Festivals 2007

Gestart door The REAL BUTTON Freak, 10 februari 2007 - 10:35:36

« vorige - volgende »

The REAL BUTTON Freak

Over etelijke maanden is het weer zo ver.

Werchter, Graspop, Pukkelpop,...

De Festivals overladen ons al met eerste namen....

Waar zal jij rond lopen

Voor Graspop zijn de eerste namen: Iron Maiden, Aerosmith, Ozzy Osbourne, Korn!

Voor Werchter: Pearl Jam, Muse, Faithless, The Chemichal Brothers, Björk, Marilyn Manson, The Kooks,...

(de kans bestaat dat ook Metallica deze zomer naar Werchter zal afzakken, ze plannen een nieuwe escape from the studio tour, volgens de website gaan ze naar een festival in Europa met een W)


Ik zelf heb men tickets voor graspop al besteld, en ben geen van van Werchter maar voor Metallica maak ik wel een uitzondering.






McChouffe

Ik zou graag naar Graspop gaan om Iron Maiden te zien. € 77 (via Goformusic) is echter teveel, zeker omdat ik er niet de hele dag kan zijn.
De kans dat ik naar Werchter ga met Pearl Jam, Marilyn Manson, Muse en eventueel Metallica zit er wel in. 

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Martin

Daar ben ik nu te oud voor. Vroeger wel een paar keer bij Pinkpop geweest.
Maar ook bij heel veel popconcerten.

FerrariMan

Citaat van: The REAL Freak op 10 februari 2007 - 10:35:36
Over etelijke maanden is het weer zo ver.

Werchter, Graspop, Pukkelpop,...

De Festivals overladen ons al met eerste namen....

Waar zal jij rond lopen

Voor Graspop zijn de eerste namen: Iron Maiden, Aerosmith, Ozzy Osbourne, Korn!

Voor Werchter: Pearl Jam, Muse, Faithless, The Chemichal Brothers, Björk, Marilyn Manson, The Kooks,...

(de kans bestaat dat ook Metallica deze zomer naar Werchter zal afzakken, ze plannen een nieuwe escape from the studio tour, volgens de website gaan ze naar een festival in Europa met een W)


Ik zelf heb men tickets voor graspop al besteld, en ben geen van van Werchter maar voor Metallica maak ik wel een uitzondering.






Werchter ga ik waarschijnlijk gaan, beastie boys, pearl jam, kooks,...

janke

We kennen zo langzaam aan al die bands, er is de laatste tijd niets nieuws. Daarom lijken al die popconcerten zoveel op elkaar.Voor mij hoeven ze niet meer.
Some things are too important to be left in the past.

FerrariMan

Er is meer dan genoeg nieuws, alleen zal je het niet op mtv en consoorten vinden...

McChouffe

CitaatMetallica to tour this summer

Here we go again!! Metallica will be playing again this summer. We will keep you posted as soon as we here more about it but these are the rumored dates that they may be playing. Get your holiday booked now!!

FESTIVALS

Thursday June 28 Serbia Zredjanin, Saturday June 30 Spain Madrid, Sunday July 1 Belgium Werchter, Tuesday July 3 Greece Athens

Van www.metallicaworld.co.uk. Hoe betrouwbaar deze info is, kan ik niet zeggen.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Alan Blues

Misschien ga ik wel naar Werchter. We staan er tot nu toe met 2 groepen (Pearl Jam en Faithless) en ik kan perspassen krijgen... Hahahaha... Hoor me hier stoefen... Gnar, gnar...  8)

Voor de rest ga ik weer veel blues- en rock 'n rollfestivals afschuimen. En als mijn vriendin nog enkele jazzfestivals vindt, ga ik met plezier mee. Jazz is cool too!!  8) 8) 8)

Jasper

Ik geraak waarschijnlijk aan werk op Werchter en in dat geval zal ik ook gratis (nu ja, voor arbeid natuurlijk) aanwezig zijn. :)

McChouffe

Volgens HLN komt de prijs van een combiticket voor werchter op € 160 te liggen.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Jasper

En Metallica zou officieel bevestigd zijn als afsluiter van Werchter. :)

The REAL BUTTON Freak

Citaat van: McChouffe op 14 februari 2007 - 15:33:05
Volgens HLN komt de prijs van een combiticket voor werchter op € 160 te liggen.

Camping niet inbegrepen.

McChouffe

Citaat van: Jasper op 14 februari 2007 - 16:18:43
En Metallica zou officieel bevestigd zijn als afsluiter van Werchter. :)

Metallica IS officieel bevestigd als afsluiter  ;)

€ 160 + camping is een pak geld, maar ik zal er staan  :D

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

The REAL BUTTON Freak

Citaat van: McChouffe op 14 februari 2007 - 23:41:32
Citaat van: Jasper op 14 februari 2007 - 16:18:43
En Metallica zou officieel bevestigd zijn als afsluiter van Werchter. :)

Metallica IS officieel bevestigd als afsluiter  ;)

€ 160 + camping is een pak geld, maar ik zal er staan  :D

75 € voor zondag alleen. idd veel geld, maar als Metallica Freak zal ik er ook staan



Racegirl



Affiches zijn inderdaad bijna elk jaar dezelfde.
En het is en blijft ongelofelijk duur. En jeezes zoveel volk.

Maar voor de Beastie Boys heb ik het misschien wel over..

Vorig jaar ben ik naar Werchter geweest, enkel om Live te zien...
Toen Torhout-Werchter nog bestond was alles veel beter, die goede oude tijd  ;D
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.