KerstKwis

Gestart door Martin, 17 maart 2006 - 23:27:16

« vorige - volgende »

Martin

Geloof het of niet....
Ik heb eindelijk een bedrijf gevonden die mij kartonnen verzendkokers kan leveren.
En niet in een bulk van 72 of 144. Toch wel raar, op het postkantoor kan je dozen kopen om van alles en nog wat te versturen. Maar een poster versturen kunnen ze niet.
En weet je wat het gekke is, het bedrijf zit op 6 km. van mijn huis. Maar je moet het maar vinden.
Op de vraag of ik een faktuur wil ontvangen zei ik "nee, niet nodig", toen hoefde ik ook geen BTW te betalen. Volgende week vrijdag gaat alles op de post.
Het kost wel een paar centen, maar daarom staan de sponsoren onder mijn berichen.
Die betalen dat.
Als ik prijzen beloof krijg je ze ook. Deze keer met veel vertraging. :-[ :-[ :-[

Schumi nr1

Dat is uitstekend nieuws Martin, negeer mijn vraag in deze topic dan maar ;). http://www.f1pits.net/forum/index.php?topic=8171.75

Martin

De prijzen zijn afgelopen week verzonden. Hebben jullie ze ontvangen?

Schumi nr1

Citaat van: Martin op 01 april 2006 - 09:59:41
De prijzen zijn afgelopen week verzonden. Hebben jullie ze ontvangen?


Nog niets ontvangen, maar dat komt wel.

Schumi nr1

Citaat van: Schumi nr1 op 01 april 2006 - 15:06:17
Citaat van: Martin op 01 april 2006 - 09:59:41
De prijzen zijn afgelopen week verzonden. Hebben jullie ze ontvangen?


Nog niets ontvangen, maar dat komt wel.


De poster zat vandaag in de bus, bedankt!

Martin

#5
Het was pakketpost, ik weet niet of 1 1/2 week normaal is.
Ik hoop dat je de zeefdruk mooi vind, er zijn er niet zo veel van gedrukt.
Als je 'm inlijst niet op een plek in de volle zon hangen. Het gebruikte papier is aquarel papier van 225 gr/m2. Dat heeft de neiging te verkleuren in het volle zonlicht, en dat zou zonde zijn van zo'n mooi kunstwerk.



En zo zie je, wat ik beloof kom ik na. ;)

Schumi nr1

Citaat van: Martin op 05 april 2006 - 20:35:47
Het was pakketpost, ik weet niet of 1 1/2 week normaal is.
Ik hoop dat je de zeefdruk mooi vind, er zijn er niet zo veel van gedrukt.
Als je 'm inlijst niet op een plek in de volle zon hangen. Het gebruikte papier is aquarel papier van 225 gr/m2. Dat heeft de neiging te verkleuren in het volle zonlicht, en dat zou zonde zijn van zo'n mooi kunstwerk.



En zo zie je, wat ik beloof kom ik na. ;)


Het zal wel aan de Belgische post liggen, die is niet van de rapste. En 't is inderdaad met een mooi kunstwerkje, ik zal je tips niet in de wind slaan.

kenny

geen kerstkwis dit jaar??

Jasper

Vorig jaar was de KerstKwis een samenwerking tussen F1-geschiedenis.be en F1Pits. Dit jaar heeft F1-geschiedenis.be alleen het intiatief genomen. ;)

Michel

Misschien een goed idee om kenbaar te maken via F1Pits dat de kerstkwis enkel nog doorgaat bij F1geschiedenis. Ik dacht ook eerst dat de kerstkwis hier te vinden zou zijn, maar dat was dus niet zo...

Martin

Ach, je hebt nog drie weken.
En je kan het in mijn onderschrift lezen.


Michel

Uiteraard, maar niet iedereen komt op het forum om jouw onderschrift te lezen Martin  ;)

Martin

Zegt het voort, zegt het voort.