezen snel te zijn,vooral in de regen en bij de starts.
Albers had een even grote mond maar bewees helemaal niets

Maar ook Jos The Boss werd in NL schromelijk overschat. Ook hij liet regelmatig zien niet meer dat een redelijke middenmoter te zijn. Heel wat races deed hij voor spek en bonen mee. Ik weet dat het lastig is je te onderscheiden in een matige auto, maar de auto aan de streep brengen en voor je teamgenoot kwalificeren moet je doen als je verder wilt. Jos deed dat vaker niet dan wel. Die column die hij laatst schreef in de Telegraaf over Albers was op zich terecht, maar ook op Jos zelf van toepassing.

janke

Citaat van: 0634 op 20 juli 2007 - 23:20:16
Citaat van: meatball op 20 juli 2007 - 20:31:03
Citaat van: 0634 op 19 juli 2007 - 21:22:43
Citaat van: meatball op 19 juli 2007 - 21:10:17
Citaat van: 0634 op 19 juli 2007 - 20:34:46
Tja, zelf denk ik dat de F1 ook achterhoede teams nodig heeft. Dus als zo'n team in de problemen komt is ook dat weer slecht voor de sport.
Zelf heb ik ook wel simpatie voor de mindere teams,zoals vroeger Minardi,maar Spyker heeft wat mij betreft niets toe te voegen aan de f1.
Ik denk zelfs dat in dat team rijden geen enkel vooruitzicht geeft op een verdere toekomst in de f1,ik hoop voor Sutil dat ik fout ben.
Maar als je op geen enkel moment iets kan laten zien van je talent, omdat de wagen 2 klasse minder is dan de middenmoot wat leverd dat dan op.

Och, zoals Tim al zei zijn er toch coureurs geweest die zich in dat soort auto's hebben kunnen onderscheiden. M.n. Alonso heeft na zijn Minardi tijd toch wel bewezen een meerwaarde in de F1 te zijn (of je hem nou mag of niet ;)).

Even voor alle Belgen: Christian Albers is in NL ook niet bijster populair. De meeste reacties die ik hier in NL hoor over het feit dat hij eruit is geknikkerd, zijn toch in de trant van "lekker puh, van die kwal zijn we ook weer af". Persoonlijk had ik ook al niet veel met Jos Verstappen, maar die was hier wel behoorlijk populair. Wat dat betreft krijgt Robert Doornbos in NL meer mensen achter zich. Hij presenteerd zich in ieder geval een stuk beter. Is goed gebekt, zeikt niet zoveel over alles en iedereen en is gewoon een vrolijke gozer (mag ik als Amsterdammer eigenlijk niet zeggen over een Rotterdammer ;)). Ook nog eentje die in de ChampCars momenteel aan de leiding gaat en daarmee bewijst dat hij echt wel kan rijden. Al zie ik ook voor hem niet zo snel een carriere in de F1 in het verschiet. Nederland is gewoon (helaas >:() geen echt autosportland en dus is het moeilijk voor dat soort jongens om, met een grote sponsor achter zich, de F1 in te komen.
Jos Verstappen was ook niet mijn idool,maar hij heeft regelmatig bewezen snel te zijn,vooral in de regen en bij de starts.
Albers had een even grote mond maar bewees helemaal niets

Maar ook Jos The Boss werd in NL schromelijk overschat. Ook hij liet regelmatig zien niet meer dat een redelijke middenmoter te zijn. Heel wat races deed hij voor spek en bonen mee. Ik weet dat het lastig is je te onderscheiden in een matige auto, maar de auto aan de streep brengen en voor je teamgenoot kwalificeren moet je doen als je verder wilt. Jos deed dat vaker niet dan wel. Die column die hij laatst schreef in de Telegraaf over Albers was op zich terecht, maar ook op Jos zelf van toepassing.

Dat ben ik helemaal met je eens. Vooral dat hij (Albers) niet zoveel moet praten, maar wat moet laten zien. Is ook echt op the boss van toepassing.
Some things are too important to be left in the past.

Racerke007

CitaatIk zeg ook niet binnen één maand.
Binnen een maand weten of Spykercars verder kan of verkocht wordt.
ALS het F1 team er écht van los staat dan gaat dat verder en ook volgend jaar nog.

Jos the boss was een héél goed regenrijder én een rijder met ballen. Sommige van zijn crashes zijn adembenemend en de titel 'jos the boss rijdt zijn auto total loss' heeft de aardbol verovert. Allesinds heeft Jos in de F1 meer laten zien dan Christijan. Ook al zou je enkel denken aan het jaartje symtek want anders gaan de CA-fans zeggen dat hun mannetje nooit in een Benetton heeft mogen rijden ...  ;)

Feit is dat Jos ervoor ging en op de limiet rijdt.
Als je een compilatie van de ongevallen van Albers bekijkt dan lig je in een deuk. (vooral als ze chronologisch staan en als één van de laatste in een Franse pitsstraat begint... .  ;D ;D ;D

Ferrari 2010

Citaat van: Racerke007 op 21 juli 2007 - 16:40:19
Als je een compilatie van de ongevallen van Albers bekijkt dan lig je in een deuk. (vooral als ze chronologisch staan en als één van de laatste in een Franse pitsstraat begint... .  ;D ;D ;D
Waar kan je die vinden? :D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Ik ben geen Albers fan, maar dit is echt overdreven. Zoveel fouten heeft hij helemaal niet gemaakt. Hij is gewoon niet snel genoeg. In Frankrijk een blunder, voor de rest niet meer fouten dan een ander. Dus die compilatie is echt niet lachwekkender dan een compilatie van Sato of Trulli, om er maar 2 te noemen.