GP van Brazilië

Gestart door razzle_dazzle, 10 oktober 2006 - 17:28:42

« vorige - volgende »

Kirabi

Ik verwacht ook niet dat iemand schumi aan wil raken.... want die krijg dan een leuke naam :P


Tim C


dj Peter

Wat betreft de uitzending op Canvas: ik lees net in Humo: om 18.30u GP van Brazilie F1, om 20.00u onderbroken door een kort nieuwsbericht. JA ZEG ! gaan ze even de belangrijkste race in jàren onderbreken voor een nieuwsbericht!!! Ik neem de race dus wel op hé mannekes! gvd!!!

Tim C

De VRT is verplicht nieuws uit te zenden...

Edit: dat doen ze trouwens ook met het tennis, of de voetbal, de judo, het wielrennen...

FerrariMan

Hahaha, net in de preview van La Deux, de scene met MS in de winkel. Geweldig  :)

FerrariMan

#140
After missing the pre-race presentation to MS by Pele, Martin Brundle asks Kimi why he wasn't watching it:

"I was having a shit!"

"I guess you'll have a nice light car, then" Replied Brundle.


;D

KVDracer

Amaai, de race is nog maar tien ronden ver en al vanalles gebeurd. Maar het is toch spijtig dat MS terug pech heeft. Het zag er zo mooi uit. Mss dat er n og vanalles te gebeuren vat, maar nu wordt het wel héél moeilijk. Toyota en Williams kunnen vlug naar huis.

FerrariMan

#142
Eigenlijk is het wel leuk, Schumacher mag iedereen nog één keer achterna zitten...

Zolang die auto blijft werken... ::)

Het is nu zelfs zo leuk dat ik ervan geniet!

Franky

jammer van shumi maar wat een race is hij aan het rijden zeg !
Franky Reymenants

marlboro

Citaat van: SaffierFM op 22 oktober 2006 - 17:40:32
Wat betreft de uitzending op Canvas: ik lees net in Humo: om 18.30u GP van Brazilie F1, om 20.00u onderbroken door een kort nieuwsbericht. JA ZEG ! gaan ze even de belangrijkste race in jàren onderbreken voor een nieuwsbericht!!! Ik neem de race dus wel op hé mannekes! gvd!!!

Gij zijt niet de enige ggrrrr
Bende kinders

razzle_dazzle

Het manoeuvre van Schumacher op Raikkonen gezien? De confrontatie niet durven aangaan...laat me niet lachen. Dat was pure meesterklasse. Doeme ik ga die kerel missen.

FerrariMan


KVDracer

#147
Het was toch nog een mooie race. Proficiat aan Alonso en Renault. Maar wat een overwinning van Massa, zovelen die er niet in geloofden en nu rijd hij de pannen van het dak. Volgens mij gaan we volgend jaar toch nog een spannend kampioenschap beleven met Massa en Raikkonen bij Ferrari, want Massa is in de tweede helft van het seizoen toch serieus gegroeid en als hij nu zijn prestaties constant kan houden, dan zal hij tch nog wel meevechten voor kampioenschappen.
Spijtig dat MS in zijn laatste race niet op het podium geraakt is.Hoe aagn de F1 races er volgend jaar in mijn ogen anders uitzien zonder hem, als je zag hoe hij vandaag voor iedere positie vocht en het duel aaanging, het zie je te weinig tegenwoordig. Nu zijn het vier F1-loze maanden :-\

FerrariMan

Toch geweldig dat MS Kimi nog geweldig heeft 'gepakt' voordat hij zijn biezen nam.

marlboro

Fisico is een oetlul.

Alonso stelt geen reet voor tegenover schumacher.
Hetgeen schumacher vandaag terug heeft laten tonen;ik heb alonso zoiets nog niet zien doen,ik kan het niet genoeg herhalen.
Schitterende overwinning van massa natuurlijk,ik heb die gast graag.

Een mens kan zich toch weer afvragen waarom schumacher ermee stopt,na wat we vandaag te zien hebben gekregen? :'(

Simply the best.
Bende kinders