GP van Brazilië

Gestart door razzle_dazzle, 10 oktober 2006 - 17:28:42

« vorige - volgende »

razzle_dazzle

Citaat van: Doefie op 26 oktober 2006 - 16:17:51
Citaat van: Razzle_dazzle op 26 oktober 2006 - 15:46:53
Het hoeft zelfs niet bewezen te worden Chouf. Vorig jaar had de Ferrari ook evenveel PK als Renault en Mclaren,maar toch brachten ze er niets van terecht. PK heeft geen doorslaggevende invloed...

Mijn excuses, mijn beste. In de karting kan één PK al héél veel invloed hebben op de snelheid en de acceleratie. 20PK is op de 700 (?) die ze nu hebben redelijk wat, is 3% sneller acceleratie en dergelijke. Voor ons lijkt dat miniem, voor de Formule 1 is dat veel.

Geen excuses nodig...
Gaan we karting met F1 vergelijken  :o? Bij karting spelen de banden en aerodynamica veel minder mee dan bij F1.

PK is belangrijk maar niet noodzakelijk doorslaggevend, in 2003 had de Williams het meeste PK, in 2005 de Mclaren en Ferrari wellicht..toch heb ik Alonso zowel Raikkonen als Schumacher meermaals weten passeren. Maar we zijn wel heel fel aan het afdwalen nu. ;)

The Iceman

Citaat van: Razzle_dazzle op 26 oktober 2006 - 04:31:25
Vangrail rammen is zwaar overdreven, de Duitser en de Fin konden keihard racen, maar hielden het nog altijd binnen het toelaatbare...
Het is maar wat je toelaatbaar noemt  ::) ;)

Tim C

Zal ik hier voor de enkelen die graag verbitterd slijk heen en weer smijten, de volgende quote van Mika Hakkinen boven halen?

It wasn't about crashing, not complaining after the race in the press. It was pure racing. That's one of the biggest reasons why there is such a high respect from Michael to me, and vice versa.

Misschien kunnen er hier een paar lessen uit getrokken worden, langs beide kanten ::)

McChouffe

Citaat van: Mikacouli op 26 oktober 2006 - 17:30:16Hoe meer ik erover denk hoe meer ik begin te denken dat Kimi zwaar voor het materiaal is.

Hoe lang reed Kimi al voor McLaren? Hoe lang had McLaren de kans om hun materiaal aan te passen aan Kimi?

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

FerrariMan

Citaat van: McChouffe op 26 oktober 2006 - 19:48:38
Citaat van: Mikacouli op 26 oktober 2006 - 17:30:16Hoe meer ik erover denk hoe meer ik begin te denken dat Kimi zwaar voor het materiaal is.

Hoe lang reed Kimi al voor McLaren? Hoe lang had McLaren de kans om hun materiaal aan te passen aan Kimi?
Toch gek, een jaar geleden was het onmogelijk dat Kimi te zwaar voor het materiaal kon zijn. ;D

David4Ever

Ja, maar toen had hij er nog niet zo lang over nagedacht als nu... ;)

marlboro

Citaat van: Razzle_dazzle op 26 oktober 2006 - 17:36:04
Citaat van: Doefie op 26 oktober 2006 - 16:17:51
Citaat van: Razzle_dazzle op 26 oktober 2006 - 15:46:53
Het hoeft zelfs niet bewezen te worden Chouf. Vorig jaar had de Ferrari ook evenveel PK als Renault en Mclaren,maar toch brachten ze er niets van terecht. PK heeft geen doorslaggevende invloed...

Mijn excuses, mijn beste. In de karting kan één PK al héél veel invloed hebben op de snelheid en de acceleratie. 20PK is op de 700 (?) die ze nu hebben redelijk wat, is 3% sneller acceleratie en dergelijke. Voor ons lijkt dat miniem, voor de Formule 1 is dat veel.

Geen excuses nodig...
Gaan we karting met F1 vergelijken  :o? Bij karting spelen de banden en aerodynamica veel minder mee dan bij F1.

PK is belangrijk maar niet noodzakelijk doorslaggevend, in 2003 had de Williams het meeste PK, in 2005 de Mclaren en Ferrari wellicht..toch heb ik Alonso zowel Raikkonen als Schumacher meermaals weten passeren. Maar we zijn wel heel fel aan het afdwalen nu. ;)

Dzeezes;alonso heeft vorig seizoen schumacher een aantal keer gepasseerd maar wat zou je willen als je tegen de beste wagen rijdt en de andere mee een strontwagen?
Schumacher heeft met een mindere wagen races kunnen winnen en mensen kunnen voorbijsteken.Nu mag alonso het eens bewijzen want ik wacht nog steeds op iets spectaculairs van hem.
Bende kinders

Tim C

Uw taal, laatste waarschuwing...

scho0634

Citaat van: marlboro op 26 oktober 2006 - 23:54:27
Nu mag alonso het eens bewijzen want ik wacht nog steeds op iets spectaculairs van hem.

hmmm. twee titels op je 25e.....lijkt me spectaculair genoeg.....MS had er toen pas eentje ;)....

Doefie

Citaat van: marlboro op 26 oktober 2006 - 23:54:27
Citaat van: Razzle_dazzle op 26 oktober 2006 - 17:36:04
Citaat van: Doefie op 26 oktober 2006 - 16:17:51
Citaat van: Razzle_dazzle op 26 oktober 2006 - 15:46:53
Het hoeft zelfs niet bewezen te worden Chouf. Vorig jaar had de Ferrari ook evenveel PK als Renault en Mclaren,maar toch brachten ze er niets van terecht. PK heeft geen doorslaggevende invloed...

Mijn excuses, mijn beste. In de karting kan één PK al héél veel invloed hebben op de snelheid en de acceleratie. 20PK is op de 700 (?) die ze nu hebben redelijk wat, is 3% sneller acceleratie en dergelijke. Voor ons lijkt dat miniem, voor de Formule 1 is dat veel.

Geen excuses nodig...
Gaan we karting met F1 vergelijken  :o? Bij karting spelen de banden en aerodynamica veel minder mee dan bij F1.

PK is belangrijk maar niet noodzakelijk doorslaggevend, in 2003 had de Williams het meeste PK, in 2005 de Mclaren en Ferrari wellicht..toch heb ik Alonso zowel Raikkonen als Schumacher meermaals weten passeren. Maar we zijn wel heel fel aan het afdwalen nu. ;)

Dzeezes;alonso heeft vorig seizoen schumacher een aantal keer gepasseerd maar wat zou je willen als je tegen de beste wagen rijdt en de andere mee een strontwagen?
Schumacher heeft met een mindere wagen races kunnen winnen en mensen kunnen voorbijsteken.Nu mag alonso het eens bewijzen want ik wacht nog steeds op iets spectaculairs van hem.

Kerel, leer de Formule 1 is OBJECTIEF bekijken (indien ge dat woord verstaat natuurlijk).

Mikacouli

Citaat van: FerrariMan op 26 oktober 2006 - 20:11:11
Citaat van: McChouffe op 26 oktober 2006 - 19:48:38
Citaat van: Mikacouli op 26 oktober 2006 - 17:30:16Hoe meer ik erover denk hoe meer ik begin te denken dat Kimi zwaar voor het materiaal is.

Hoe lang reed Kimi al voor McLaren? Hoe lang had McLaren de kans om hun materiaal aan te passen aan Kimi?
Toch gek, een jaar geleden was het onmogelijk dat Kimi te zwaar voor het materiaal kon zijn. ;D
Dat zei ik vorig jaar ook al, en het jaar ervoor dus hou liefst je commentaar voor jezelf want nuttig is ze niet...

The Iceman

Citaat van: Mikacouli op 28 oktober 2006 - 11:58:24
Citaat van: FerrariMan op 26 oktober 2006 - 20:11:11
Citaat van: McChouffe op 26 oktober 2006 - 19:48:38
Citaat van: Mikacouli op 26 oktober 2006 - 17:30:16Hoe meer ik erover denk hoe meer ik begin te denken dat Kimi zwaar voor het materiaal is.

Hoe lang reed Kimi al voor McLaren? Hoe lang had McLaren de kans om hun materiaal aan te passen aan Kimi?
Toch gek, een jaar geleden was het onmogelijk dat Kimi te zwaar voor het materiaal kon zijn. ;D
Dat zei ik vorig jaar ook al, en het jaar ervoor dus hou liefst je commentaar voor jezelf want nuttig is ze niet...
Betreffende dat materiaal. Gewoon bullshit denk ik, een F1 wagen is gemaakt om tot het uiterste te gaan. Motor is begrensd, dus kan al niet worden opgeblazen. Probleem is gewoon dat McLaren de laatste jaren geen betrouwbare wagen meer heeft kunnen bouwen. Het was altijd wel iets : motor, aandrijfas, gaspedaal etc etc.....  Kimi's rijstijl heeft er volgens mij totaal niets mee te maken. Coulthard en Montoya stonden ook vaak aan de kant !

Mikacouli

Citaat van: Snekuem op 28 oktober 2006 - 12:04:14
Citaat van: Mikacouli op 28 oktober 2006 - 11:58:24
Citaat van: FerrariMan op 26 oktober 2006 - 20:11:11
Citaat van: McChouffe op 26 oktober 2006 - 19:48:38
Citaat van: Mikacouli op 26 oktober 2006 - 17:30:16Hoe meer ik erover denk hoe meer ik begin te denken dat Kimi zwaar voor het materiaal is.

Hoe lang reed Kimi al voor McLaren? Hoe lang had McLaren de kans om hun materiaal aan te passen aan Kimi?
Toch gek, een jaar geleden was het onmogelijk dat Kimi te zwaar voor het materiaal kon zijn. ;D
Dat zei ik vorig jaar ook al, en het jaar ervoor dus hou liefst je commentaar voor jezelf want nuttig is ze niet...
Betreffende dat materiaal. Gewoon bullshit denk ik, een F1 wagen is gemaakt om tot het uiterste te gaan. Motor is begrensd, dus kan al niet worden opgeblazen. Probleem is gewoon dat McLaren de laatste jaren geen betrouwbare wagen meer heeft kunnen bouwen. Het was altijd wel iets : motor, aandrijfas, gaspedaal etc etc.....  Kimi's rijstijl heeft er volgens mij totaal niets mee te maken. Coulthard en Montoya stonden ook vaak aan de kant !
Maar wel veel minder dan die van Kimi. Natuurlijk was de wagen uiterst onbetrouwbaar maar ik zeg het al een tijdje, dat Kimi wat zwaar is voor het materiaal. Er is daar zelfs een tijdje geleden wat sprake over geweest. ahja, dat hoofdstuk is voorbij nu...

Tim C

Dat is nu toch echt on-ge-lo-fe-lijk  ::)

Vijf jaar lang kan Kimi niks maar dan ook niks fout doen, en wee diegene die een slecht woord zeiden over hem. Plots is hij weg bij de zilveren pijlen en dan is hij te zwaar voor het materiaal, deed hij meer verkeerd dan Montoya en Coulthard.

Bij ons hebben ze een woord voor zo'n mensen... ::)

Mikacouli

Citaat van: Tim C op 28 oktober 2006 - 12:10:50
Dat is nu toch echt on-ge-lo-fe-lijk  ::)

Vijf jaar lang kan Kimi niks maar dan ook niks fout doen, en wee diegene die een slecht woord zeiden over hem. Plots is hij weg bij de zilveren pijlen en dan is hij te zwaar voor het materiaal, deed hij meer verkeerd dan Montoya en Coulthard.

Bij ons hebben ze een woord voor zo'n mensen... ::)
Op het forum ben ik hem altijd blijven verdedigen maar van het forum weg was ik niet altijd even tevreden over hem hoor. Ik heb er ook kunnen op vloeken. Maar natuurlijk zal ik hem missen, ik ben gewoon blij dat we een goede vervanger hebben voor hem. Als we dat niet gehad zouden hebben zou ik het veel erger gevonden hebben.
zoals ik al zei zijn er ferraifans die hem niet konden luchten en dat hij niks goed kon doen, maar nu hij naar ferrari gaat is hij plots terug de beste. Ik heb daar ook een woord voor hoor.