GP van Brazilië

Gestart door razzle_dazzle, 10 oktober 2006 - 17:28:42

« vorige - volgende »

razzle_dazzle

Renault zal zeker op safe proberen te spelen, maar er lijkt me toch wat twijfel in hun rangen te kruipen. Ze mogen dan in een comfortabele positie zitten om deze race te benaderen, het zal niet gemakkelijk zijn om een juiste strategie uit te stippelen. Bij teveel voozichtigheid kunnen wel eens vreemde situtries tevoorschijn komen...

Bovendien moeten ze in zekere zin kiezen tussen de constructeurstitel winnen en aanvallen of op veilig spelen en Alonso de rijderstitel gunnen.


McChouffe

Citaat van: FerrariMan op 11 oktober 2006 - 09:27:34
Op een fout van Alonso zelf moet je niet rekenen, die gaat geen risico's nemen.
Mijn hoop ligt bij een plof van de motor. In tegenstelling tot velen durf ik er wel op hopen.
Het is niet omdat het de laatste race is dat ik ga doen alsof, hoe meer Renaults er ploffen hoe beter.

:)

Een exit à la Albers zou anders ook mooi zijn  :)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

razzle_dazzle

Waarom niet hopen op regen?

Altijd leuk voor het spektakel en altijd een garantie op uitvallers...

Niels

Fernando Alonso word niet eerste, en ik ben wel Alonso fan. Maar ik denk dat Button een eerste plekje gaat behalen, ik weet niet waarom maar dat zegt iets in mij. Hier ligt een kans voor hem die hij gaat pakken.

Alonso eindigt als 3de en Schumacher als 2de.

Mijn top 3:

1. Jenson Button
2. Michael Schumacher
3. Fernando Alonso

Kortom; Alonso word wereldkampioen.

FerrariMan

Of nog beter, op zijn Hakkinens, Michael aan de leiding, ver voor iedereen. Alonso op P3, laatste ronde, MS over de lijn en wint, Massa over de lijn, Alonso in het infield een motorprobleem.

Ik droom hardop natuurlijk maar moest MS alsnog de titel pakken dan verf ik mijn haar rood!

Vroemvroem


Alonso kinderachtig bezig ? Schumacher al eens bezig gezien na een overwinning ? Wint precies elke keer zijn eerste race. ;)

Citaat




Neen,dit bewijst hoe schumacher voor de sport leefd,hoe graag de man raced ect....

razzle_dazzle

Jongens, probeer een beetje op jullie spelling te letten  ;).

Wie zal volgens jullie aan de start komen in de Mclaren: De la Rosa of Hamilton?

Mij lijkt het beter om de jonge Brit z'n kans te geven. Mclaren heeft toch niets meer te winnen of te verliezen.

The Iceman

Citaat van: Vroemvroem op 11 oktober 2006 - 11:09:16
Alonso kinderachtig bezig ? Schumacher al eens bezig gezien na een overwinning ? Wint precies elke keer zijn eerste race. ;)
Citaat
Neen,dit bewijst hoe schumacher voor de sport leefd,hoe graag de man raced ect....
Ik begin je antwoorden steeds grappiger vinden  ;D ;D ;D
Denk je dat Alonso niet leeft voor zijn sport ???  ;)


The Iceman

Citaat van: Razzle_dazzle op 11 oktober 2006 - 11:34:55
Jongens, probeer een beetje op jullie spelling te letten  ;).

Wie zal volgens jullie aan de start komen in de Mclaren: De la Rosa of Hamilton?

Mij lijkt het beter om de jonge Brit z'n kans te geven. Mclaren heeft toch niets meer te winnen of te verliezen.
Ik denk dat Hamilton de kans gaat krijgen om zijn F1 racedebuut te maken in Brazilië. Gaat deze week ook serieus testen voor het team in Jerez.
En aangezien hij de jongste weken ook al getest heeft op pitstops, vermoed ik dat De La Rosa  in Japan voorlopig zijn laaste race voor McLaren heeft gereden.

Wat 2007 betreft, Hamilton krijgt dat stoeltje naast Alonso, ben er zo goed als zeker van  ;)

scho0634

Citaat van: Vroemvroem op 11 oktober 2006 - 00:23:50
Ik kijk allesins niet naar de race uit,heb geen zin om dat klein kind weer zo kinderachtig bezig te zien.pf.Verdiend ook helemaal de titel al niet.
Ik hoop maar 1 ding;alles uit de kast halen en hopen dat schumi allesins z'n laatste race kan winnen + dat massa alonso er moet aframmen.
Moest ik van ferrari zijn ik zou de opdracht geven om alonso te stoppen.Geen compassie.Alles of niets.


Hmm, dat juist jij dit soort dingen over iemand roept...... ::)

Vroemvroem

Citaat van: Snekuem op 11 oktober 2006 - 13:05:48
Citaat van: Vroemvroem op 11 oktober 2006 - 11:09:16
Alonso kinderachtig bezig ? Schumacher al eens bezig gezien na een overwinning ? Wint precies elke keer zijn eerste race. ;)
Citaat
Neen,dit bewijst hoe schumacher voor de sport leefd,hoe graag de man raced ect....
Ik begin je antwoorden steeds grappiger vinden  ;D ;D ;D
Denk je dat Alonso niet leeft voor zijn sport ???  ;)



Tis daarmee dat die pummel al ruime tijd geleden al zegde;ik ga niet en/of niet zo lang in de F1 blijven als schumacher?lol.
Dat mag,hij doet wat hij wil maar als je zoiets al zolang op voorhand zegt dan heb ik daar zeer sterke twijfels over.
Je moet zoiets van jaar tot jaar bekijken en niet opvoorhand gaan zeggen dat je niet te lang in de F1 wil zitten.Dat wil voor mij zeggen,proberen succes te hebben en te maken indien mogelijk en daarmee is de kous af.

Tim C

Dit topic wordt geen welles nietes spel!

B00

 Renault 195
Ferrari 186
Als Ferrari 9 punten pakt en Renault niets hebben zij gewonnen.


Let op Alonso wordt in de kwa: 7e race 5e. Fisich wordt 4e
Ferrari wordt 1e en 2e hiermee pakken ze de titel met gelijk spel van 204 punten op meer overwinningen.


Michael the living legend

The Iceman

Citaat van: Vroemvroem op 11 oktober 2006 - 23:22:27
Tis daarmee dat die pummel al ruime tijd geleden al zegde;ik ga niet en/of niet zo lang in de F1 blijven als schumacher?lol.
Dat mag,hij doet wat hij wil maar als je zoiets al zolang op voorhand zegt dan heb ik daar zeer sterke twijfels over.
Je moet zoiets van jaar tot jaar bekijken en niet opvoorhand gaan zeggen dat je niet te lang in de F1 wil zitten.Dat wil voor mij zeggen,proberen succes te hebben en te maken indien mogelijk en daarmee is de kous af.
Beetje respect misschien eerst voor de Spanjaard  ::)
Denk dat iedereen voor zichzelf beslist hoelang hij zijn carriere wil rekken. Mika hield er ook plots mee op in de F1 en die leefde toch ook voor zijn sport.
Vergelijk het een beetje met Kim Clijsters, die gaat ook geen jaren meer blijven tennissen.

Kirabi

Misschien krijgen we wel een 2003 senario....

hopen dat het dan ook zo spectaculair word