GP van Brazilië

Gestart door razzle_dazzle, 10 oktober 2006 - 17:28:42

« vorige - volgende »

Doefie

Citaat van: Snekuem op 20 oktober 2006 - 17:01:12
Citaat van: B00 op 20 oktober 2006 - 16:01:50
Alonso rijd met de moter van Japan.
Nope, nieuwe motor voor de Spanjaard.  ;)

Aangepaste motor van in Japan. Fisichella met compleet nieuwe motor.

scho0634

Citaat van: Kirabi op 20 oktober 2006 - 15:41:56
hmmm ik keek net op teletekst van SBS 6 en daar staat dat de quali op zondag is en de race kan ik niet vinden...
en in onze tv gids staat ook niet veel anders...

weet iemand hoe laat het allemaal begint op sbs 6? want andere zenders kijk ik niet

Zondag begint de voorbeschouwing om 18:00 en de race om 19:00.

Kirabi

Citaat van: scho0634 op 20 oktober 2006 - 20:55:07
Citaat van: Kirabi op 20 oktober 2006 - 15:41:56
hmmm ik keek net op teletekst van SBS 6 en daar staat dat de quali op zondag is en de race kan ik niet vinden...
en in onze tv gids staat ook niet veel anders...

weet iemand hoe laat het allemaal begint op sbs 6? want andere zenders kijk ik niet

Zondag begint de voorbeschouwing om 18:00 en de race om 19:00.
bedankt : D



bogief1

A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Kirabi

#95
Citaat van: FerrariMan op 21 oktober 2006 - 08:45:20

uhm..... is dit echt? :P

en een 2de ding.... ik zie dat de quali pas op zondag komt bij sbs6 .... komt hij niet op zaterdag? of vergis ik me


McChouffe

Ik zie dat op RTBF2 de kwalificatie maar uitgezonden wordt van 18.55 tot 19.20. Dan begint "Champion's le mag". Vreemd dat RTBF ze niet volledig uitzendt.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Kirabi

#97
mja duitse RTL ga ik zo kijke... misschien is daar wat op

Damn krijg de kriebels in mijn buik als ik dat op de RTL zie.... alles in de ban van het einde en de strijd...


FerrariMan

Citaat van: McChouffe op 21 oktober 2006 - 17:30:44
Ik zie dat op RTBF2 de kwalificatie maar uitgezonden wordt van 18.55 tot 19.20. Dan begint "Champion's le mag". Vreemd dat RTBF ze niet volledig uitzendt.
Ze zullen wel overschakelen op La Une neem ik aan.

Jasper

Op de site van La Une wordt daar geen melding van gemaakt... Bij La Deux staat het inderdaad zoals McChouffe het zegt.

bogief1

Itv zend het ook niet rechtstreeks uit, canvas helemaal niet.
Ik heb dringend een schotel nodig :(
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Ferrari 2010

CitaatRenault heeft op het allerlaatste moment besloten om de motor van Fernando Alonso voorafgaand aan de Braziliaanse Grand Prix te wisselen. Na een aantal tets in de Franse fabriek besloot het het team voor de krachtbron uit de reservewagen te kiezen. De motor waarmee de Spanjaard nu zal rijden is nog steeds de D5-specificatie, maar de 'nieuwe' motor bevat een aantal licht gewijzigde onderdelen.

Aangezien de motormissel nog voor het begin van de eerste vrije training werd uitgevoerd, zal de Spanjaard geen straf oplopen.
Hoe kunnen ze de motor wisslen zonder een straf op te lopen? Of waren ze dan eerst van zin om een motor 3 GP's te laten meegaan ofzo? :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

bogief1

het gp-weekend was nog niet begonnen toen ze veranderden, vandaar geen straf
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

bogief1

A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Kirabi

Duitse RTL is het nu op !

KIJK! :P

Of Veronica :P