Wie is volgend jaar jouw favoriete coureur / team

Gestart door B00, 08 oktober 2006 - 17:35:51

« vorige - volgende »

scho0634

Citaat van: Eric op 11 oktober 2006 - 21:49:06
Ik ben ook voor het McLaren team, maar ik moet niet weten van Alonso...

Ben ik toch benieuwd voor wie je volgend jaar gaat juichen.... ;)

B00

Ik geniet echt van dit topic, iedereen die voor 1 van de 3 top teams is ziet volgend jaar hun favoriet ergens anders rijden/ of niet.
Volgend jaar is voor mijn gevoel een heel ander formule1.
Hoop dat Kimi bij ferrari wat laat zien en wat minder monotoon gaat praten. Misschien dat die Italianen hem wat bij brengen.
Michael the living legend

Kirabi

Ik weet niet of ik het al gezegd heb maar ik hoop dat onze Doornbos ook een stoeltje krijgt... hij verdient het gewoon want hij heeft eigenlijk nog te weinig race ervaring, en je moet het hem eigenlijk wel gunnen, en dan zal hij ook wel een goede coureur zijn


B00

Zeker gun ik hem een stoeltje, laat maar rijden bij toyota of bmw....
Michael the living legend

alaf2

F1 race-manager- klasse 1
Hattrick-Helmond Kickers, div IV.49
eHockey-Helmond HockeyTeam,Superliga (baggerspel,zit vol bugs)
Cycling for fun - Helmond Cycling Team,div.3G
Footballstar - Tom Dijkstra (middenvelder)

razzle_dazzle

Doornbos is blijkbaar een stuk populairder dan Albers  :).

Niels

Ja, Albers denkt dat hij heel wat is. Net zoals in een kort interview na de race van China, gehouden door Jack Plooij. Albers zei dat het een Michelin weekendje was. Maar hij reed elke race precies hetzelfde als anders en eindigde ook zo. Dus die Albers vind ik niet goed, daarin tegen, Doornbos zijn debuut was echt geweldig. Dit word echt een goede rijder.

daan

Citaat van: Eric op 11 oktober 2006 - 21:49:06
ik ben altijd een beetje anti-Ferrari geweest  ;D en steeds een fan van Mika Hakkinen en nadien Kimi Raikkonen...
Ik ben ook voor het McLaren team, maar ik moet niet weten van Alonso...

Dus, niet echt gemakkelijk hé  ;D

Ik blijf een Kimi fan, zelfs als hij bij Ferrari zal rijden...McLaren heeft het alleen aan zichzelf te danken dat Kimi weg wil bij team McLaren.

Hier kan ik me 100% in vinden :P
Ik hoop trouwens ook dat Doornbos een plaatsje krijgt voor 2007, echt een goede rijder is het.

The Iceman

Citaat van: B00 op 12 oktober 2006 - 00:22:25
Hoop dat Kimi bij ferrari wat laat zien en wat minder monotoon gaat praten.
Denk dat niemand Kimi kan veranderen, zelfs Ferrari niet.  :) Zie Kimi volgend jaar na een overwinning nog niet in de armen van Todt springen.  ;)

B00

Michael the living legend

lucp

Citaat van: Eric op 11 oktober 2006 - 21:49:06
ik ben altijd een beetje anti-Ferrari geweest  ;D en steeds een fan van Mika Hakkinen en nadien Kimi Raikkonen...
Ik ben ook voor het McLaren team, maar ik moet niet weten van Alonso...

Dus, niet echt gemakkelijk hé  ;D

Ik blijf een Kimi fan, zelfs als hij bij Ferrari zal rijden...McLaren heeft het alleen aan zichzelf te danken dat Kimi weg wil bij team McLaren.


Ik heb volledig dezelfde F1 gevoelens  ;) In de veronderstelling dat Lewis Hamilton volgend jaar bij McLaren rijdt (2 spanjaarden is sponsorgewijs minder interressant) hoop ik dat hij de geruchten, dat hij een echt natuurtalent is, kan waarmaken. Persoonlijk zou ik het heel mooi vinden dat hij Alonso zou inpakken bij McLaren. Bovendien heb ik Schumacher nooit gemogen maar ik gun hem echt die 8ste titel wel.
This is my best victory ever : F1 World Champion 2005, Nürburgring 29/05/05
A victory is so much nicer when you have to figth for it : Formal World Champion 2005, Suzuka 09/10/05

Roel

Citaat van: lucp op 19 oktober 2006 - 17:11:51
Citaat van: Eric op 11 oktober 2006 - 21:49:06
ik ben altijd een beetje anti-Ferrari geweest  ;D en steeds een fan van Mika Hakkinen en nadien Kimi Raikkonen...
Ik ben ook voor het McLaren team, maar ik moet niet weten van Alonso...

Dus, niet echt gemakkelijk hé  ;D

Ik blijf een Kimi fan, zelfs als hij bij Ferrari zal rijden...McLaren heeft het alleen aan zichzelf te danken dat Kimi weg wil bij team McLaren.


Ik heb volledig dezelfde F1 gevoelens  ;) In de veronderstelling dat Lewis Hamilton volgend jaar bij McLaren rijdt (2 spanjaarden is sponsorgewijs minder interressant) hoop ik dat hij de geruchten, dat hij een echt natuurtalent is, kan waarmaken. Persoonlijk zou ik het heel mooi vinden dat hij Alonso zou inpakken bij McLaren. Bovendien heb ik Schumacher nooit gemogen maar ik gun hem echt die 8ste titel wel.

Exact dezelfde mening, mijn hoop is gevestigd op het racestoeltje ne het talent van Hamilton. Verder gun ik Raikkonen en Button veel overwinningen voor het verloop van het seizoen, Raikkonen moet wel WK worden, op schumacher na is hij de enige die de Wereldtitel nog niet heeft gehad en hem echt verdient, in mijn ogen.
God save Mclaren

The Iceman


thomas17

Ik droom stiekem dat dat renault en kolvianen de grote verassing worden.want ik voorzie toch een een stapje terug voor renault komend jaar.
nee renault blijft men favoriete team een fantastiese groep jonge mensen die het goed voor elkaar hebben dan maar geen titel volgend jaar.

The Iceman

Citaat van: thomas17 op 19 oktober 2006 - 18:48:06
Ik droom stiekem dat dat renault en kolvianen de grote verassing worden.want ik voorzie toch een een stapje terug voor renault komend jaar.
nee renault blijft men favoriete team een fantastiese groep jonge mensen die het goed voor elkaar hebben dan maar geen titel volgend jaar.
Renault gaat het, door het vertrek van Alonso, moeilijk krijgen volgend jaar om hun niveau van 2005 te kunnen behouden. Kovalainen is weliswaar een talent, maar is nog een rookie. Fisi daarentegen gaat de kar zeker niet kunnen trekken bij de blauw-gelen ( of wordt het toch een oranje bolide )  :'(
McLaren blijft ter plaatste trappelen en zelfs Alonso met zijn ervaring en rookie Hamilton gaan vrees ik het tij daar niet kunnen keren.
Wat andere teams betreft, wordt het koffiedik kijken. Kan Red Bull met Renault power achterin en met een bolide van meesterontwerper Newey voor de verrassing zorgen ??? Kruipt Toyota eindelijk uit het diepe dal en kan het Japanse team na jaren van slechte prestaties meestrijden voor de titel ??? Wat heeft aartsrivaal Honda in petto ??? Zet BMW de goed ingeslagen weg verder ???
Eerlijk gezegd verwacht ik volgend jaar een walkover à la 2002 voor Ferrari. Een saai seizoen dus  :'( De Scuderia heeft een serieus voordeel wat Bridgestone betreft en hebben met Kimi een rijder aangetrokken die snel en foutloos is en die kan meevechten voor de titel.
Waarom denk je dat Schumacher nog graag een jaartje had bijgetekend ?   ;)