voorstelling renault in nederland

Gestart door bmwracing, 02 januari 2007 - 19:37:28

« vorige - volgende »

bmwracing

weet er iemand of de voorstelling van ing-renault ook voor het publiek is?heb al naar  the factory gemaild maar die geven geen antwoord.zou anders wel eens willen gaan....

Ferrari 2010

#1
Haha, vergeet dat maar hoor. Heb nog nooit gehoord van een publieke launch ;D ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Launch is enkel op uitnodiging, of als je bij een krant / televisie werkt.

dj Peter

Medewerkers (lees: hoger kader) van ING Bank hebben misschien kans op een uitnodiging ?

Michel

Voor een groot deel van de pers heeft Renault dit jaar geen plaats. Ze geven de voorkeur aan VIP's en een select groepje journalisten. Vergeet het dus maar dat jij daar überhaupt binnen kan geraken. Een even naar Renault mailen zal daaraan niets veranderen. Ze klasseren die mail verticaal... Die vind ik wel goed... "Ik wil ff naar zo'n PERSvoorstelling, dus mail ik maar even"  ;D

bmwracing

onder tussen kunnen we wel al naar de launch van toyota zien live dankzij f1pits onze favoriete site :).
is niet zo ver he om te rijden  :D

Tim C

euh? Je moet wel naar de site van Toyota gaan hoor ;)

bmwracing

Citaat van: Tim C op 09 januari 2007 - 16:46:19
euh? Je moet wel naar de site van Toyota gaan hoor ;)
ja dat weet ik ook wel maar tis de enige site dat er over schrijft :)

Martin

Het staat wel op meer sites vermeld. :)

Martin

Saaie presentatie, wat een gelul eromheen en dan drie minuten de, mooie, wagen in beeld.

Michel

Citaat van: Martin op 12 januari 2007 - 13:41:02
Saaie presentatie, wat een gelul eromheen en dan drie minuten de, mooie, wagen in beeld.


Elke presentatie is zo hoor, Martin.

Martin

Dat dacht ik niet, ik heb ze ook wel gezien met een mooie show eromheen.
Die paar trommels gisteren stelde weinig voor.

Michel

De show is allerminst belangrijk op zo'n presentatie. Op elke presentatie vertellen ze hetzelfde en je wacht dan heel de tijd vol spanning op de voorstelling van de wagen. Of je nu bij Toyota, Renault, BMW of wat weet ik welk F1-team gaat. Altijd hetzelfde enkel de show errond is anders. Maar zo'n presentatie is dan ook vooral voor de pers en niet voor het plezier van Jan met de Pet.