GP van Brazilië

Gestart door razzle_dazzle, 10 oktober 2006 - 17:28:42

« vorige - volgende »

marlboro

Citaat van: Snekuem op 22 oktober 2006 - 23:06:02
Citaat van: marlboro op 22 oktober 2006 - 21:28:15
Moest ge nu voor mij staan dan zou ge een dikke ooreeg krijgen.Ge kent geen fluit van F1 man.
oorveeg
;D ;D ;D ;D ;D

Kent ge die uitdrukking niet :-)
ps;dat was niet gemeend hoor,was alleen maar wat kwaad door diens toch wel domme reactie.Maar goed,ben beetje afgekoeld nu,ieder zijn gedacht.
Bende kinders

The Iceman

Citaat van: Tim C op 22 oktober 2006 - 23:14:35
Mja, als er één iemand de laatste twee jaar flink door de mand viel is het Fisichella wel...

Benieuwd of hij het volgend jaar kan waar maken, misschien met de nodige voorbereiding? Tenslotte had niemand zo'n Massa verwacht, ook al heeft het enkele races geduurt...
Wat Massa betreft, constant presteren blijft de boodschap. Vb. top in Turkije, flop twee weken nadien in Monza. En constant presteren, dat is iets wat Schumacher wel kon.

Tim C

Dat is natuurlijk ook iets dat met de jaren komt. We shall see next year...

The Iceman

Citaat van: Tim C op 22 oktober 2006 - 23:29:58
Dat is natuurlijk ook iets dat met de jaren komt. We shall see next year...
Normaal gezien wel, maar er zijn er bij die na al die jaren ervaring nog steeds niet constant presteren (vb.Fisichella ) of presteerden ( vb. Montoya ).
Maar inderdaad, volgend jaar zal blijken of Massa zich kan meten met Räikkönen.

Tim C

Ik vraag me af hoe het met Montoya zou zijn gegaan als hij niet dat tennis ongelukje had op zijn motor...

The Iceman

Citaat van: Tim C op 22 oktober 2006 - 23:37:14
Ik vraag me af hoe het met Montoya zou zijn gegaan als hij niet dat tennis ongelukje had op zijn motor...
Denk dat dat eerlijk gezegd weinig verschil zou gemaakt hebben. Soms deed hij de grootste dingen, de week nadien maakte hij de grootste blunders. Maar zijn we nu niet een beetje ver off topic aan het gaan ?  ;)

Tim C

Misschien wel ;)

Bon, karma voor Ferrari?

razzle_dazzle

Massa is serieus in m'n achting gestegen na zijn vreugdeuitbarsting. Wat een grinta  8). Volgend jaar toch één passioneel rijder in het Ferrarikamp dan  :).

Bart VD

Citaat van: marlboro op 22 oktober 2006 - 21:13:11ik wacht nog steeds op dat alonso zoiets kan,laat staan doen.

Dan zal je moeten wachten tot hij de titel net nog binnen bereik heeft en niets meer te verliezen heeft.  Anders heeft het weinig zin on zulke risico's te nemen.
Tot dan is het natuurlijk idioot om deze alles-of-niets rush van iemand die niets te verliezen heeft te vergelijken met een doorsnee race.
This space for rent

FerrariMan

Citaat"Everything was extraordinary today: the car, the drivers, the Bridgestone tyres and the team work. It was really frustrating that we were unable to see Michael bring his career to a close with a win. His race was compromised by a puncture caused by the collision with Fisichella, whom he had just overtaken."

Indeed, Bridgestone appeared to corroborate Brawn's claim, suggesting that Schumacher's tyre had been cut as if it had come into contact with the front splitter of Fisichella's Renault.


Ik kijk al uit naar de beelden, gisteren leek het niet echt dat Fisico hem raakte.

The Iceman

Citaat van: FerrariMan op 23 oktober 2006 - 15:21:56
gisteren leek het niet echt dat Fisico hem raakte.
Heb eerlijk gezegd ook geen contact gezien tussen Schumacher en Fisichella. Dacht eerst dat hij over wat debris was gereden van Rosberg's Williams en daardoor een lekke band had opgelopen.

KVDracer

Ik denk wel dat ze elkaar lichtjes, héél lichtjes geraakt hebben, en als Fisi dan juist met een scherp stuk van zijn voorvleugel tegen de achterband komt, dan heb je een snee natuurlijk. Over enkele jaren zei ik steeds dat ik Fisi eens in een topwagen zou zien rijden en dat ik er zeker van was dat hij dan mee zou doen voor de titel. Maar ik zal mijn mening toch moeten herzien. Hij heeft de laatste twee jaar in een topwagen rondgereden en veel te weinig laten zien en gewonnen. Volgens mij kan hij niet met de druk om van een goede teamgenoot. Geef hem een gewone rijder naast hem, dan overklast hij hem, maar geef hem ook een topper ernaast, dan wordt de druk te groot.

Ferrari 2010

Citaat van: marlboro op 22 oktober 2006 - 20:32:08
Citaat van: SaffierFM op 22 oktober 2006 - 17:40:32
Wat betreft de uitzending op Canvas: ik lees net in Humo: om 18.30u GP van Brazilie F1, om 20.00u onderbroken door een kort nieuwsbericht. JA ZEG ! gaan ze even de belangrijkste race in jàren onderbreken voor een nieuwsbericht!!! Ik neem de race dus wel op hé mannekes! gvd!!!

Gij zijt niet de enige ggrrrr
Mag ik even commentaar op jullie reactie geven? Voor het eerst sinds mensenheugenis zend de VRT de GP van Brazilië live uit, geven jullie ze nog commentaar. Ok, het nieuws moet er voor ons niet tussen maar vergeet niet dat we nog steeds op zender canvas zaten, we mogen al héél blij zijn dat Sporza de heren van Canvas ndit keer heeft kunnen overtuigen om dik 2 spitsuren vrij te maken voor onze F1! Die 5 minuten kan je toch wel echt eventjes overzappen naar La2 hé ;)

Bij deze: dank u Sporza voor het live verslag!

Citaat van: Juan Pablo op 22 oktober 2006 - 21:05:03
sjeezz wat een idioot is die Rosberg zeg!, die helpt nog ff een auto naar de kloten!
EN hoe, rijd eerst zijn teamgenoot naar de pits, leuk afscheidskado.
Rijd dan, met een noodgang naar de pits, crasht dan enorm hard in de muur (gek hé dat je minder goed kan sturen zonder voorvleugel, en wellicht meer schade?)
Dus weer een Williams plat, toepasselijk einde voor een flater van een seizoen voor FW.
Ik vraag me af of Rosberg wel de oorzaak is van die aanraking tussen hen 2. Toen ik de herhaling zag meende ik even te hebben gezien dat een Williams gewoon gevangen zat, maar helaas stopte toen dat beeld. Heeft er iemand beelden van de start? Want ik denk dat we niet zomaar Rosberg mogen beschuldigen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Citaat van: Snekuem op 23 oktober 2006 - 17:19:00
Citaat van: FerrariMan op 23 oktober 2006 - 15:21:56
gisteren leek het niet echt dat Fisico hem raakte.
Heb eerlijk gezegd ook geen contact gezien tussen Schumacher en Fisichella. Dacht eerst dat hij over wat debris was gereden van Rosberg's Williams en daardoor een lekke band had opgelopen.
Volgens Renault én Ferrari is er contact geweest, wel licht. Het had eens andersom moeten zijn.

scho0634

Citaat van: Bart VD op 23 oktober 2006 - 08:31:05
Citaat van: marlboro op 22 oktober 2006 - 21:13:11ik wacht nog steeds op dat alonso zoiets kan,laat staan doen.

Dan zal je moeten wachten tot hij de titel net nog binnen bereik heeft en niets meer te verliezen heeft.  Anders heeft het weinig zin on zulke risico's te nemen.
Tot dan is het natuurlijk idioot om deze alles-of-niets rush van iemand die niets te verliezen heeft te vergelijken met een doorsnee race.

Klopt. Buiten dat heeft onze Marlboro vriend vermoedelijk de GP van Hongarije gemist. Alonso startte toen als 15e en reed zo naar P1 voor hij uitviel. FA kan echt wel racen.