Maakte Ferrari Schumacher of andersom en wat betekend dat voor de toekomst?

Gestart door Chef, 11 januari 2007 - 21:57:08

« vorige - volgende »

meatball

Citaat van: 0634 op 20 april 2008 - 11:10:28
Citaat van: meatball op 20 april 2008 - 10:11:12
Deze hele discussie bewijst alleen maar dat je er als suporter van een rijder of team altijd in functie daarvan naar de regels kijkt.
Ik was en ben nog altijd hevige Schumacher fan,vanaf zijn eerste race tot de laatste
En ik vond dat hij veel is tegengewerkt in al die jaren,de constante wisseling van het puntensysteem,de kwalificatie's,een totaal onverdiende zwarte vlag voor een grapje dat iedereen in die periode wel eens uithaalde en puntenverlies voor een belagelijke plank onder de wagen die na de race iets te veel was afgesleten ,tewijl iedereen kon zien waar en hoe dat gebeurd was.
Dus je ziet maar,het is gewoon aan welke kant je staat,die beslist of je een regel goed of slecht vindt.
Jij overdrijft ook nogal. Het punten systeem is welgeteld één keer aangepast en had geen effect op Schumacher. De regels voor de plank waren vooraf duidelijk. Net als het inhalen tijden de warmup lap en daarna het negeren van de straf. Dan krijg je zwart, ja. Allemaal dingen die vantevoren bepaald waren dus ik zie het probleem niet. De vreemde wisselingen in kwalificatie zie ik ook niet als benadeling voor Schumacher.

Als me echt MS had willen benadelen had hij nooit de titel mogen pakken in 94, en had hij een echte straf, en geen nutteloze, gehad voor het ongeluk in Jerez 97.

Schumacher werd inderdaad nimmer met opzet bevoordeeld, maar ook nimmer achtergesteld. Al dit soort insinuaties zijn op veel meer rijders van toepassing. Je kan alles uitleggen als bevoordeling van de één dan wel de ander.
Jij bevestigd net mijn punt,het is gewoon aan welke kant je staat,bij mij was alles wat niet in Schumachers voordeel was hem tegenwerken.
Een hevige suporter bekijkt dat niet vanop een afstand
Ik beweer nergens dat het echt zo was ,ik zei,ik vond dat......
Nu ik de f1 neutraler volg vind ik al die zogezegde tegenwerken van die of die,totaal onbelangrijk.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat


Folkert

Citaat van: meatball op 20 april 2008 - 19:19:54
Citaat van: 0634 op 20 april 2008 - 11:10:28
Citaat van: meatball op 20 april 2008 - 10:11:12
Deze hele discussie bewijst alleen maar dat je er als suporter van een rijder of team altijd in functie daarvan naar de regels kijkt.
Ik was en ben nog altijd hevige Schumacher fan,vanaf zijn eerste race tot de laatste
En ik vond dat hij veel is tegengewerkt in al die jaren,de constante wisseling van het puntensysteem,de kwalificatie's,een totaal onverdiende zwarte vlag voor een grapje dat iedereen in die periode wel eens uithaalde en puntenverlies voor een belagelijke plank onder de wagen die na de race iets te veel was afgesleten ,tewijl iedereen kon zien waar en hoe dat gebeurd was.
Dus je ziet maar,het is gewoon aan welke kant je staat,die beslist of je een regel goed of slecht vindt.
Jij overdrijft ook nogal. Het punten systeem is welgeteld één keer aangepast en had geen effect op Schumacher. De regels voor de plank waren vooraf duidelijk. Net als het inhalen tijden de warmup lap en daarna het negeren van de straf. Dan krijg je zwart, ja. Allemaal dingen die vantevoren bepaald waren dus ik zie het probleem niet. De vreemde wisselingen in kwalificatie zie ik ook niet als benadeling voor Schumacher.

Als me echt MS had willen benadelen had hij nooit de titel mogen pakken in 94, en had hij een echte straf, en geen nutteloze, gehad voor het ongeluk in Jerez 97.

Schumacher werd inderdaad nimmer met opzet bevoordeeld, maar ook nimmer achtergesteld. Al dit soort insinuaties zijn op veel meer rijders van toepassing. Je kan alles uitleggen als bevoordeling van de één dan wel de ander.
Jij bevestigd net mijn punt,het is gewoon aan welke kant je staat,bij mij was alles wat niet in Schumachers voordeel was hem tegenwerken.
Een hevige suporter bekijkt dat niet vanop een afstand
Ik beweer nergens dat het echt zo was ,ik zei,ik vond dat......
Nu ik de f1 neutraler volg vind ik al die zogezegde tegenwerken van die of die,totaal onbelangrijk.
Denk dat ook een hevig suporter op een afstand moet kijken. Ok, eerste reactis daar gelaten, maar toch het is onmogelijk dat zelfs bij de FIA er geen persoonlijke Favorieten zijn en dat er soms een beslissing word genomen die in het voordeel gaat tenopzichte van de ander. En het is ook niet zo dat jaren lang er is besloten 1 team te helpen, maar dat er in de loop der jaren gewoon beslissingen zijn genoemn die erg twijfelachtig zijn geweest. En dan niet alleen tenvoordele van Ferrari.
Trotse vader van Rosalie(L)

Jasper

Citaat van: Ferrari 2008 op 20 april 2008 - 16:51:44
De straf van Alonso is betwistbaar, maar zoals ik al zei, dat zijn de plaatselijke personen die daar over beslissen als ik me niet vergis en doorgaans wijst men die niet echt terecht. De massadempers (zonder hoofdletter en in één woord bij mijn weten, tenzij ze iets met felipe te maken zouden hebben :)), wagens worden doorgaans bij mijn weten niet door de FIA tot in het uiterste puntje nagekeken op de regels. iedereen mag weten wat erin zit enzo maar daar stopt het, alweer beslissingen plaatselijke instanties als ik me niet vergis voor elke GP of de wagen legaal is, en pas wanneer er iemand twijfelt en dat laat blijken, wordt het echt tot op de grond uitgespit... Het was gewooneg een kwestie van tijd vooraleer de massadempers verboden zouden worden...

Amai, gij kunt uzelf goed in bochten wringen en met een bij elkaar geraapt verhaal afkomen dat eigenlijk op niks slaat. Het is hier geen examen godsdienst dat je moet invullen hé. :)

Ferrari 2010

Citaat van: Burorri op 20 april 2008 - 17:24:33
Citaat van: Ferrari 2008 op 20 april 2008 - 16:51:44
De straf van Alonso is betwistbaar, maar zoals ik al zei, dat zijn de plaatselijke personen die daar over beslissen als ik me niet vergis en doorgaans wijst men die niet echt terecht. De massadempers (zonder hoofdletter en in één woord bij mijn weten, tenzij ze iets met felipe te maken zouden hebben :)), wagens worden doorgaans bij mijn weten niet door de FIA tot in het uiterste puntje nagekeken op de regels. iedereen mag weten wat erin zit enzo maar daar stopt het, alweer beslissingen plaatselijke instanties als ik me niet vergis voor elke GP of de wagen legaal is, en pas wanneer er iemand twijfelt en dat laat blijken, wordt het echt tot op de grond uitgespit... Het was gewooneg een kwestie van tijd vooraleer de massadempers verboden zouden worden...
En daar ga je de fout in. De FIA is ten allertijde instaat elke beslissing van de wedstrijdcommisarrisen te corrigeren. Dit om incidenten als Monza te moeten voorkomen, waar de Race commissarisen voor grootste gedeelte (ferrari)Italianen zijn.(ik zet Ferrari tussen haakjes omdat Italianen trosts zijn en liefst willen dat zij winnen.) En je hebt gelijk in de meeste gevallen wijs je ze niet terecht, maar in uitzonderlijke gevallen wel.
over de spelling van de massadempers heb je helemaalg elijk :P.
Ik ga nergens in de fout, want wat jij als fout aanhaalt beweer ik niet ;)

Citaat van: Jasper op 20 april 2008 - 19:38:29
Amai, gij kunt uzelf goed in bochten wringen en met een bij elkaar geraapt verhaal afkomen dat eigenlijk op niks slaat. Het is hier geen examen godsdienst dat je moet invullen hé. :)
Hahaha, misschien iets te veel examens godsdienst gehad :) Volgens mij slaagt mijn verhaal wel degelijk ergens op, namelijk: als je wil kan je overal iets achter zoeken én viinden.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 20 april 2008 - 20:41:38
Citaat van: Burorri op 20 april 2008 - 17:24:33
Citaat van: Ferrari 2008 op 20 april 2008 - 16:51:44
De straf van Alonso is betwistbaar, maar zoals ik al zei, dat zijn de plaatselijke personen die daar over beslissen als ik me niet vergis en doorgaans wijst men die niet echt terecht. De massadempers (zonder hoofdletter en in één woord bij mijn weten, tenzij ze iets met felipe te maken zouden hebben :)), wagens worden doorgaans bij mijn weten niet door de FIA tot in het uiterste puntje nagekeken op de regels. iedereen mag weten wat erin zit enzo maar daar stopt het, alweer beslissingen plaatselijke instanties als ik me niet vergis voor elke GP of de wagen legaal is, en pas wanneer er iemand twijfelt en dat laat blijken, wordt het echt tot op de grond uitgespit... Het was gewooneg een kwestie van tijd vooraleer de massadempers verboden zouden worden...
En daar ga je de fout in. De FIA is ten allertijde instaat elke beslissing van de wedstrijdcommisarrisen te corrigeren. Dit om incidenten als Monza te moeten voorkomen, waar de Race commissarisen voor grootste gedeelte (ferrari)Italianen zijn.(ik zet Ferrari tussen haakjes omdat Italianen trosts zijn en liefst willen dat zij winnen.) En je hebt gelijk in de meeste gevallen wijs je ze niet terecht, maar in uitzonderlijke gevallen wel.
over de spelling van de massadempers heb je helemaalg elijk :P.
Ok, laat ik het dan zo zeggen: Daar vergis je je dus wel in :P
De FIA moet hun juist wel terechtstellen als zij een fout maken :P
Ik ga nergens in de fout, want wat jij als fout aanhaalt beweer ik niet ;)

Citaat van: Jasper op 20 april 2008 - 19:38:29
Amai, gij kunt uzelf goed in bochten wringen en met een bij elkaar geraapt verhaal afkomen dat eigenlijk op niks slaat. Het is hier geen examen godsdienst dat je moet invullen hé. :)
Hahaha, misschien iets te veel examens godsdienst gehad :) Volgens mij slaagt mijn verhaal wel degelijk ergens op, namelijk: als je wil kan je overal iets achter zoeken én viinden.
Trotse vader van Rosalie(L)

Jasper

Citaat van: Ferrari 2008 op 20 april 2008 - 20:41:38
Citaat van: Jasper op 20 april 2008 - 19:38:29
Amai, gij kunt uzelf goed in bochten wringen en met een bij elkaar geraapt verhaal afkomen dat eigenlijk op niks slaat. Het is hier geen examen godsdienst dat je moet invullen hé. :)
Hahaha, misschien iets te veel examens godsdienst gehad :) Volgens mij slaagt mijn verhaal wel degelijk ergens op, namelijk: als je wil kan je overal iets achter zoeken én viinden.

En weer een bocht erbij. Daarover heb je niets gezegd in de post die ik citeerde.]