Tijdloze Top 3

Gestart door Supermariobros, 20 december 2006 - 19:15:25

« vorige - volgende »

Martin

Laat je verrassen, ik ben het met Tim eens. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
.....die verdome Rhapsody van Queen. Zeven minuten gezwellig kotsen...
Niet dat ik op Mia van Gorki zit te wachten maar alles beter dan die Rhapsody.
Dat lied komt echt m'n strot uit. En, echt waar, ik zet de radio of TV uit als ik het hoor of zie.




dj Peter

Over smaken vakt niet te twisten, maar als je het dan toch over meesterwerken hebt:

     8)    8)



Martin

Laat maar, ook niet mijn cup of tea.
Ik ga 27 maart naar Bryan Ferry in de HMH en 27 mei naar OMD, Vredenburg.
Daar hou ik dan weer van. Maar zoals je zegt, ieder zijn eigen smaak.

Ferrari 2010

Citaat van: SaffierFM op 26 december 2006 - 11:15:04
Over smaken vakt niet te twisten, maar als je het dan toch over meesterwerken hebt:

     8)    8)



Staat ook in mijn absolute top 5! Net zoals Bohemian dingskes. Ok, het is een vreemd lied, maar dat is meer dan muziek, dat is een meesterwerk.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Muziek is subjectief jongens, vergeet dat vooral niet.

Eric

ik zal ook mijn steentje bijdragen:

1/ Iron Maiden - the number of the beast  8)
2/ U2 - Where the streets have no name
3/ metallica - one

Jasper

Citaat van: FerrariMan op 26 december 2006 - 22:08:38
Muziek is subjectief jongens, vergeet dat vooral niet.

Dat is zeker. Maar waar het bij mij wringt i.v.m. Mia is dat het gewoon op 1 staat omdat het Vlaams is. Dat heeft niets met muziek te maken en verpest de geloofwaardigheid van zo'n top-100 voor mij.

Tim C

Soms nemen mensen sommige dingen iets te serieus. Geloofwaardigheid?  ;)

Jasper

Mia staat niet meer op 1 en ik hoef jullie niet meer te vertellen dat ik daar best blij mee ben. :)

Smells Like Teen Spirit is ook niet echt mijn ding, maar beter dan Mia. :)

McChouffe

Citaat van: Jasper op 29 december 2006 - 23:10:42Smells Like Teen Spirit is ook niet echt mijn ding, maar beter dan Mia. :)

Smells Like ... is in mijn ogen dan weer een vreselijk nummer.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Doefie

Nirvana hoort niet op nummer 1 vind ik. Top 5 wel, maar niet de eerste.

Supermariobros

Van mij had Led Zeppelin op 1 mogen staan, plaats 7 vind ik persoonlijk wat laag voor zo'n goed nummer.

dj Peter

Ik hoorde het een uurtje geleden in Donna's Top 2006 op nummer 406 (!!)  Een nummer dat eigenlijk in de top 10 zou moeten staan vind ik:





Jasper

Iets dat ik vorige nacht rond halfdrie hoorde in de top 2006 (rond de 550ste plaats) en ook wel in mijn persoonlijke top-10 of toch zeker top-20 mag: Alegria van Cirque du Soleil. Zo'n liedje dat je niet luid genoeg kan spelen. :)

Ferrari 2010

Hoh, hoeveel nummers ik de afgelope week al wel niet gehoord heb waarvan ik vind dat ze een top 10 plaats verdienen. In mijn top 10 zoun plaats moeten zijn  voor 100 liedjes :P Een absolute top kan ik gewoon niet geven.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.