Tickets Spa 2007

Gestart door Doefke, 25 oktober 2006 - 19:28:28

« vorige - volgende »

shadowb

Ga donderdag voor de gp naar Spa (kost maar 15€) je kan ze niet zijn rijden maar je kan wel de pits in wandelen en de mecaniekers en sommige piloten zien

Manuel

Als de prijs drastisch daalt dan ga ik ook.

marc189

Ik ga zeker naar de grand prix kijken . Maar wel gratis omdat ik en ticket betaald heb voor 2006 en die gp igeanuleerd. De omheining is zo lek als een zeef ,dus zal ik volgend jaar zeker onder of over of door de omheining kruipen. Mijn geld krijg ik toch niet terug en nogeens betalen vergeet het maar.

marc189

Citaat van: bmwracing op 14 november 2006 - 09:20:42
verleden jaar heb ik 308 euro betaald natuurlijk zie ik daar niks meer van terug wegens falling nu is de prijs 425 euro voor de pits dus wel ligd gestegen maar dat laat me er niet toe om weer de mooie pits te zien gans het weekend
Denk je dat je u geld voor de tickets  van 2006 niet kunt recuperen.?

bmwracing

Citaat van: FerrariMan op 26 oktober 2006 - 09:54:52
Naar Spa ga ik waarschijnlijk ook nooit meer, zeker niet betalend.

Vergeleken met andere circuits is de organisatie een ramp en zie je de wagens té weinig. En inderdaad, de ererond afnemen is een dik minpunt want het is het moment als fan om de piloten heel langzaam en dichtbij te zien met enige beweging in de cockpit.
ja ik zou zeggen neem een weekend ticket en ga op donderdag naar de pits zie je de auto's naast u bollen op 20 cm afstand en zie je de coureurs voor u en naast u.

bmwracing

Citaat van: marc189 op 20 november 2006 - 20:35:11
Citaat van: bmwracing op 14 november 2006 - 09:20:42
verleden jaar heb ik 308 euro betaald natuurlijk zie ik daar niks meer van terug wegens falling nu is de prijs 425 euro voor de pits dus wel ligd gestegen maar dat laat me er niet toe om weer de mooie pits te zien gans het weekend
Denk je dat je u geld voor de tickets  van 2006 niet kunt recuperen.?
ik denk van niet althans heb er niks over gelezen...wie weet er een goed antwoord op?

Tim C

Citaat van: bmwracing op 21 november 2006 - 08:38:09
ja ik zou zeggen neem een weekend ticket en ga op donderdag naar de pits zie je de auto's naast u bollen op 20 cm afstand en zie je de coureurs voor u en naast u.
Zoals op zo goed als elk ander circuit...

Bjorn

Ik weet nog niet of ik ga. 120 euro om idd in de modder te zitten is toch een beetje 'weg-smijt-geld'! Voor de TV is Spa-Francorchamps waarschijnlijk nog het mooist, en die sfeer denk ik er wel bij van vroeger...  :)
De Mens: In Het Gras![/color]