GP van Brazilië

Gestart door razzle_dazzle, 10 oktober 2006 - 17:28:42

« vorige - volgende »

FerrariMan

#150
Hopelijk komt er nu geen hele discussie hier over Alonso dit en dat.

Eigenlijk is het wel héél straf, één klapband in de hele race...Michael.

Na de rotregie ook erg stom dat MS niet op het podium mocht na de rest.

KVDracer

Vermits Alonso kampioen is, kunnen we niet veel anders dan zeggen dat hij dit seizoen de betere was, zeker in het begin. Maarja, ieder heeft zijn gedacht en mening. Vandaag een mooie race gezien, spijtig van MS zijn lekke band, maar dit was een race duel.

marlboro

Schumacher was dit seizoen de beste.Alleen was de wagen renault op de belangrijkste momenten beter dan de ferrari van schumacher.
Bende kinders

Juan Pablo

sjeezz wat een idioot is die Rosberg zeg!, die helpt nog ff een auto naar de kloten!
EN hoe, rijd eerst zijn teamgenoot naar de pits, leuk afscheidskado.
Rijd dan, met een noodgang naar de pits, crasht dan enorm hard in de muur (gek hé dat je minder goed kan sturen zonder voorvleugel, en wellicht meer schade?)
Dus weer een Williams plat, toepasselijk einde voor een flater van een seizoen voor FW.

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Chef

#154
Seizoen 2006

Ferrari de beste auto
Alonso de beste coureur

Leuk dat Schumacher nog wat terug mocht komen doordat de massadempers midden in het seizoen te verbieden, want anders waren we 3 races geleden al klaar geweest.

]!!!!!Fernando Alonso el CAMPEON del mundo otra vez!!!!!

Ik dacht dat ze het FA moeilijk zouden maken, maar hij heeft 'm in de 4e versnelling uit kunnen rijden?

razzle_dazzle

Citaat van: FerrariMan op 22 oktober 2006 - 20:40:02
Toch geweldig dat MS Kimi nog geweldig heeft 'gepakt' voordat hij zijn biezen nam.

Ik geef eerlijk toe dat ik kapot ging van het lachen toen Schumacher Raikkonen even te kakken zette. Het deed me deugd dat hij nog eens z'n klasse kon bewijzen. Sorry voor het leedvermaak.

marlboro

Citaat van: Chef op 22 oktober 2006 - 21:09:09
Seizoen 2006

Ferrari de beste auto
Alonso de beste coureur

Leuk dat Schumacher nog wat terug mocht komen doordat de massadempers midden in het seizoen te verbieden, want anders waren we 3 races geleden al klaar geweest.

!!!!!Fernando Alonso el CAMPION del mundo otra vez!!!!!

Ik dacht dat ze het FA moeilijk zouden maken, maar hij heeft 'm in de 4e versnelling uit kunnen rijden?


Begin hier geen zever te verkopen man.

Beste man was sowieso schumacher en vandaag weeral nog maar eens bewezen,ik wacht nog steeds op dat alonso zoiets kan,laat staan doen.
En renault is over heel het seizoen de betere.Zeker de eerste helft was renualt duidelijk beter daarna heeft ferrari de kloof kunnen dichten maar dan kwamen er de mankementen bij schumacher en dat heeft het beslist.

En die dempers waren ILLEGAAL.
Bende kinders

scho0634

Prachtige winst voor Massa! Gaaf voor die gozer.

Mooie race van MS. Pech aan het begin (ik zag niet eens dat ie fisico raakte) knap teruggekomen in een superieure Ferrari. Prachtig gevecht met Kimi!! F1 gaat hem missen.

Prima titel van Alonso. Goed gereden. Had het beste materiaal aan het begin van het seizoen, later niet meer. Maar consolideerde zijn voorsprong. Knap dat hij op zijn jonge leeftijd al zo volwassen kan rijden.

Balen dat we weer 5 maandjes mogen wachten :'(

Chef

Kan iemand mij nou eens uitleggen wat er zo goed was dit laatste jaar aan MS?

Hij had veruit de snelste wagen, die ook nog zekerder was dan de Renault over het gehele seizoen gezien, maar wordt toch door de jongste wereldkampioen allertijden weggereden. Ik denk dat hij beter 2 jaar geleden had kunnen stoppen, want wie met zo'n snelle auto geen kampioen wordt is duidelijk over de top. Iedereen staat wel te juigen dat MS zo goed reed vandaag, maar ik heb hem eigenlijk de hele race zien kloten met z'n auto. Die wagen was dus wel snel, maar de bestuurder werd het een beetje teveel.

Jammer om die man zo te zien eindigen. :-\


Chef



En die dempers waren ILLEGAAL.
Citaat

Volgens mij voldeden dempers aan de regels zoals die aan het begin bekend waren. Rebnault heeft nooit een gehein van de dempers gemaakt. Het is daarom wel bijzonder dat tijdens het seizoen hier anders naar gekeken wordt.

Maar goed, het is inmiddels bekend dat MS de kans gegeven is om het gat te dichten (en dat was hem in zijn goede jaren ook vast wel gelukt)

Kirabi

mensen wat een prachtige race.... ik heb echt zitten genieten echt waar, wel jammer dat schumi die kapotte band kreeg maar toch wat een terugweg heeft hij gereden

ik heb voor mij de meest historische race ooit in mijn bezit :)


marlboro

Citaat van: Chef op 22 oktober 2006 - 21:21:51
Kan iemand mij nou eens uitleggen wat er zo goed was dit laatste jaar aan MS?

Hij had veruit de snelste wagen, die ook nog zekerder was dan de Renault over het gehele seizoen gezien, maar wordt toch door de jongste wereldkampioen allertijden weggereden. Ik denk dat hij beter 2 jaar geleden had kunnen stoppen, want wie met zo'n snelle auto geen kampioen wordt is duidelijk over de top. Iedereen staat wel te juigen dat MS zo goed reed vandaag, maar ik heb hem eigenlijk de hele race zien kloten met z'n auto. Die wagen was dus wel snel, maar de bestuurder werd het een beetje teveel.

Jammer om die man zo te zien eindigen. :-\



Moest ge nu voor mij staan dan zou ge een dikke ooreeg krijgen.Ge kent geen fluit van F1 man.

Bende kinders

Kirabi

Citaat van: marlboro op 22 oktober 2006 - 21:28:15
Citaat van: Chef op 22 oktober 2006 - 21:21:51
Kan iemand mij nou eens uitleggen wat er zo goed was dit laatste jaar aan MS?

Hij had veruit de snelste wagen, die ook nog zekerder was dan de Renault over het gehele seizoen gezien, maar wordt toch door de jongste wereldkampioen allertijden weggereden. Ik denk dat hij beter 2 jaar geleden had kunnen stoppen, want wie met zo'n snelle auto geen kampioen wordt is duidelijk over de top. Iedereen staat wel te juigen dat MS zo goed reed vandaag, maar ik heb hem eigenlijk de hele race zien kloten met z'n auto. Die wagen was dus wel snel, maar de bestuurder werd het een beetje teveel.

Jammer om die man zo te zien eindigen. :-\



Moest ge nu voor mij staan dan zou ge een dikke ooreeg krijgen.Ge kent geen fluit van F1 man.


moet dit nou weer....

hou deze topic toch gewoon over Brazilie en ga via pm's elkaar maar bevechtigen


Chef

Het topic is de race van vandaag en ik probeer zo objectief mogelijk te blijven. MS is vele jaren een favoriete coureur van mij geweest, maar ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat die Ferrari al maanden lang supererieur is en MS daar geen raad meer mee weet. Leuk voor Massa dat hij gewonnen heeft, maar volgend jaar zal hij toch voornamlijk de achterkant van Kimi zijn wagen zien. Als deze Ferrari volgend jaar weer zo snel is weet ik zeker dat Kimi in Brazilie er met de titel vandoor gaat.

marlboro

Citaat van: Chef op 22 oktober 2006 - 21:35:52
Het topic is de race van vandaag en ik probeer zo objectief mogelijk te blijven. MS is vele jaren een favoriete coureur van mij geweest, maar ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat die Ferrari al maanden lang supererieur is en MS daar geen raad meer mee weet. Leuk voor Massa dat hij gewonnen heeft, maar volgend jaar zal hij toch voornamlijk de achterkant van Kimi zijn wagen zien. Als deze Ferrari volgend jaar weer zo snel is weet ik zeker dat Kimi in Brazilie er met de titel vandoor gaat.

De ferrari was superieur in 2002 en 2004.
Bende kinders