Man van de race: Brazilië

Gestart door Tim C, 22 oktober 2006 - 22:24:38

« vorige - volgende »

Zoals gewoonlijk

Felipe Massa
3 (7.7%)
Fernando Alonso
1 (2.6%)
Jenson Button
2 (5.1%)
Michael Schumacher
31 (79.5%)
Kimi Raikkonen
1 (2.6%)
Giancarlo Fisichella
0 (0%)
Rubens Barrichello
0 (0%)
Pedro de la Rosa
0 (0%)
Iemand anders (wie?)
1 (2.6%)

Totaal aantal stemmen: 31

Ferrari 2010

Citaat van: Tim C op 22 oktober 2006 - 22:24:38
De laatste van het seizoen.

Voor mij is het duidelijk: 10=>6, 20=>4 Je moet het kunnen en willen in je laatste GP...
Helemaal mee eens, zonder die aanraking met GF's neusvleugel had hij misschien wel gewonnen, in ieder geval zeker 2de (Alonso had op voorhand al gezegd niet echt te zullen vechten als MS ietsonderneemt, button had MS nooit achter zich kunnen houden).
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Schumi nr1

Citaat van: Schumi 2006 op 23 oktober 2006 - 18:53:38
Citaat van: Tim C op 22 oktober 2006 - 22:24:38
De laatste van het seizoen.

Voor mij is het duidelijk: 10=>6, 20=>4 Je moet het kunnen en willen in je laatste GP...
Helemaal mee eens, zonder die aanraking met GF's neusvleugel had hij misschien wel gewonnen, in ieder geval zeker 2de (Alonso had op voorhand al gezegd niet echt te zullen vechten als MS ietsonderneemt, button had MS nooit achter zich kunnen houden).


Mijn stem gaat ook naar Schumi, hij heeft zijn laaste race met glans gereden!

Wat die lekke band betreft, volgens mij is er geen aanraking geweest met de bolide van Fisichella. De oorzaak zou liggen aan brokstukken die achtergebleven zijn na de crash van Rosberg.

McLaren_über_alles

Kheb op Schumacher gestemd. Zeer agressieve race gereden, en veel plaatsen goedgemaakt. Maar het moet er wel bij worden vermeld dat er op deze Ferrari absoluut geen maat stond. De wagen was gewoonweg een klasse appart. Op het einde haalt hij dan nog Kimi in, en loopt op 2 ronden nog 4 seconden uit  :o... Ongelofelijk sterk die Ferrari. Hopelijk zien we Kimi volgend jaar in een even sterke wagen  8)
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

FerrariMan

Citaat van: Schumi nr1 op 23 oktober 2006 - 18:57:30
Citaat van: Schumi 2006 op 23 oktober 2006 - 18:53:38
Citaat van: Tim C op 22 oktober 2006 - 22:24:38
De laatste van het seizoen.

Voor mij is het duidelijk: 10=>6, 20=>4 Je moet het kunnen en willen in je laatste GP...
Helemaal mee eens, zonder die aanraking met GF's neusvleugel had hij misschien wel gewonnen, in ieder geval zeker 2de (Alonso had op voorhand al gezegd niet echt te zullen vechten als MS ietsonderneemt, button had MS nooit achter zich kunnen houden).


Mijn stem gaat ook naar Schumi, hij heeft zijn laaste race met glans gereden!

Wat die lekke band betreft, volgens mij is er geen aanraking geweest met de bolide van Fisichella. De oorzaak zou liggen aan brokstukken die achtergebleven zijn na de crash van Rosberg.
Blijkt nu toch dat Fisico hem geraakt heeft. Licht, dat wel, maar genoeg om in de band te snijden.

Kirabi

Citaat van: bogief1 op 23 oktober 2006 - 18:51:40
Ik heb op Schumacher gestemd, 2e plaats voor sato (10e met een aguri!) en button 3des
dat zei ik ook tegen een vriend van me tijdens de race... Sato heeft verdomme ook een prachtige laatste race gereden


McChouffe

Michael Schumacher die een dijk van een race reed.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Bart VD

Schumacher.  Ik kan hem (als piloot toch) niet hebben, maar hij heeft een geweldig indrukwekkende race gereden.
This space for rent

daan