GP van Brazilië

Gestart door razzle_dazzle, 10 oktober 2006 - 17:28:42

« vorige - volgende »

Kirabi

Damn Schumi wat is er met je wagen aan de hand : (

En waarom nu :S


KVDracer

Potverdekke, zijn laatste race en dan gebeurt zoiets. Het is em echt wel niet gegund zijn laatste twee races. Nu maar te hopen dat Felipe morgen kan winnen in zijnthuisland en dat MS toch nog op het podium geraakt.

bogief1

Remember de woorden van Hill  ;). MS denkt voor hij begint, hoe win ik zonder da alonso aan komt.
Ze vijnzen een probleem, start na alonso, rij alonso van de baan en begint aan een ongelooflijke race die hij wint.
Schumi kampioen!
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Jasper

Droom verder, jongen. ;) MS start morgen vanop de 20ste plaats en Alonso en Renault pakken zoals verwacht de titels...

Tim C

Citaat van: Jasper op 21 oktober 2006 - 20:08:23
Droom verder, jongen. ;) MS start morgen vanop de 20ste plaats en Alonso en Renault pakken zoals verwacht de titels...
Ja, die verdomde versnellingsbakwissels?  ???

Jasper

Op F1.com hadden ze het over motorproblemen.

Alan Blues


Tim C

Loss of fuel pressure, oef?

KVDracer

Citaat van: bogief1 op 21 oktober 2006 - 20:03:04
Remember de woorden van Hill  ;). MS denkt voor hij begint, hoe win ik zonder da alonso aan komt.
Ze vijnzen een probleem, start na alonso, rij alonso van de baan en begint aan een ongelooflijke race die hij wint.
Schumi kampioen!

Denk je nu echt dat MS een afscheid wil als Zidane? En wat voor risico houdt het niet in om hem van de baan te rijden, voor hetzelfde is zijn wagen ook stuk. Eigenlijk, ik zou op deze zeve niet moeten reageren, maarja, ik kon het me niet laten.

bogief1

Citaat van: KVDracer op 21 oktober 2006 - 20:22:13
Citaat van: bogief1 op 21 oktober 2006 - 20:03:04
Remember de woorden van Hill  ;). MS denkt voor hij begint, hoe win ik zonder da alonso aan komt.
Ze vijnzen een probleem, start na alonso, rij alonso van de baan en begint aan een ongelooflijke race die hij wint.
Schumi kampioen!

Denk je nu echt dat MS een afscheid wil als Zidane? En wat voor risico houdt het niet in om hem van de baan te rijden, voor hetzelfde is zijn wagen ook stuk. Eigenlijk, ik zou op deze zeve niet moeten reageren, maarja, ik kon het me niet laten.

Er bestaan ook nog grapjes?
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

The Iceman

#115
Jammer voor Schumacher dat hij problemen had met de benzinedruk op zijn Ferrari. Hij heeft het geluk echt wel niet mee de laatste twee races. Ik had hem graag vanop pole zien starten, hadden we tenminste nog een spannende race gezien. Maar ik schrijf hem zeker nog niet af voor morgen. Ben eens benieuwd hoeveel ronden Fisichella hem gaat kunnen afhouden. Denk dat Alonso, Barrichello en de Toyota's vrij licht staan voor de race. Als Schumacher niet tot P2 geraakt, zie ik Felipe zijn eerste thuisgrandprix winnen, maar dat zijn meestal de moeilijkste.

razzle_dazzle

Het is een strategische zet...we krijgen een Maleisie 99. Mark my words. ;)

scho0634

Citaat van: Snekuem op 21 oktober 2006 - 20:33:09
Jammer voor Schumacher dat hij problemen had met de benzinedruk op zijn Ferrari. Hij heeft het geluk echt wel niet mee de laatste twee races. Ik had hem graag vanop pole zien starten, hadden we tenminste nog een spannende race gezien. Maar ik schrijf hem zeker nog niet af voor morgen. Ben eens benieuwd hoeveel ronden Fisichella hem gaat kunnen afhouden. Denk dat Alonso, Barrichello en de Toyota's vrij licht staan voor de race. Als Schumacher niet tot P2 geraakt, zie ik Felipe zijn eerste thuisgrandprix winnen, maar dat zijn meestal de moeilijkste.


Denk eerder dat Trulli en Kimi licht zijn, misschien Massa. Alonso is meestal niet van het licht kwalificeren. Maar ja, we zullen zien. In de race zullen, denk ik, de Ferrari's inhoudbaar zijn. Maar MS zal er eerst een boel moeten inhalen. Maar op Interlagos heb je aan het eind van de 2 rechte stukken wel goeie inhaalmogelijkheden. Hij zal wellicht wat zwaarder zijn als gepland omdat ie slechts 1 rondje heeft gereden met zijn benzineinhoud ipv een stuk of 10, 12. Dat maakt hem misschien iets flexibeler met zijn pitstopstrategie.

Jasper

Benzine waarmee je de race start is de benzine waarmee je Q3 gestart bent he, niet wat er over is na Q3. Hij staat dus niet zwaarder dan gepland voor Q3. ;)

scho0634

#119
oh ja, daar heb je een sterk punt. wist ik eigenlijk wel, dom dus  :-[

zucht, waar zijn de tijden gebleven dat iedereen gewoon 12 rondjes in een uur kon rijden en alles niet elk jaar veranderde.....