Hakkinen gaat donderdag McLaren testen

Gestart door bmwracing, 29 november 2006 - 14:02:26

« vorige - volgende »

bmwracing

Hakkinen gaat donderdag McLaren testen .
Toch nog iets goed om naar te kijken wat de 38 jarige Hakkinen gaat doen tegen over de andere Mclaren piloten nu donderdag met de test.en ja wat gaat hij voor het team betekenen .

Mikacouli

Ik ben blij dat ik uiteindelijk Mika live gezien heb. En hoe. Ik stond er naast vorige week in barcelona. Foto's volgen...

Doefie

Dacht al dat we u aan het missen begonnen waren ... iets in die zin toch ;D
En niet zeggen dat ge naar ginder gaat he :D

Mikacouli

Citaat van: Doefie op 06 december 2006 - 23:11:49
Dacht al dat we u aan het missen begonnen waren ... iets in die zin toch ;D
En niet zeggen dat ge naar ginder gaat he :D

Hmm, in het forum andere onderwerpen heb ik nogtans een oproep gedaan om mensen mee te krijgen. Het is uiteindelijk mijn broer en ik geworden. Jammer eig wa,t als ik moet kiezen tss een gp weekend of een F1 test dan kies ik duidelijk voor de test. Meer meer F1, en veel meer toegang tot alles.
In februari ga ik terug, dan doe ik wel opnieuw een oproep, hopelijk dan met wat meer respons. :P

Tim C

Hoeveel heb je nu eigenlijk opgedaan? Als ik dat vragen mag :P

Ondertussen staan de foto's online, wacht even tot de pagina geladen is om ze in volle glorie te zien:
http://www.f1pits.net/index.php/achtergrond/exclusieve_fotos_test_barcelona/

Mikacouli

goh, niet zo bijster veel. Rond de 250 eur houden is makkelijk. Maar houd er rekening mee, het duurt 4 dagen en je ziet echt veeeel meer F1 en op de beste plaatsen je kan denken.

Wat de foto's betreft. Er komen er nog veeeeel meer. Dit is nog maar een begin. Ik ben begonnen bij het begin, om ze allemaal beetje te bewerken enzo en op formaat te brengen. Vraagt een beetje tijd maar ze zullen geleidelijk aan te zien zijn.

daan


Ferrari 2010

#7
Schitterende foto's Mikacouli!! Ze zijn echt de mooite waard, mooi elke wagen in detail! Ik kan best geloven dat het de moeite waard is op zo'n testdag, je kan uiteindelijk overal komen, dus uiteraard ook op de beste plaatsjes. Heb weer een nieuwe bureaubladfoto, met die high resolution Ferrari ;) Mooi systeem om de foto's te bekijken trouwens Tim! :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

Hij is nog maar enkele bij Ferrari geweest en hij kan al lachen!!

Het doet hem duidelijk goed!!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Mikacouli

Voila, het eerste deel van de foto's staat online. Er komen er ook nog bij op deze site. :)
http://www.mijnalbum.nl/Album=RKJNLV43
Als er commentaren zijn, laat maar horen.  ;)

daan

Super, vooral die paar met die zonsondergang. Die zijn echt heel mooi !

Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Het zijn prachtige foto's, keep up the good work!  :)

janke

Some things are too important to be left in the past.