Wie wint, wie verliest?

Gestart door Tim C, 02 januari 2007 - 19:50:38

« vorige - volgende »

Tim C

Wie zien jullie als de grootste favorieten voor 2007 en wie zal er terugvallen?

Ik denk dat McLaren wel eens voor een verrassing kan zorgen en als Ferrari z'n zaakjes voor het eerst in drie jaar tijdens de winter goed geregeld heeft vallen ze natuurlijk ook niet uit te sluiten.

Ik zie Renault, lees Giancarlo Fisichella,  niet (meer) in staat om de prestaties van vorig seizoen te evenaren. Wie weet zorgt Heikki daar nog wel voor de verrassing. Wie er traditioneel bij de floppers thuishoort is Toyota, wanneer gaan ze daar eindelijk eens presteren?

scho0634

Tja Tim, dit keer ben ik het eigenlijk met je eens. Al weet ik niet of McLaren gaat verrassen. Misschien 1 of 2 keer winst, maar dat is niet echt een verrassing. Kimi en Massa zullen aan elkaar gewaagd zijn in een competatieve Ferrari.

Renault blijft een topauto maar dit keer zonder topcoureur. Zal zeker zijn beide titels gaan verliezen. Misschien een incidenteel succesje.

De traditionele flopper Toyota verwacht ik weer als flop, zo ook Red Bull. Honda en zeker BMW zullen het beter doen.

Al met al verwacht ik toch wel een leuk en open seizoen, waarin het moeilijk voorspellen is. Van mij mag het beginnen!!

supersteven

Ferrari gaat er staan, Mclaren ook.
Williams zal terugkomen, maar slechter dan vorig jaar kan haast niet
Flop van het seizoen wordt Renault.
let the sunshine shine in your heart

McChouffe

Renault wordt de verrassing van het jaar. Iedereen denkt dat ze gaan terugvallen, maar ik verwacht dat ze kunnen strijden voor het WK.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

bogief1

Kdenk dat renault nog zal profiteren van de voorbije 2 jaren. Als kampioen zullen ze ni mee doen, maar wel voor de 3e of 2e plaats.
Fisi zie ik totaal afgekraakt worden dit jaar. Honda en Rebull worden volgens mij de verassing en Mclaren beleeft een heropstanding en vecht om de titel met Ferrari.
Toyota... ja wat kan je nog zeggen na al die jaren  :-\.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Doefie

Het is niet gezegd dat Toyota het slecht gaat doen dit seizoen. Men verwachtte dit jaar véél te veel, vooral na 2005. En omdat ze zo dom waren om Gascoygne aan de jant te schuiven in het begin hebben ze veel mislopen, geloof ik. We zullen zien.

The Iceman

Denk dat Toyota eerst zijn twee rijders op 'pensioen' moet sturen. Ralf heeft het alleen aan zijn achternaam te danken dat hij in F1 zit, vult riant zijn zakken en bakt er na zijn Indy crash destijds niets meer van.  Trulli is de kopie van Fisichella en is ook niet het grote talent. Zolang Toyota geen toprijder van het kaliber Raïkkönen, Alonso kan aantrekken, zal het nog een hele tijd duren vooraleer er overwinningen geboekt worden. Ze hadden destijds Mika Salo en Ryan Briscoe moeten houden als coureur en testrijder en met Gascoigne een beetje meer geduld moeten hebben.
Hoeveel rijders zijn bij Toyota de revue al niet gepasseerd ???? Salo, McNish, Panis, Da Matta, Zonta, Briscoe, ....
Het zal de Japanse mentaliteit zijn zeker ! 

Ferrari 2010

Citaat van: Snekuem op 03 januari 2007 - 19:57:58
Denk dat Toyota eerst zijn twee rijders op 'pensioen' moet sturen. Ralf heeft het alleen aan zijn achternaam te danken dat hij in F1 zit, vult riant zijn zakken en bakt er na zijn Indy crash destijds niets meer van.  Trulli is de kopie van Fisichella en is ook niet het grote talent. Zolang Toyota geen toprijder van het kaliber Raïkkönen, Alonso kan aantrekken, zal het nog een hele tijd duren vooraleer er overwinningen geboekt worden. Ze hadden destijds Mika Salo en Ryan Briscoe moeten houden als coureur en testrijder en met Gascoigne een beetje meer geduld moeten hebben.
Hoeveel rijders zijn bij Toyota de revue al niet gepasseerd ???? Salo, McNish, Panis, Da Matta, Zonta, Briscoe, ....
Het zal de Japanse mentaliteit zijn zeker ! 
Er zijn daar zeker al veel rijders gepasseerd. En niet alleen rijders, zij ontslaan personeel aan de lopende band. Dat is gewoon niet goed om een team op te bouwen als er constant nieuwe mensen worden aangworven.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefke

stel je voor: massa en kimi in gevecht zoals Alain en Ayrton.... I am just dreaming.
FERRARI RULES

davevreugde3b@hotmail.com

scho0634

Citaat van: Doefke op 04 januari 2007 - 18:59:38
stel je voor: massa en kimi in gevecht zoals Alain en Ayrton.... I am just dreaming.

Helaas kunnen we dit keer geen spectaculaire WK-beslissing krijgen op Suzuka....:'(

Kirabi

Het gevecht gaat tussen, Kimi en Alonso....


FerrariMan

Het gevecht gaat tussen Massa, Kimi en Alonso. Massa loopt met de hoofdprijs weg.

scho0634

Citaat van: FerrariMan op 05 januari 2007 - 10:30:35
Het gevecht gaat tussen Massa, Kimi en Alonso. Massa loopt met de hoofdprijs weg.

Ik ga dan toch voor Kimi. Maar ik durf er geen geld op te zetten ;).

KVDracer

In het begin van het seizoen zullen BMW en Honda meedingen voor de hoofdrpijs, maar meer naar het einde van het seizoen gaan we een gevecht zien tussen Renault, Ferrari en McLaren en zal Kimi met de hoofdprijs weglopen. Ik heb ook nog mijn twijfels of McLaren echt hun wederopstanding zullen beleven. Maar een grote flop zal denk ik terug Toyota worden.

Slimaneke

Hallo!

Flop van het jaar: Giancarlo Fisichella
Flop team van het jaar: Toyota
Rookie van het jaar: Heikki Kovalainen (eigenlijk is die zo rookie niet in formule wagens en aangezien kubica vorig jaar al meereed ga ik voor Lewis Hamilton)
Team van het jaar: :-* Ferrari :-*
Wederopstanding van het jaar: Mclaren (mercedes niet meegerekend dan)
Gevecht WK tussen: Massa, Raikkonen, Alonso(mercedes niet meegerekend dan), Kovalainen
Winnaar van de interne team duels: Robert Kubica

Greetz