Op zoek naar de nieuwe Schumi

Gestart door bmwracing, 05 december 2006 - 12:20:45

« vorige - volgende »

bmwracing

Wili Weber is opzoek naar een vervanger voor Michael Schumacher.
Hij mag doen wat hij wil maar Schumacher doen vergeten met zijn nieuwe pupil Nico Hulkenberg dat gaat moeilijk gaan want Schumi blijft de allerbeste.Ik hoop wel dat er eens een goede duitser op de f1 omlopen komt dat het enigzins Schumi's resultaten kan verder zetten :)

Schumi nr1

Ik ben benieuwd, het klinkt alvast veel belovend. Een tweede Schumi moet nog steeds ten tonele komen is wel mijn mening.

McChouffe

... net zoals men nog altijd op zoek is naar de nieuwe Senna.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

FerrariMan

Na twaalf jaar hebben we ook nog altijd geen nieuwe Senna gezien. Wie durft er dan nog denken van een nieuwe Schumi?

Edit: McChouffe was me voor, nipt!

scho0634

Hoezo willen we een nieuwe Schumi of een nieuwe Senna, dan?

Een absolute topper dient zich vanzelf wel weer aan als de tijd rijp is. Sommigen zijn al goed op weg . Maar het tijdperk Schumi en het tijdperk Senna is voorbij. Formule 1 blijft ook zonder hen sport numero uno.

McChouffe

Citaat van: FerrariMan op 05 december 2006 - 18:49:11
Na twaalf jaar hebben we ook nog altijd geen nieuwe Senna gezien. Wie durft er dan nog denken van een nieuwe Schumi?

Edit: McChouffe was me voor, nipt!

Great minds think alike  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Doefie

Inderdaad, een "nieuwe" zal ook nooit komen.