F1 2007

Gestart door Martin, 29 december 2006 - 17:03:30

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Die helm ziet er mooi uit, wel spijtig van het vele zwart, dat zal wel ff wennen worden. Is wel een mooie photoshop!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

Zeer interessant dat artikel over het trucje van Toro Rosso en Red Bull. Kan ik hieruit afleiden dat Red Bull Technologies onbeperkt met de door hun gebouwde chassis' testkilometers mogen rijden?

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ferrari 2010

Citaat van: McChouffe op 05 januari 2007 - 11:48:40
Zeer interessant dat artikel over het trucje van Toro Rosso en Red Bull. Kan ik hieruit afleiden dat Red Bull Technologies onbeperkt met de door hun gebouwde chassis' testkilometers mogen rijden?
Hmmm, dat is een goede vraag. Maar ik denk het niet. Dat zou hetzelfde zijn als dat ferrari een apart bedrijf opricht en dat ze dan zogezegd een nieuwe wagen van ferrari opkopen en dan onbeperkt kunnen testen. En als dat wel zo zou zijn dan denk ik dat de FIA dit niet lang zal dulden en het gat dichten. Ik betwijfel het ook of dit in 2008 nog mogelijk zal zijn ;) Het is wel zo dat ze indien ze identieke chassis' hebben, ze 60.000km kunnen testen met dat circuit, wat wel een groot voordeel oplevert.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

B00

RTL akkoord met Olav Mol en Allard Kalff
04 januari 2007

Olav Mol en Allard Kalff voorzien de Formule 1 de komende drie seizoenen van commentaar. Dit kan F1Racing.net onthullen.
Ad powered by www.webads.nl

In mei 2006 werd bekend dat RTL Nederland de uitzendrechten voor de Formule 1 had verkregen voor de seizoenen 2007, 2008 en 2009. Het was echter lange tijd onzeker of commentator Olav Mol mee zou verhuizen van SBS6 naar RTL 7. De overstap van Mol betekent een hereniging met zijn oude collega Allard Kalff.

Jaap Hofman, adjunct programmadirecteur televisie van RTL Nederland, liet weten: "Olav Mol beschikt over enorm veel autosportkennis. Hij is dé Formule 1-expert. Wij zijn daarom zeer blij dat hij weer bij ons aan boord is."

Bron f1racing.nl

Weet iemand of die KL*T*N reclamens terug komen tijdens een f1 race....
Wie gaat het programma precenteren?
En wat doen ze met Jack??
Michael the living legend

Olav18

Citaat van: B00 op 06 januari 2007 - 19:18:40
Weet iemand of die KL*T*N reclamens terug komen tijdens een f1 race....

Ja.

CitaatWie gaat het programma precenteren?

Dat is nog niet bekendgemaakt, misschien allard Kalff wel? Of die Maijer ofzo, die presenteerde eerder geloof ik ook RTL Autosport?

CitaatEn wat doen ze met Jack??

Tot dusver lijkt het erop niks icm Formule 1:

CitaatEindelijk is het bekend gemaakt. Ik was al eerder netjes op de hoogte gebracht door Jaap Hofman van RTL. "We gaan het oude duo herenigen". Jammer voor mij, goed voor mijn vriend Olav dat hij zijn ding kan blijven doen: Formule 1 = Olav Mol. Na 8 prachtige jaren is het voorbij, geen Formule 1 meer. "Elk nadeel heb zijn voordeel" dus ook voor mij. SBS heeft aangegeven dat ze me graag willen houden en dat er "diverse mogelijkheden" zijn. Van Autosport tot Red Bull Flugtag, van dammen tot de Strandrace.... Kansen genoeg dus! Ik houd jullie op de hoogte na de rally. Eerst gaan Allard, Olav en ik 3 weken de woestijn in. Waar zouden we het over hebben.....???????

http://www.insidef1.nl

F1REM: G3B (Ralph Lammertink)

B00

Reclame's  :-\ jammer dat rtl nu de rechten hebben gekocht. tijdens de voetbal minuten doen ze ook geen reclame, nu weer wel bij de f1 :S
Michael the living legend

McChouffe

Interessant dat Felipe Massa als eerste met de nieuwe mag rijden. Ik had verwacht dat die eer naar Kimi zou mogen gaan.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ferrari 2010

Wow, ik zie net dat ferrari volgende week al launcht!! Dat is vroeg, niet van ferrari's gewoontes. Meestal zijn er toch al een pak presentaties geweest maar nu zijn ze (bij de?) eerste! Leuk, maar ik ben eens benieuwd of er zware aanpassingen gebeurd zijn.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Naar traditie is Toyota eerst. ;)

Toyota - 12 januari
Ferrari - 14 januari
McLaren - 15 januari
BMW - 16 januari
Renault - 24 januari
Honda - 25 januari
Williams - 2 februari

De andere teams hebben nog niets bekendgemaakt. De Red-Bullteams zullen hun launch wel in melbourne doen.

McChouffe

Volgens Autosport.com (http://www.autosport.com/news/report.php/id/56154) is het mogelijk dat de nieuwe Ferrari er zondag niet bij zal zijn.
"We will have a preview for the media," the spokesman said. "But we don't know yet if the car will be ready."
Maandag, 15 januari, zou hij wel klaar moeten zijn.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ferrari 2010

Citaat van: McChouffe op 08 januari 2007 - 19:08:53
Volgens Autosport.com (http://www.autosport.com/news/report.php/id/56154) is het mogelijk dat de nieuwe Ferrari er zondag niet bij zal zijn.
"We will have a preview for the media," the spokesman said. "But we don't know yet if the car will be ready."
Maandag, 15 januari, zou hij wel klaar moeten zijn.
Hmm, zou een rare launch zijn, een launch zonder wagen :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

Citaat van: Schumi till infinity op 08 januari 2007 - 19:20:27
Citaat van: McChouffe op 08 januari 2007 - 19:08:53
Volgens Autosport.com (http://www.autosport.com/news/report.php/id/56154) is het mogelijk dat de nieuwe Ferrari er zondag niet bij zal zijn.
"We will have a preview for the media," the spokesman said. "But we don't know yet if the car will be ready."
Maandag, 15 januari, zou hij wel klaar moeten zijn.
Hmm, zou een rare launch zijn, een launch zonder wagen :-\

Idd, terwijl de wagen een dag later wel klaar zal zijn  :-\

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

dj Peter

Zou het zo'n revolutionaire auto zijn dat ze hem nog niet aan de concurrentie willen laten zien ?   ;)

Ferrari 2010

Citaat van: SaffierFM op 08 januari 2007 - 20:38:47
Zou het zo'n revolutionaire auto zijn dat ze hem nog niet aan de concurrentie willen laten zien ?   ;)
En de dag derop wel? Dat zou wel de topjoke zijn :P Of dat de wagen op 1 dag zo hard evolueert dat hij er de volgende dag alweer compleet anders uitziet ;D ;D ;D

Citaat van: McChouffe op 08 januari 2007 - 19:30:01
Citaat van: Schumi till infinity op 08 januari 2007 - 19:20:27
Citaat van: McChouffe op 08 januari 2007 - 19:08:53
Volgens Autosport.com (http://www.autosport.com/news/report.php/id/56154) is het mogelijk dat de nieuwe Ferrari er zondag niet bij zal zijn.
"We will have a preview for the media," the spokesman said. "But we don't know yet if the car will be ready."
Maandag, 15 januari, zou hij wel klaar moeten zijn.
Hmm, zou een rare launch zijn, een launch zonder wagen :-\

Idd, terwijl de wagen een dag later wel klaar zal zijn  :-\
Dat vind ik net zo vreemd, zouden ze dan met zo ene strakke planning zitten? :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

KVDracer

Mss dat ze de concurrentie wat zout in de ogen willen strooien. Maar het zou toch raar zijn moest er geen auto staan. Mss dat de plakkers er tegen dan nog niet ophangen  ;) Ben eens benieuwd naat een Ferrari zonder Vodaphone, toch ook weer enkele jaren geleden.