Maakte Ferrari Schumacher of andersom en wat betekend dat voor de toekomst?

Gestart door Chef, 11 januari 2007 - 21:57:08

« vorige - volgende »

meatball

Citaat van: Schumi till infinity op 02 maart 2007 - 17:49:57
Citaat van: meatball op 01 maart 2007 - 20:27:40
ik denk dat ferrari stilaan achteruit zal gaan zonder shumi
Dat ziet er inderdad naar uit ja, want ze presteerden alles behalve deftig in Bahrein en hebben constant problemen ::)
Geloof je dat nu zelf?!?
Jaa :'(
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

KVDracer

Citaat van: meatball op 18 juni 2007 - 20:10:27
Citaat van: Schumi till infinity op 02 maart 2007 - 17:49:57
Citaat van: meatball op 01 maart 2007 - 20:27:40
ik denk dat ferrari stilaan achteruit zal gaan zonder shumi
Dat ziet er inderdad naar uit ja, want ze presteerden alles behalve deftig in Bahrein en hebben constant problemen ::)
Geloof je dat nu zelf?!?
Jaa :'(

Ik denk inderdaad ook dat ze een leidende hand nodig hebben bij Ferrari. Schumacher als testrijder, het zou wel weer beter komen. Want Raikkonen zegt wel dat hij Schumachers advies niet nodig heeft, maar moest ik Raikkonen zijn, zou ik hier toch eens sterk over twijfelen.

McChouffe

Citaat van: KVDracer op 18 juni 2007 - 20:16:39
Citaat van: meatball op 18 juni 2007 - 20:10:27
Citaat van: Schumi till infinity op 02 maart 2007 - 17:49:57
Citaat van: meatball op 01 maart 2007 - 20:27:40
ik denk dat ferrari stilaan achteruit zal gaan zonder shumi
Dat ziet er inderdad naar uit ja, want ze presteerden alles behalve deftig in Bahrein en hebben constant problemen ::)
Geloof je dat nu zelf?!?
Jaa :'(

Ik denk inderdaad ook dat ze een leidende hand nodig hebben bij Ferrari. Schumacher als testrijder, het zou wel weer beter komen. Want Raikkonen zegt wel dat hij Schumachers advies niet nodig heeft, maar moest ik Raikkonen zijn, zou ik hier toch eens sterk over twijfelen.

Er was ooit gezegd dat ze voor Raikkonen een tank moesten bouwen. Awel, het is gelukt aan de snelheid te zien  ;)

Die begrezing op 19000 toeren heeft McLaren trouwens geen windeieren gelegd.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ferrari 2010

Citaat van: McChouffe op 18 juni 2007 - 20:42:20
Citaat van: KVDracer op 18 juni 2007 - 20:16:39
Citaat van: meatball op 18 juni 2007 - 20:10:27
Citaat van: Schumi till infinity op 02 maart 2007 - 17:49:57
Citaat van: meatball op 01 maart 2007 - 20:27:40
ik denk dat ferrari stilaan achteruit zal gaan zonder shumi
Dat ziet er inderdad naar uit ja, want ze presteerden alles behalve deftig in Bahrein en hebben constant problemen ::)
Geloof je dat nu zelf?!?
Jaa :'(

Ik denk inderdaad ook dat ze een leidende hand nodig hebben bij Ferrari. Schumacher als testrijder, het zou wel weer beter komen. Want Raikkonen zegt wel dat hij Schumachers advies niet nodig heeft, maar moest ik Raikkonen zijn, zou ik hier toch eens sterk over twijfelen.

Er was ooit gezegd dat ze voor Raikkonen een tank moesten bouwen. Awel, het is gelukt aan de snelheid te zien  ;)

Die begrezing op 19000 toeren heeft McLaren trouwens geen windeieren gelegd.
Héhé :)

Raïkkönen moet gewoonweg beter gaan samenwerken met het team. Geef hem een goede wagen en hij zal winnen, maar hij zal de wagen nauwelijks verbeteren. Als je ziet hoelang de Mac-boys blijven nakaarten, en dat vergelijkt met Massa en dan vooral Kimi, dan begrijp je dat de ingenieurs er bij Ferrari momenteel nagenoeg alleen voorstaan. Ferrari zou Kimi moeten verplichten samen te werken, maar blijkbaar laten ze hem nog begaan.
Ik zou bijna durven zeggen dat Kimi in huis halen zelfmoord plegen is :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Citaat van: Schumi till infinity op 18 juni 2007 - 21:18:01
Citaat van: McChouffe op 18 juni 2007 - 20:42:20
Citaat van: KVDracer op 18 juni 2007 - 20:16:39
Citaat van: meatball op 18 juni 2007 - 20:10:27
Citaat van: Schumi till infinity op 02 maart 2007 - 17:49:57
Citaat van: meatball op 01 maart 2007 - 20:27:40
ik denk dat ferrari stilaan achteruit zal gaan zonder shumi
Dat ziet er inderdad naar uit ja, want ze presteerden alles behalve deftig in Bahrein en hebben constant problemen ::)
Geloof je dat nu zelf?!?
Jaa :'(

Ik denk inderdaad ook dat ze een leidende hand nodig hebben bij Ferrari. Schumacher als testrijder, het zou wel weer beter komen. Want Raikkonen zegt wel dat hij Schumachers advies niet nodig heeft, maar moest ik Raikkonen zijn, zou ik hier toch eens sterk over twijfelen.

Er was ooit gezegd dat ze voor Raikkonen een tank moesten bouwen. Awel, het is gelukt aan de snelheid te zien  ;)

Die begrezing op 19000 toeren heeft McLaren trouwens geen windeieren gelegd.
Héhé :)

Raïkkönen moet gewoonweg beter gaan samenwerken met het team. Geef hem een goede wagen en hij zal winnen, maar hij zal de wagen nauwelijks verbeteren. Als je ziet hoelang de Mac-boys blijven nakaarten, en dat vergelijkt met Massa en dan vooral Kimi, dan begrijp je dat de ingenieurs er bij Ferrari momenteel nagenoeg alleen voorstaan. Ferrari zou Kimi moeten verplichten samen te werken, maar blijkbaar laten ze hem nog begaan.
Ik zou bijna durven zeggen dat Kimi in huis halen zelfmoord plegen is :-\
Hoe lang blijven de McLaren piloten dan na de sessies bij hun team? En Massa? En Kimi?

scho0634

Uuuhh, ja. Dat hoor ik ook vaak, en ik geloof het best. Maar hoe kunnen we dat eigenlijk staven?

McChouffe

Citaat van: FerrariMan op 18 juni 2007 - 22:47:45
Hoe lang blijven de McLaren piloten dan na de sessies bij hun team? En Massa? En Kimi?

Volgens RTBF: Lang. Minder lang. Niet lang.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.


Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 19 juni 2007 - 19:54:04
Is RTBF een Belgische zender?
Ja, meerbepaald de Waalse algemene omroep. Zoiets als de VRT in vlaanderen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

Citaat van: Schumi till infinity op 19 juni 2007 - 19:57:13
Citaat van: 0634 op 19 juni 2007 - 19:54:04
Is RTBF een Belgische zender?
Ja, meerbepaald de Waalse algemene omroep. Zoiets als de VRT in vlaanderen.

Ook niet oninteressant om te vertellen is dat men bij de RTBF commentatoren heeft die veel weten over F1, terwijl we bij de VRT al blij mogen zijn als ze Ferrari's kunnen onderscheiden van McLarens.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

McChouffe


His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

FerrariMan

Citaat van: McChouffe op 19 juni 2007 - 18:50:28
Citaat van: FerrariMan op 18 juni 2007 - 22:47:45
Hoe lang blijven de McLaren piloten dan na de sessies bij hun team? En Massa? En Kimi?

Volgens RTBF: Lang. Minder lang. Niet lang.
Volgens de RTBF zou Massa ook samen met het team eten terwijl Kimi dit niet zou doen, en nog van die 'team'-dingen. Ik vraag me vaak af wat er nu van waar is. Ook volgens hun was MS tijdens één van zijn aanwezigheden langer in de garages te bespeuren dan Kimi in de avond.  :)

Toch denk ik dat we daar nog lang niet het fijne van weten.


bogief1

A new chapter will begin soon: Bruno Senna

scho0634

Van dit soort dingen geloof ik helemaal niks. Zeker niet halverwege het seizoen. Wat is er dan voor Schumi nog te winnen?