10 Vragen voor 2007

Gestart door Tim C, 13 januari 2007 - 23:35:30

« vorige - volgende »

Tim C

1. Voor het eerst sinds lang krijgt een rookie, twee zelfs, winnend materiaal onder z'n gat geschoven. Kunnen ze daar ook iets mee doen? Met andere woorden: Leggen Lewis Hamilton en Heikki Kovalainen het vuur aan de schenen van hun teamgenoot en/of winnen ze een race?
2. Toyota heeft weer eens dezelfde onopvallende verflaag, dezelfde middelmatige coureurs... Gaan ze dit jaar eindelijk een rol van betekenis kunnen spelen?
3. Felipe Massa start in de eerste wagen, maar is dat ook volgend seizoen het geval? Kan hij Kimi Raikkonen van zich afhouden of is de Fin te sterk?
4. Michael Schumacher en Ross Brawn zijn er niet meer bij en Jean Todt zal meer naar de achtergrond verdwijnen. Wil dat dan ook zeggen dat de rol van Ferrari als topteam is uitgespeeld?
5. Na een rampseizoen krijgt McLaren de wereldkampioen bij zich maar zullen ze er ook in slagen om hem winnend materiaal te geven zodat hij zijn titel kan verdedigen?
6. Williams heeft in het verleden al bewezen dat het snelle wagens kan bouwen. Zullen ze hun leverancier, Toyota, achter zich houden?
7. Is de vrees van Spyker terecht? Zullen Toro Rosso en Super Aguri de Nederlanders achter zich laten nu ze een achterpoortje in de regels hebben gevonden?
8. Zal Giancarlo Fisichella er in slagen om Renault te dragen, of mag hij eind dit seizoen opkrassen zodat aanstormende talenten zoals Nelson Piquet Junior hun kans krijgen?
9. Robert Kubica eindigde vorig seizoen als onze Rookie van het jaar, maar zal hij dit jaar kunnen bevestigen of is Nick Heidfeld weer wakker geworden en laat Quick Nick weer van zich horen?
10. Hebben we het laatste van Michael Schumacher gezien, of test hij dit jaar de Ferrari?

The REAL BUTTON Freak

Citaat van: Tim C op 13 januari 2007 - 23:35:30
1. Voor het eerst sinds lang krijgt een rookie, twee zelfs, winnend materiaal onder z'n gat geschoven. Kunnen ze daar ook iets mee doen? Met andere woorden: Leggen Lewis Hamilton en Heikki Kovalainen het vuur aan de schenen van hun teamgenoot en/of winnen ze een race?

Kovalainen eindigt beter dan Fischella, Hamilton zal het moeilijk hebben om Alonso af te troeven

2. Toyota heeft weer eens dezelfde onopvallende verflaag, dezelfde middelmatige coureurs... Gaan ze dit jaar eindelijk een rol van betekenis kunnen spelen?

Neen

3. Felipe Massa start in de eerste wagen, maar is dat ook volgend seizoen het geval? Kan hij Kimi Raikkonen van zich afhouden of is de Fin te sterk?

Ze zullen gelijk opgaan maar Massa heeft een betere seizoen start

4. Michael Schumacher en Ross Brawn zijn er niet meer bij en Jean Todt zal meer naar de achtergrond verdwijnen. Wil dat dan ook zeggen dat de rol van Ferrari als topteam is uitgespeeld?

Neen, Ferrari is topfavoriet

5. Na een rampseizoen krijgt McLaren de wereldkampioen bij zich maar zullen ze er ook in slagen om hem winnend materiaal te geven zodat hij zijn titel kan verdedigen?

Ik betwijfel het

6. Williams heeft in het verleden al bewezen dat het snelle wagens kan bouwen. Zullen ze hun leverancier, Toyota, achter zich houden?

Als ze van pech gespaard blijven wel

7. Is de vrees van Spyker terecht? Zullen Toro Rosso en Super Aguri de Nederlanders achter zich laten nu ze een achterpoortje in de regels hebben gevonden?

Toro Rosso wel, S. Aguri niet

8. Zal Giancarlo Fisichella er in slagen om Renault te dragen, of mag hij eind dit seizoen opkrassen zodat aanstormende talenten zoals Nelson Piquet Junior hun kans krijgen?

Nu of nooit voor Fisico, ik denk nooit

9. Robert Kubica eindigde vorig seizoen als onze Rookie van het jaar, maar zal hij dit jaar kunnen bevestigen of is Nick Heidfeld weer wakker geworden en laat Quick Nick weer van zich horen?

Kubica laat Quick Nick een poepie ruiken

10. Hebben we het laatste van Michael Schumacher gezien, of test hij dit jaar de Ferrari?

Hij zal nieuw materiaal blijven testen


Sinister -D-

Ben het met The REAL Freak eens, op een ding na: Ferrari topfavoriet.

Ferrari: Ze hebben idd de snelle Fin, en de vertrouwde Massa. Maar is Massa de man om een team te dragen? Hij heeft bewezen snel te zijn, redelijk betrouwbaar. Maar hoe zit het met zijn ontwikkeling van de auto's? Raikkonen is -als we Ron Dennis mogen geloven- nu niet echt iemand die veel feedback geeft aan 't team, en moet zich wel nog gaan aanpassen aan het team en auto.

Renault: Hebben Fisichella (god mag weten waarom die nog een verlenging van zijn contract heeft gekregen) persoonlijk denk ik dat Briatore 'n stabiele factor in zijn team wil hebben dit jaar, maar of hij daar de juiste man voor heeft? Kovalainen, snel maar Rookie.

McLaren: de kampioen in huis, zelfde als Raikkonen eigenlijk, moet zich nog gaan aanpassen aan het team. Hamilton, zelfde als Kovalainen.

Dan hebben we de rest, persoonlijk denk ik dat Honda het niet slecht gaan doen, zijn hebben van de (sub)toppers de meest stabiele factor.
Red Bull: de oude rot Coulthard, en een Webber. Beide in mijn ogen niet echt de meest geweldige coureurs, maar doch door ervaring en hun doordachte manier van rijden toch goede rijders.
Toyota maak ik gewoon geen woorden vuil.
Williams is nog maar te zien, Rosberg wil ik nog wel eens zien groeien dit jaar, ik hoop niet dat hij alleen in de F1 zit vanwege de naam. Wurz, heeft hij nog wel de race-ervaring die hij nodig heeft? In mijn optic al te lang geen race meer gereden.

Maar om een lang verhaal kort te maken: er zijn te veel vraagtekens over waar een team staat dit jaar, aangezien er een hele hoop overhoop gegooid is geworden door stoelendansen en regeltjes (Bridgestone als enige band, gehomologeerde motoren). Dus niet echt een titelkandidaat voor mij tot ik eens tijden heb gezien van test, en dan ga ik zelfs nog wachten tot Australie voor ik mijn conclusie ga trekken.

KVDracer

Citaat van: Tim C op 13 januari 2007 - 23:35:30
1. Voor het eerst sinds lang krijgt een rookie, twee zelfs, winnend materiaal onder z'n gat geschoven. Kunnen ze daar ook iets mee doen? Met andere woorden: Leggen Lewis Hamilton en Heikki Kovalainen het vuur aan de schenen van hun teamgenoot en/of winnen ze een race?
Kovalainen zie ik Fisichella in de tweede seizoenshelft wel naar huis rijden. Hamilton zal het moeilijker hebben met Alonso, ik denk dat hij het dit seizoen Alonso nog niet te moeilijk zal kunnen maken.

2. Toyota heeft weer eens dezelfde onopvallende verflaag, dezelfde middelmatige coureurs... Gaan ze dit jaar eindelijk een rol van betekenis kunnen spelen?

Toyota zal zeker geen rol van betekenis kunnen spelen dit seizoen. Volgens mij gaat Toyota dit jaar hun afscheid aankondigen. Zoveel jaren meedraaien met het grootste budget en dan nog geen race kunnen winnen. Volgens mij gaan ze hun team verkopen en zal het een prive team worden. Ze zullen wel nog verder gaan als motorleverancier van Williams.

3. Felipe Massa start in de eerste wagen, maar is dat ook volgend seizoen het geval? Kan hij Kimi Raikkonen van zich afhouden of is de Fin te sterk?

Ze zullen beide aan elkaar gewaagd zijn en ze rijden bij op of over de limiet. Maar ik denk dat ze in de stand op het einde niet ver van elkaar zukken verwijderd zijn.

4. Michael Schumacher en Ross Brawn zijn er niet meer bij en Jean Todt zal meer naar de achtergrond verdwijnen. Wil dat dan ook zeggen dat de rol van Ferrari als topteam is uitgespeeld?

Dit jaar gaan ze nog steeds tot de top horen en doordat ze met twee ervaren en getalenteerde rijders zitten maken ze de meeste kans om constructeurskapioen te worden.

5. Na een rampseizoen krijgt McLaren de wereldkampioen bij zich maar zullen ze er ook in slagen om hem winnend materiaal te geven zodat hij zijn titel kan verdedigen?

Winnend materiaal wel, maar geen kampioenschapsmateriaal. Daarvoor gaan ze nog teveel aanmodderen.

6. Williams heeft in het verleden al bewezen dat het snelle wagens kan bouwen. Zullen ze hun leverancier, Toyota, achter zich houden?

Ze zullen er zeker in slagen om Toyota achter zich te houden, zie vraag 2 wat de gevolgen zullen zijn voor Toyota.

7. Is de vrees van Spyker terecht? Zullen Toro Rosso en Super Aguri de Nederlanders achter zich laten nu ze een achterpoortje in de regels hebben gevonden?

Beide teams zullen hoogstwaarschijnlijk Spyker kloppen, maar niet door die reden maar om de reden dat beide teams eigenlijk B-teams zijn en veel meer support krijgen van A-teams.

8. Zal Giancarlo Fisichella er in slagen om Renault te dragen, of mag hij eind dit seizoen opkrassen zodat aanstormende talenten zoals Nelson Piquet Junior hun kans krijgen?

Ik zie Fisichella op het einde van het seizoen, misschien eerder al, bedankt worden voor bewezen diensten. Wat wel eens een einde van zijn carriere zou kunnen betekenen. Want zoveel heeft hij nog niet bewezen. Ik heb hem altijd als groot talent gezien, maar de laatste twee seizoenen is hij een beetje door de mand gevallen.

9. Robert Kubica eindigde vorig seizoen als onze Rookie van het jaar, maar zal hij dit jaar kunnen bevestigen of is Nick Heidfeld weer wakker geworden en laat Quick Nick weer van zich horen?

Ik denk dat beide gewoon aan elkaar gaan gewaagd zijn, de één zal niet veel beter zijn dan de andere.

10. Hebben we het laatste van Michael Schumacher gezien, of test hij dit jaar de Ferrari?

Ik denk niet dat we hem dit jaar in een F1 zullen zien, mss volgend jaar terug, maar ik denk dat het nu wat te vlug zou zijn, na zijn vertrek om er weer in te stappen en hij nu eerst wat van het leven zal profiteren.


supersteven

[quoteGeplaatst door: Tim C 
Voeg citaat toe
1. Voor het eerst sinds lang krijgt een rookie, twee zelfs, winnend materiaal onder z'n gat geschoven. Kunnen ze daar ook iets mee doen? Met andere woorden: Leggen Lewis Hamilton en Heikki Kovalainen het vuur aan de schenen van hun teamgenoot en/of winnen ze een race?

nee

2. Toyota heeft weer eens dezelfde onopvallende verflaag, dezelfde middelmatige coureurs... Gaan ze dit jaar eindelijk een rol van betekenis kunnen spelen?

nee
3. Felipe Massa start in de eerste wagen, maar is dat ook volgend seizoen het geval? Kan hij Kimi Raikkonen van zich afhouden of is de Fin te sterk?

ze zullen aan elkaar gewaagd zijn

4. Michael Schumacher en Ross Brawn zijn er niet meer bij en Jean Todt zal meer naar de achtergrond verdwijnen. Wil dat dan ook zeggen dat de rol van Ferrari als topteam is uitgespeeld?

nee, ze worden wereldkampioen

5. Na een rampseizoen krijgt McLaren de wereldkampioen bij zich maar zullen ze er ook in slagen om hem winnend materiaal te geven zodat hij zijn titel kan verdedigen?

misschien voor een overwinning

6. Williams heeft in het verleden al bewezen dat het snelle wagens kan bouwen. Zullen ze hun leverancier, Toyota, achter zich houden?

zonder pech ja

7. Is de vrees van Spyker terecht? Zullen Toro Rosso en Super Aguri de Nederlanders achter zich laten nu ze een achterpoortje in de regels hebben gevonden?

ja maar eerder meer omdat het twee stabielere teams zijn dan spyker en niet vanwege het materiaal

8. Zal Giancarlo Fisichella er in slagen om Renault te dragen, of mag hij eind dit seizoen opkrassen zodat aanstormende talenten zoals Nelson Piquet Junior hun kans krijgen?

hij gaat zijn c4 krijgen al is dat jammer

9. Robert Kubica eindigde vorig seizoen als onze Rookie van het jaar, maar zal hij dit jaar kunnen bevestigen of is Nick Heidfeld weer wakker geworden en laat Quick Nick weer van zich horen?

daar ben ik niet zeker van

10. Hebben we het laatste van Michael Schumacher gezien, of test hij dit jaar de Ferrari?

hij zal eerder meer achter de pitmuur staan
]
Citaat
let the sunshine shine in your heart

McChouffe

Citaat van: Tim C op 13 januari 2007 - 23:35:30
10. Hebben we het laatste van Michael Schumacher gezien, of test hij dit jaar de Ferrari?

Volgens di Montezemelo:

"I know him well and I believe that he will test the new Ferrari soon."

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

WdB

1. Voor het eerst sinds lang krijgt een rookie, twee zelfs, winnend materiaal onder z'n gat geschoven. Kunnen ze daar ook iets mee doen? Met andere woorden: Leggen Lewis Hamilton en Heikki Kovalainen het vuur aan de schenen van hun teamgenoot en/of winnen ze een race?
Hamilton zal nog ff achter Alonso aan moeten rennen maar Kovalainnen zal het Fisichella zwaar maken. Een race winnen zit er denk ik wel in

2. Toyota heeft weer eens dezelfde onopvallende verflaag, dezelfde middelmatige coureurs... Gaan ze dit jaar eindelijk een rol van betekenis kunnen spelen?
Nee, zelfde als vorig jaar

3. Felipe Massa start in de eerste wagen, maar is dat ook volgend seizoen het geval? Kan hij Kimi Raikkonen van zich afhouden of is de Fin te sterk?
Massa is snel, heel snel maar Raikonnen ook het zal een zwaar gevegd worden waar ik geen uitspraken over durf te doen

4. Michael Schumacher en Ross Brawn zijn er niet meer bij en Jean Todt zal meer naar de achtergrond verdwijnen. Wil dat dan ook zeggen dat de rol van Ferrari als topteam is uitgespeeld?
Nee, zij hebben prima vervangers

5. Na een rampseizoen krijgt McLaren de wereldkampioen bij zich maar zullen ze er ook in slagen om hem winnend materiaal te geven zodat hij zijn titel kan verdedigen?
Mclaren wel maar of mercedes dat ook doet?

6. Williams heeft in het verleden al bewezen dat het snelle wagens kan bouwen. Zullen ze hun leverancier, Toyota, achter zich houden?
Ja.

7. Is de vrees van Spyker terecht? Zullen Toro Rosso en Super Aguri de Nederlanders achter zich laten nu ze een achterpoortje in de regels hebben gevonden?
Als ze pech hebben wel, dat maakt het wel spannender, kunnen we ook zien wat het beter doet, Ferrari-RedBull of Renault-RedBull.

8. Zal Giancarlo Fisichella er in slagen om Renault te dragen, of mag hij eind dit seizoen opkrassen zodat aanstormende talenten zoals Nelson Piquet Junior hun kans krijgen?
Hij mag opkrassen, misschien al tijdens het seizoen als zijn resultaten neit goed zijn

9. Robert Kubica eindigde vorig seizoen als onze Rookie van het jaar, maar zal hij dit jaar kunnen bevestigen of is Nick Heidfeld weer wakker geworden en laat Quick Nick weer van zich horen?
Kubica heeft gezegd zijn rijstijl te moeten aanpassen voor de nieuwe banden omdat hij met zijn aggresieve stijl te veel glijdt op de bridgestones, maar dit gaat goedkomen en hij gaat stuivertje wisselen met Heidfeld


10. Hebben we het laatste van Michael Schumacher gezien, of test hij dit jaar de Ferrari?
Ik zeg dat het wel mooi is geweest en we hem nooit meer in een Formule 1 auto zien om te testen of te racen, misschien voor promotionele doeleinden.

scho0634

1. Voor het eerst sinds lang krijgt een rookie, twee zelfs, winnend materiaal onder z'n gat geschoven. Kunnen ze daar ook iets mee doen? Met andere woorden: Leggen Lewis Hamilton en Heikki Kovalainen het vuur aan de schenen van hun teamgenoot en/of winnen ze een race?

Bij tijd en wijle zal Hamilton sneller zijn dan FA, maar over het hele jaar genomen zal Alonso heus wel aanmerkelijk meer punten pakken. Is ook niet erg. Hamilton moet ervaring op doen, veel leren en er volgend jaar staan. Kovolaienen heeft een wat mindere teamgenoot dan Hamilton. Van hem verwacht ik vuurwerk, zeker in de 2e seizoenshelft. Wellicht een overwinnig.

2. Toyota heeft weer eens dezelfde onopvallende verflaag, dezelfde middelmatige coureurs... Gaan ze dit jaar eindelijk een rol van betekenis kunnen spelen?

Nee.

3. Felipe Massa start in de eerste wagen, maar is dat ook volgend seizoen het geval? Kan hij Kimi Raikkonen van zich afhouden of is de Fin te sterk?

Ze zijn aan elkaar gewaagd. Uiteindelijk denk ik dat Kimi aan het langste eind gaat trekken.

4. Michael Schumacher en Ross Brawn zijn er niet meer bij en Jean Todt zal meer naar de achtergrond verdwijnen. Wil dat dan ook zeggen dat de rol van Ferrari als topteam is uitgespeeld?

Absoluut niet. Ze beschikken over het sterkste rijderduo, een goede wagen, een langdurige band met Bridgestone en met Todt en MS blijft er genoeg (tactisch) vernuft over om het team te leiden. Rory Byrne en de techneuten op de fabriek en langs het circuit behoren al jaren tot de besten van de grid.

5. Na een rampseizoen krijgt McLaren de wereldkampioen bij zich maar zullen ze er ook in slagen om hem winnend materiaal te geven zodat hij zijn titel kan verdedigen?

Nee. De titel is weggelegd voor Ferrari. Misschien dat FA onderweg nog wel 2 of 3 overwiningen kan pakken, maar het team zal te wisselvallig gaan presteren om een serieuze gooi naar de titel (s) te doen.

6. Williams heeft in het verleden al bewezen dat het snelle wagens kan bouwen. Zullen ze hun leverancier, Toyota, achter zich houden?

Zal spannend worden. Beide verwacht ik niet echt hoog op de grid. Misschien voor beiden een puntje of 20.

7. Is de vrees van Spyker terecht? Zullen Toro Rosso en Super Aguri de Nederlanders achter zich laten nu ze een achterpoortje in de regels hebben gevonden?

Geen idee, eigenlijk. Maar ik denk het niet. Super Aguri moet eerst nog maar een auto maken die door de crashtest heen komt. Ik denk dat deze 3 teams gewoon achteraan bengelen en er met zijn drieen een leuk potje van kunnen maken. Punten zullen nauwelijks worden behaald.

8. Zal Giancarlo Fisichella er in slagen om Renault te dragen, of mag hij eind dit seizoen opkrassen zodat aanstormende talenten zoals Nelson Piquet Junior hun kans krijgen?

Fisico zal andermaal teleurstellen. Goede tweede coureur maar geen 1e rijder van een topteam. Of Piquet volgend jaar de kans krijgen, weet ik niet. Dat is weer een andere kwestie. Eerst maar eens het komende racejaar afwachten.

9. Robert Kubica eindigde vorig seizoen als onze Rookie van het jaar, maar zal hij dit jaar kunnen bevestigen of is Nick Heidfeld weer wakker geworden en laat Quick Nick weer van zich horen?

Beiden. BMW gaat het goed doen dit jaar. Geen titel maar wel een paar podia en misschien een gestolen overwinning. Zou mooi zijn, weer een grote constructeur die zich aandient in de top van de F1. Honda en zeker Toyota lukt het vooralsnog niet.

10. Hebben we het laatste van Michael Schumacher gezien, of test hij dit jaar de Ferrari?

Misschien 1 of 2 keer testen.

Doefie

Citaat van: Tim C op 13 januari 2007 - 23:35:302. Toyota heeft weer eens dezelfde onopvallende verflaag, dezelfde middelmatige coureurs... Gaan ze dit jaar eindelijk een rol van betekenis kunnen spelen?

Middelmatige coureurs winnen geen races. Trulli heeft eerst bij Renault en later in 2005 getoond dat hij met de top meekan.

The REAL BUTTON Freak

Citaat van: Doefie op 31 januari 2007 - 22:59:10
Citaat van: Tim C op 13 januari 2007 - 23:35:302. Toyota heeft weer eens dezelfde onopvallende verflaag, dezelfde middelmatige coureurs... Gaan ze dit jaar eindelijk een rol van betekenis kunnen spelen?

Middelmatige coureurs winnen geen races. Trulli heeft eerst bij Renault en later in 2005 getoond dat hij met de top meekan.

Trulli als locomotief, die het treintje leid, Trulli is alles behalve een groot racer. Hij heeft zen momenten, maar daar blijft het bij.

Tim C

Citaat van: Doefie op 31 januari 2007 - 22:59:10
Middelmatige coureurs winnen geen races. Trulli heeft eerst bij Renault en later in 2005 getoond dat hij met de top meekan.
De man heeft 1 race gewonnen op 164 races, je kan jezelf dan ook de vraag stellen of dat niet eerder toeval was dan een pracht prestatie. En als het een prachtprestatie was, waarom kon hij het dan maar één keer.
Het fantastische jaar 2005 waar jij het over hebt had iedereen anders het over de "moving chicane, Jarno Trulli", blijkbaar hebben zij dan een ander seizoen gezien?

Doefie

Patrese won er 6 op 258, Andrea de Cesaris won geen enkele op 210 races. Toch waren beide coureur geen middelmatige, eerder subtoppers. Nu ja, da's mijn mening he.

Juan Pablo

Citaat van: Tim C op 01 februari 2007 - 12:21:46
Citaat van: Doefie op 31 januari 2007 - 22:59:10
Middelmatige coureurs winnen geen races. Trulli heeft eerst bij Renault en later in 2005 getoond dat hij met de top meekan.
De man heeft 1 race gewonnen op 164 races, je kan jezelf dan ook de vraag stellen of dat niet eerder toeval was dan een pracht prestatie. En als het een prachtprestatie was, waarom kon hij het dan maar één keer.
Het fantastische jaar 2005 waar jij het over hebt had iedereen anders het over de "moving chicane, Jarno Trulli", blijkbaar hebben zij dan een ander seizoen gezien?

'Moving chicane', dan hadden ze hem maar in moeten halen, of ze horen niet thuis in de F1, onzin dus.

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Eric

#13

1. Voor het eerst sinds lang krijgt een rookie, twee zelfs, winnend materiaal onder z'n gat geschoven. Kunnen ze daar ook iets mee doen? Met andere woorden: Leggen Lewis Hamilton en Heikki Kovalainen het vuur aan de schenen van hun teamgenoot en/of winnen ze een race?
Het eerste seizoen van beide rijders...Hamilton mss een tweede Button, Kovolainen zie ik als de betere van de twee
2. Toyota heeft weer eens dezelfde onopvallende verflaag, dezelfde middelmatige coureurs... Gaan ze dit jaar eindelijk een rol van betekenis kunnen spelen?
ik denk dat het weer een "verloren" jaar zal worden voor Toyota
3. Felipe Massa start in de eerste wagen, maar is dat ook volgend seizoen het geval? Kan hij Kimi Raikkonen van zich afhouden of is de Fin te sterk?
Massa is in mijn ogen nog steeds overroepen, buiten enkele uitschieters zie ik Massa niet echt de Fin voorbij gaan
4. Michael Schumacher en Ross Brawn zijn er niet meer bij en Jean Todt zal meer naar de achtergrond verdwijnen. Wil dat dan ook zeggen dat de rol van Ferrari als topteam is uitgespeeld?
Ferrari was zonder Michael en Brawn al een topteam, zal altijd zo blijven
5. Na een rampseizoen krijgt McLaren de wereldkampioen bij zich maar zullen ze er ook in slagen om hem winnend materiaal te geven zodat hij zijn titel kan verdedigen?
Wat ben je met een wereldkampioen als je wagen meer aan de kant staat dan rijd?  ;D
6. Williams heeft in het verleden al bewezen dat het snelle wagens kan bouwen. Zullen ze hun leverancier, Toyota, achter zich houden?
laat ik open.....geen idee
7. Is de vrees van Spyker terecht? Zullen Toro Rosso en Super Aguri de Nederlanders achter zich laten nu ze een achterpoortje in de regels hebben gevonden?
Waarschijnlijk wel...tja iemand moet de fakkel overnemen van Minardi
8. Zal Giancarlo Fisichella er in slagen om Renault te dragen, of mag hij eind dit seizoen opkrassen zodat aanstormende talenten zoals Nelson Piquet Junior hun kans krijgen?
Ik vrees ervoor....Fisi is en blijft een middenmoot piloot
9. Robert Kubica eindigde vorig seizoen als onze Rookie van het jaar, maar zal hij dit jaar kunnen bevestigen of is Nick Heidfeld weer wakker geworden en laat Quick Nick weer van zich horen?
Een schitterende entree van Kubica in 2006 en ik denk wel dat Kubica de lijn zal verder zetten
10. Hebben we het laatste van Michael Schumacher gezien, of test hij dit jaar de Ferrari?
Michael heeft een passie voor F1 en daarom juist zie ik hem nog een tijdje in het F1 vertoeven...
Citaat

Ferrari 2010

Citaat van: Tim C op 01 februari 2007 - 12:21:46
Citaat van: Doefie op 31 januari 2007 - 22:59:10
Middelmatige coureurs winnen geen races. Trulli heeft eerst bij Renault en later in 2005 getoond dat hij met de top meekan.
De man heeft 1 race gewonnen op 164 races, je kan jezelf dan ook de vraag stellen of dat niet eerder toeval was dan een pracht prestatie. En als het een prachtprestatie was, waarom kon hij het dan maar één keer.
Het fantastische jaar 2005 waar jij het over hebt had iedereen anders het over de "moving chicane, Jarno Trulli", blijkbaar hebben zij dan een ander seizoen gezien?
Dan kan je al even goed beweren dat Button geen goed rijder is. Weet je, iedereen die bij een topteam rijdt is een goed coureur, die gaan hun geld er anders niet aan verkwisten hoor!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.