GP van Brazilië

Gestart door razzle_dazzle, 10 oktober 2006 - 17:28:42

« vorige - volgende »

marlboro

Tis passee,pf,een spannende race mijn kloten ja,een ramp race.
Kampioenschap ligt al vast,zo simpel is het.
Ik had al gezegd dat ik er niet echt naar uit keek naar de race(om tal van redenen) en nu dit er nog bij?Ik had al zo'n voorgevoel.
Tja,nu is de titel al volledig binnen voor alonso en schumacher zal niet kunnen winnen morgen vergeet dat maar.
Schumacher z'n uitleg zegt al genoeg;ik hoop dat massa morgen voor eigen publiek kan winnen,zegt genoeg.
Bende kinders

McChouffe

In Japan kreeg Renault het in de schoot geworpen, vandaag krijgen ze er nog een strikje bij.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

scho0634

Je weet het nooit. De eerste bocht op interlagos kan ook nog een scherprechter zijn. Da's een lastige.

McChouffe

Citaat van: scho0634 op 22 oktober 2006 - 00:11:53
Je weet het nooit. De eerste bocht op interlagos kan ook nog een scherprechter zijn. Da's een lastige.

Maar als je echt realistisch bent, is die kans klein. Heel klein. Altijd hopen op het slechtste, dan ben je nooit teleurgesteld  :)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Eric

Citaat van: Alan Blues op 21 oktober 2006 - 20:12:12

Zonder woorden... :)

ik wist niet dat alonso de nieuwe Karaté kid gaat spelen.... ;D

robbert

jongens jongens, laat de moed niet zakken. er kan nog vanalles gebeuren, ben al blij dat massa de schade kan beperken en dat hij van pole start. ik zie schumacher een mooie race rijden en hem naar het podium brengen. laten we hopen. brawn  zegt ook dat schumacher van veel verder al eens gewonnen heeft. zelfs wurz ziet et nog gebeuren. het wordt een toffe wedstrijd !!!!

Kirabi

ik verwacht dat Massa de boel een beetje gaat ophouden zodat Schumi niet te veel achter komt als hij steeds moet inhalen.


Chef

Citaat van: Kirabi op 22 oktober 2006 - 10:36:43
ik verwacht dat Massa de boel een beetje gaat ophouden zodat Schumi niet te veel achter komt als hij steeds moet inhalen.

Massa gaat echt de boel niet op staan houden. Ik denk dat dat Kimi vandaag wel eens kan gaan winnen. Massa kan wel snel kwalificeren, maar ik zie hem niet de hele race het tempo rijden dat ndig is om te winnen. Mijn voorspelling:

1. Kimi
2. Schumacher
3. Massa (die laat MS er toch maar langs denk ik)

Alonso zie ik er nog steeds afglijden, omdat de spanning hem te veel wordt.

FerrariMan

Als Schumacher door de eerste bocht komt dan wint hij alsnog met twee vingers in de neus. Dat is, als de Ferrari dezelfde pace kan aanhouden ten opzichte van de rest.
En kwa inhalen, ik denk niet dat veel piloten voor hem moeilijk gaan doen. Ze weten allemaal dat het zijn laatste race is. Dat gaat ongetwijfeld meespelen.

Jasper

Ik denk eerder dat Massa de instructies gaat krijgen om voor de constructeurstitel te gaan en niet voor Schumacher te rijden. Dit wil zeggen, Massa houdt bij de start zijn eerste plaats en rijdt weg van de rest terwijl Räikkönen het pak een beetje ophoudt. Mijn prono voor vanavond is 1) Massa; 2) Schumacher; 3) Alonso.

FerrariMan

Maar toch, ik denk dat iedereen wel het voorgevoel heeft dat MS niet door de eerste bocht zal geraken straks. Ik althans, de voorbije gebeurtenissen in achting genomen.

Jasper

Het is niet omdat MS gisteren en twee weken geleden pech had, dat hij vanavond ook pech zal hebben. ;)

The Iceman

Citaat van: FerrariMan op 22 oktober 2006 - 10:57:54
En kwa inhalen, ik denk niet dat veel piloten voor hem moeilijk gaan doen. Ze weten allemaal dat het zijn laatste race is. Dat gaat ongetwijfeld meespelen.
Ik zou er mijn hand niet voor in het vuur willen steken. Toyota vecht nog altijd met BMW om de vijfde plaats in het WK, dus die kunnen elk puntje gebruiken.
Fisi gaat hem ook zo maar niet voorbij laten al staan ze 9 punten los in de strijd voor de constructeurstitel. Of het nu Schumacher's laatste race is of niet, er gaat wel daadwerkelijk geraced worden vandaag.
Anderzijds, denk ik dat het voor Schumacher niet zo moeilijk gaat worden om in te halen aangezien hij over de snelste bolide beschikt en er op Interlagos toch enkele interessante  inhaalmogelijkheden zijn.
Als hij een goede start maakt en heelhuids door de Senna S geraakt, zie ik hem zelfs de race nog wel winnen. Alonso zal vandaag zeker niet in duel gaan met de Duitser.

bogief1

Ik kan mij niet van het gevoel ontdoen dat Schumi alsnog kampioen word.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Tim C

Ik moet wel zeggen dat Turk Thrust en zijn jongens bij de Formula One Scripting Unit weer hun best zijn aan het doen!