Wie is volgend jaar jouw favoriete coureur / team

Gestart door B00, 08 oktober 2006 - 17:35:51

« vorige - volgende »

Niels

Ik blijf fan van Alonso. Ik gun het Raikonnen ook wel. Maar ik vind Alonso zo'n prachtige rijder met echt veel kwaliteiten. De tweede Artyon Senna maakt zijn opkomst in de Formule 1. Hoe hij dat gaat doen? In Brazilië zijn 2de wereldtitel pakken.

The Iceman

Citaat van: Niels op 11 oktober 2006 - 09:52:06
Ik blijf fan van Alonso. Ik gun het Raikonnen ook wel. Maar ik vind Alonso zo'n prachtige rijder met echt veel kwaliteiten. De tweede Artyon Senna maakt zijn opkomst in de Formule 1. Hoe hij dat gaat doen? In Brazilië zijn 2de wereldtitel pakken.
Heb zo'n vermoeden dat jij de "enige" echte Alonso fan bent hier op dit forum !

Doefie

Citaat van: Niels op 11 oktober 2006 - 09:52:06
Ik blijf fan van Alonso. Ik gun het Raikonnen ook wel. Maar ik vind Alonso zo'n prachtige rijder met echt veel kwaliteiten. De tweede Artyon Senna maakt zijn opkomst in de Formule 1. Hoe hij dat gaat doen? In Brazilië zijn 2de wereldtitel pakken.

Tweede Senna komt er nooit ;) Elke coureur is uniek.

QMaverick

Citaat van: Niels op 11 oktober 2006 - 09:52:06
Ik blijf fan van Alonso. Ik gun het Raikonnen ook wel. Maar ik vind Alonso zo'n prachtige rijder met echt veel kwaliteiten. De tweede Artyon Senna maakt zijn opkomst in de Formule 1. Hoe hij dat gaat doen? In Brazilië zijn 2de wereldtitel pakken.

Hoe hij dat gaat doen? Als in na zijn 3de titel ook vol de muur in?

Er is maar 1 Ayrton Senna da Silva, nooit zal er iemand in zijn voetsporen kunnen staan, zeker geen spanjaard...
QMaverick 350KM/H is not enough!

http://www.oskam1.nl

Chef

Citaat van: Snekuem op 11 oktober 2006 - 13:10:24
Citaat van: Niels op 11 oktober 2006 - 09:52:06
Ik blijf fan van Alonso. Ik gun het Raikonnen ook wel. Maar ik vind Alonso zo'n prachtige rijder met echt veel kwaliteiten. De tweede Artyon Senna maakt zijn opkomst in de Formule 1. Hoe hij dat gaat doen? In Brazilië zijn 2de wereldtitel pakken.
Heb zo'n vermoeden dat jij de "enige" echte Alonso fan bent hier op dit forum !

Ik vind hem wel wat hebben anders.  8)

McChouffe

Citaat van: Chef op 11 oktober 2006 - 16:18:28
Citaat van: Snekuem op 11 oktober 2006 - 13:10:24
Citaat van: Niels op 11 oktober 2006 - 09:52:06
Ik blijf fan van Alonso. Ik gun het Raikonnen ook wel. Maar ik vind Alonso zo'n prachtige rijder met echt veel kwaliteiten. De tweede Artyon Senna maakt zijn opkomst in de Formule 1. Hoe hij dat gaat doen? In Brazilië zijn 2de wereldtitel pakken.
Heb zo'n vermoeden dat jij de "enige" echte Alonso fan bent hier op dit forum !

Ik vind hem wel wat hebben anders.  8)

Veel pretentie  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Alan Blues

Ik blijf voor McLaren supporteren, anders moet ik een nieuw petje kopen...   :P

Tim C

Citaat van: Alan Blues op 11 oktober 2006 - 17:29:48
Ik blijf voor McLaren supporteren, anders moet ik een nieuw petje kopen...   :P
Nog altijd dat Marlboro McLaren petje?

Niels

Hoezo ik de enige Alonso fans? Voor de rest allemaal MS fans ofzo? Nee ik bedoel ook niet, dat hij in de sporen gaat treden van Senna. Ik bedoel, hij word gewoon goed op zijn manier, net zoals Senna dat was. Zoals er al is gezegd: Elke rijder is uniek. Maarja, Alonso is en blijft voor mij een goede coureur. Tevens was ik voor de tijd van Alonso een fan van Hakinnen. MS is nooit mijn rijder geweest.

Doefie

Citaat van: Niels op 11 oktober 2006 - 20:18:02
Hoezo ik de enige Alonso fans? Voor de rest allemaal MS fans ofzo? Nee ik bedoel ook niet, dat hij in de sporen gaat treden van Senna. Ik bedoel, hij word gewoon goed op zijn manier, net zoals Senna dat was. Zoals er al is gezegd: Elke rijder is uniek. Maarja, Alonso is en blijft voor mij een goede coureur. Tevens was ik voor de tijd van Alonso een fan van Hakinnen. MS is nooit mijn rijder geweest.

90% hier is Schumacherfan (ikzelf niet, vind het ook erg dat er zoveel zijn ;D)

Citaat van: McChouffe op 11 oktober 2006 - 16:26:49
Citaat van: Chef op 11 oktober 2006 - 16:18:28
Ik vind hem wel wat hebben anders. 8)

Veel pretentie ;)

Had Schumacher ook in zijn beginjaren ;)

Niels

Michael Schumacher is een goede rijder, dat ontken ik zeker niet. Met 7 wereldtitels ben je een absolute held in de oh zo moeilijke competitie. Maar in het begin was hij vrij arrogant. Op een gegeven moment in een wedstrijd (ik weet niet welke) reed volgens MS, Hakinnen de band van Schumacher er af. Hoe MS toen deed, vond ik echt een rare actie. Hakinnen de schuld geven. Ook moest MS direct stoppen, want er was toen een regel waardoor je NIET door mocht rijden als je op 3, 2 of 1 band reed.

Ferrari 2010

Citaat van: Niels op 11 oktober 2006 - 09:52:06
Ik blijf fan van Alonso. Ik gun het Raikonnen ook wel. Maar ik vind Alonso zo'n prachtige rijder met echt veel kwaliteiten. De tweede Artyon Senna maakt zijn opkomst in de Formule 1. Hoe hij dat gaat doen? In Brazilië zijn 2de wereldtitel pakken.
Ik hoop voor Alonso dat het hem lukt, voor mezelf niet want mijn enige ideale situatie is een buiten de punten finish van Alonso en winst voor MS uiteraard. Maar ik hoop het echt voor hem, want ik vrees dat hij de titel de volgende jaren aan Kimi kwijt is. McLaren slaagt er reeds jaren in hun seizoen te verprutsen, helaas. Ik denk niet dat Renault een echt sterke line-up heeft voor 2006 dus als er geen team dominant is dan zie ik de titel zonder probs naar Kimi gaan...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Citaat van: Niels op 11 oktober 2006 - 20:18:02
Hoezo ik de enige Alonso fans? Voor de rest allemaal MS fans ofzo? Nee ik bedoel ook niet, dat hij in de sporen gaat treden van Senna. Ik bedoel, hij word gewoon goed op zijn manier, net zoals Senna dat was. Zoals er al is gezegd: Elke rijder is uniek. Maarja, Alonso is en blijft voor mij een goede coureur. Tevens was ik voor de tijd van Alonso een fan van Hakinnen. MS is nooit mijn rijder geweest.

Ik behoor ook niet tot de 90% (de schumi fans dus). Al ben ik ook niet echt van Alonso gecharmeerd. Eigenlijk van niemand sinds Senna er niet meer is, Schumacher spreekt me gewoon niet echt aan als persoon. Wel een grootheid als coureur natuurlijk. Maar ja, de sympathieke rijders (Coulthard, Fisico, Rubinho enzo) winnen nooit veel. Ik hield altijd meer van de kleurrijkere type's als Senna en Mansell enzo. Niet echt heel aardig, ofzo maar wel mensen die iets lieten gebeuren. Alonso is dat trouwens ook niet.

razzle_dazzle

Toch even benadrukken dat niet iedereen schumifan is. Ferrari heeft altijd al een massale achterban gehad. Ik ben voor Ferrari, Schumi is een grote meneer voor het Italiaanse team, maar ik ben zeker geen blinde volger van hem. Die 90% is dus zwaar overdreven. ik denk eerder aan een 60-70%%...

Alonsofanaten zijn idd dun gezaaid op dit forum, maar daarom niet minder welkom hé  ;).

Eric

ik ben altijd een beetje anti-Ferrari geweest  ;D en steeds een fan van Mika Hakkinen en nadien Kimi Raikkonen...
Ik ben ook voor het McLaren team, maar ik moet niet weten van Alonso...

Dus, niet echt gemakkelijk hé  ;D

Ik blijf een Kimi fan, zelfs als hij bij Ferrari zal rijden...McLaren heeft het alleen aan zichzelf te danken dat Kimi weg wil bij team McLaren.