Rookie van het jaar

Gestart door Tim C, 23 oktober 2006 - 12:45:08

« vorige - volgende »

Wie was de beste rookie van het jaar?

Nico Rosberg
9 (20.5%)
Robert Kubica
34 (77.3%)
Scott Speed
0 (0%)
Sakon Yamamoto
0 (0%)
Yuji Ide
0 (0%)
Franck Montagny
1 (2.3%)

Totaal aantal stemmen: 37

Tim C

Voor mij is het Nico Rosberg. Goed, hij was niet echt constant maar gezien het materiaal waar hij mee moest werken. Duidelijk een man voor de toekomst, en hopelijk kan hij dat volgend seizoen laten zien. Robert Kubica is een dichte tweede al vraag ik mezelf af hoeveel van zijn resultaten met de BMW te maken hebben.

Al heb ik even getwijfeld over Ide ;)

FerrariMan

Schumacher!

Oeps.

Neen, Kubica. Ik heb vaak verwonderd gekeken naar zijn posities!

Franky

KOEBIEECAKA Hij heeft soms prachtig gereden. Zijn prestaties hebben natuurlijk te maken met een bmw die soms wel presteerde maar dan nog moet je het maar doen.
Franky Reymenants

Doefie

Heb niet getwijfeld ... Nico Rosberg. Wat die jongen met een mindere Williams heeft laten zien, vooral in het begin van het seizoen, heeft het voor mij gedaan. Snelste ronde in Bahrein (in zijn eerste race, vergeet dat niet) en een bijbehorende zevende plaats, een schitterende kwalificatie in Maleisië (derde startplaats). Akkoord, hij reed niet altijd in de punten en meestal rond de tiende plaats, maar hij maakte het Mark Webber knap lastig en had de Williams veel beter geweest kon hij meegaan voor podiumplaatsen. Ik hoop voor hem dat Williams volgend jaar beter presteert, want vergeet niet dat de Toyota-motor een pak beter is dan de Ford-Cosworth die er dit jaar achterin lag.

Kirabi

Kubica, Rosberg heeft wel een aantal redelijk tot goede races gehad maar ook een paar die best slecht waren... kubica heeft voor mij een zeer goede indruk achter gelaten



Chef

Da's een moeilijke! Rosberg of Kubica? Ik denk dat ik toch voor Kubica ga. Rosberg heeft net iest te weinig prograssie laten zien wat mij betreft.
Maar om het echt zeker te weten zou je eigenlijk een paar races terug moeten zien, want voor mijn gevoel scheelt het niet veel.

Juan Pablo


O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

robbert

ik heb kubica gestemd want hij heeft ook al een podium op zin naam staan en dat bij zijn 3de wedstrijd. en laat ook al heel wat toffe dingen zijn zoals in brazilie mooi naast zijn teamgenoot kwalificeren :)

The Iceman

Heb op Kubica gestemd. Heeft mooie dingen laten zien met die BMW Sauber en was vaak sneller dan ijskonijn Heidfeld.
Rosberg is mij eerlijk gezegd een beetje tegengevallen. Heeft een serieuze terugval gehad naargelang het seizoen vorderde, maar daar zal die 'zeepkist' van een Williams ook wel voor een groot deel mee te maken hebben.
Als we op basis van de eerste races hadden moeten kiezen, had ik zeker voor de zoon van Keke gestemd.

KVDracer

Ik heb op Kubica gestemd, omdat ik vind dat Rosberg nog wat "bijgeschaafd" moet worden. Hij is wat wispelturig en soms, zoals gisteren, overmoedig bij sommige acties. Ik vind wel dat Kubica het voordeel gehad heeft van eerst een half seizoen testrijder geweest te zijn op vrijdag, waardoor hij hem beter heeft kunnen inwerken in de F1.

Schumi nr1

Mijn stem gaat ook naar Kubica, voor mij heeft hij net dat tikkeltje meer laten zien dan Rosberg. Rosberg wordt mooi 1ste ere Rookie :).

Ferrari 2010

Ik heb even getwijfeld, Kubica of Rosberg? Maar Rosberg heeft véél moois laten zien over heel het seizoen, Kubica is midden het seizoen ingevallen dus écht lang hebben we zijn prestaties nog niet kunnen bestuderen. Ik heb dus Rosberg gestemd, maar Kubica moet zeker niet onderdoen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Nico Rosberg, wel jammer dat hij geen beter materiaal had of hij kon nog veel meer laten zien.

scho0634

Toch ook Kubica. Het oogt allemaal erg constant en volwassen wat hij liet zien. Rosberg heeft zeker potentie maar is mijns inziens wat grilliger.

supersteven

Kubica wat die heeft laten zien op korte tijd proficiat.
let the sunshine shine in your heart